Η Honda έκανε αρκετά μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό και στην διάταξη της νέας της μονάδας ισχύος, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa.
Η Ιαπωνική εταιρία, για να μπορέσει να χωρέσει την νέα της μονάδα ισχύος στο νέο σασί της McLaren και να αυξήσει της ιπποδύναμη, μείωσε το βάρος του μοτέρ.
«Βασιζόμενοι πάνω στα δύο χρόνια εμπειρίας και συνεχώς προόδου, η Honda έκανε μεγάλες αλλαγές στο σχεδίαση και στην διάταξη στην μονάδα ισχύος του 2017, την RA617H,» δήλωσε ο Hasegawa.
«Τα κύρια σημεία αλλαγών που εστιάσαμε ήταν να μειώσουμε το βάρος και να χαμηλώσουμε το κέντρο βάρους, για να βελτιώσουμε την ισορροπία του μονοθεσίου, και να βγάλουμε μεγαλύτερη απόδοση από την ICE [κινητήρα εσωτερικής καύσης].
«Επίσης, λόγω των νέων κανονισμών του 2017 που επηρέασαν την σχεδίαση του μονοθεσίου, η Honda έκανε μεγάλες αλλαγές ώστε να μπορέσει να χωρέσει μέσα στο σασί. Η ομάδα συνέχισε την σκληρή δουλειά σε όλη την διάρκεια του χειμώνα για να βρουν την ιδανική ισορροπία.»
Παράλληλα, σημαντικό ρόλο για την ομάδα θα παίξουν και οι χειμερινές δοκιμές, στις οποίες πρέπει να μάθουν την λειτουργικότητα του μονοθεσίου σαν σύνολο.
«Οι χειμερινές δοκιμές στην Βαρκελώνη θα είναι πολύ σημαντικές για εμάς, θα πρέπει να μάθουμε συνολικά την λειτουργικότητα του μονοθεσίου.
«Η σχέση μας με την McLaren θα συνεχίσει να γίνεται όλο και πιο δυνατή, καθώς βελτιωνόμαστε τεχνικά και διοικητικά φέτος, ώστε να πιάσουμε τον μέγιστο στόχο.»
πηγή: motorsports.nbcsports.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify