Πιθανή είναι η τοποθέτηση μίας LED οθόνης στο Halo, που θα λειτουργεί ως ticker για διαφημιστικούς λόγους.
Πολλές κι έντονες είναι οι αντιδράσεις σχετικά με το Halo, το οποίο θα βρίσκεται υποχρεωτικά σε όλα τα μονοθέσια την προσεχή σεζόν.
Βέβαια, αυτό δεν αποθαρρύνει τους ανθρώπους του σπορ να ψάχνουν τρόπος να εκμεταλλευτούν αυτόν τον επιπλέον χώρο για διαφημιστικούς λόγους.
Αυτό αποκάλυψε ο CEO της McLaren, Zak Brown, ο οποίος αναφέρθηκε σε μία οθόνη στην οποία θα περνάει κείμενο και φωτογραφίες χορηγών:
«Η F1 εξετάζει το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιου είδους οθόνη, οπότε πιστεύω πως θα το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Πιθανότατα κάτι σαν οθόνη, όπως στα χρηματιστήρια. Κάτι το οποίο θα δείχνει ένα κείμενο.
«Υπάρχουν κανονισμοί σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις με το Halo – το εσωτερικό δεν μπορεί να βαφτεί γιατί δεν θέλουν να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Όπως όλα τα πράγματα, έτσι κι αυτό θα εξελιχθεί μέσα στον χρόνο, οπότε η σημερινή όψη του Halo θα είναι πολύ διαφορετική σε πέντε χρόνια.»
Εκπρόσωπος της F1 επιβεβαίωσε το γεγονός ότι η διοίκηση εξετάζει τρόπους να εκμεταλλευτεί το Halo, αν και δεν αναφέρθηκε σε κάτι σχετικό με ticker:
«Δεν εξετάζουμε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το Halo. Αλλά πάντοτε ψάχνουμε τρόπους να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας, αλλά και τις ομάδες και τους διοργανωτές να έχουν την καλύτερη δυνατή προβολή σε κάθε αγώνα.
«Υπάρχουν μία σειρά πειραματικών λύσεων τις οποίες δοκιμάζουμε. Είναι σε αυτό το επίπεδο όμως, που δε γνωρίζουμε αν θα εφαρμοστούν.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify