Δοκιμές Πορτιμάο – 2η Μέρα: Υπερηχητικός Bagnaia, ανάκαμψη για Yamaha (pics)

MotoGP - Portimao Test 2023 - Francesco Bagnaia

Στην τελευταία επίσημη ημέρα δοκιμών πριν την έναρξη της χρονιάς του MotoGP, ο Francesco Bagnaia και η Ducati έδειξαν την δύναμή τους, διαλύοντας το ρεκόρ πίστας και έχοντας επτά μοτοσυκλέτες στο top 8.

O παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε ταχύς από νωρίς και μετά το μέσον της ημέρας συνέχισε να καταρρίπτει το ρεκόρ πίστας του Πορτιμάο, σταματώντας τελικά το χρονόμετρο στο 1:37.968 (!), μια τρομερή βελτίωση σε σχέση με το 1:38.725 που είχε θέσει ο ίδιος το 2021.

Στην τριάδα τον συνόδεψε ο Johann Zarco, ο οποίος υπογράμμισε την δυναμικότητα της Ducati για φέτος, σταματώντας τρία δέκατα πίσω από τον Bagnaia. Τρίτος και ενδεχομένως ο πιο ανακουφισμένος αναβάτης του φετινού grid, ήταν ο Fabio Quartararo. Περιγράφοντας την σημερινή δοκιμή ως «ένα πολύ μεγάλο βήμα», ο Γάλλος κατάφερε να βρει πάνω από ένα 1 δευτερόλεπτο σε σχέση με χθες.

Η VR46 είδε τους Luca Marini και Marco Bezzecchi να καταλαμβάνουν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, ενώ η κυριαρχία της Ducati συνεχίστηκε με τους Enea Bastianini, Alex Marquez και Jorge Martin να βάζουν επτά μοτοσυκλέτες του ιταλικού brand στην κορυφαία οκτάδα. Ο Alex Marquez ήταν ψηλά από νωρίς και είχε δύο πτώσεις, με την μια σημαντική. Ο ομόσταυλός του, Fabio di Giannantonio δεν συμμετείχε, καθώς υπέστη διάσειση μετά την χθεσινή άσχημη πτώση του.

Έννατος βρέθηκε ο Brad Binder, μισό δευτερόλεπτο πίσω από την πρωτοπορία, ενώ δεν απέφυγε και πτώσεις, οι οποίες όμως δεν τον επηρέασαν. Ο Aleix Espargarο έκλεισε την δεκάδα, με τον Ισπανό να προβληματίζεται από την υστέρηση βελτίωσης σε σχέση με τις Ducati και κοιτώντας τις επιλογές του όσον αφορά μια επέμβαση που θα χρειαστεί να κάνει στο χέρι του.

Πιο πίσω, ο Joan Mir ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της Honda, οκτώ δέκατα πίσω από τον Bagnaia, ενώ τον ακολοήθησαν οι Marc Marquez και Alex Rins, κλείνοντας το τρίπτυχο για τον κατασκευαστή.

Στα των τεχνικών ζητημάτων, τα αεροδυναμικά βοηθήματα που δοκιμάστηκαν φάνηκαν να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο standard για το MotoGP, με την Honda να δοκιμάζει ψηλότερα πτερύγια πίσω από την σέλα σε στυλ Ducati, ενώ η Yamaha (εικονιζόμενη παρακάτω), δοκίμασε ένα μεγάλο στοιχείο στο ίδιο σημείο, θυμίζοντας ένα μικρότερο που έχει δοκιμάσει εδώ και καιρό η Aprilia.

H Yamaha δοκίμασε ένα νέο αεροδυναμικό στοιχείο μεγάλων διαστάσεων πίσω από την σέλα. Πηγή: Simon Patterson

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δυσκολία με το ομολογκάρισμα του fairing για την Yamaha

Next Article
WEC - Prologue 2023 - Toyota GR010 Hybrid 2023

WEC Prologue: 1-2 για Toyota, κοντά η Cadillac

Related Posts