Η Ferrari προσπαθεί να βελτιώσει τον V6 υπετροφοδοτούμενο κινητήρα της, καθώς και σασί, μετά από μία άκρως απογοητευτική χρονιά.
Από τους τρεις προμηθευτές κινητήρων για το 2014, μόνο η ιταλική εταιρία δεν κέρδισε ούτε ένα grand prix.
Η Ferrari, η προμηθεύτρια της Red Bull, η Renault, ακόμη και η McLaren-Honda, έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να πάψει το «πάγωμα» των μονάδων ισχύος, που μπορεί να οδηγήσει σε μία συνεχιζόμενη κυριαρχία της Mercedes.
Ο νέος πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, φέρεται να δήλωσε σε ιταλικά ΜΜΕ: «Η Formula 1 πρέπει να είναι η απόλυτη έκφραση της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση. Οπότε, ελπίζω να μπορούμε να έχουμε πιο δυνατούς κινητήρες, αλλά χωρίς τα αυξημένα κόστη.»
Σύμφωνα με το Omnicorse, η Ferrari έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με την AVL, μία εταιρία-κολοσσό στην εξέλιξη των κινητήρων, αν και η αυστριακή εταιρία έχει πιο στενές σχέσεις με την Red Bull.
Ωστόσο, το Omnicorse αναφέρει πως ήδη μία ομάδα από την εταιρία δουλεύει σκληρά στο Maranello.
Όσον αφορά το μονοθέσιο του 2015, η Gazzetta dello Sport αναφέρει πως οι τελευταίες εξελίξεις ακολουθούν τις τεράστιες αλλαγές στην ομάδα, αφού ο Marchionne εξέτασε το project του 2015 και κατέληξε πως σε πολλά σημεία ομοίαζε με αυτό του 2014.
Το δημοσιεύμα μιλά για το μονοθέσιο της νέας χρονιάς, λέγοντας πως δεν θα μοιάζει με το φετινό και δεν θα έχει την ίδια εμπρός αεροτομή. Αντιθέτως, θα διαθέτει μία παρόμοια με αυτήν της Red Bull.
Ο Sebastian Vettel, το νέο #1 της ομάδας, είχε πολλά προβλήματα με την RB10 φέτος δίπλα στον Daniel Ricciardo. Το ίδιο και ο teammate του, Kimi Raikkonen, ο οποίος σύμφωνα με τον παλιό teammate του, Romain Grosjean, θέλει ένα αρκετά σταθερό εμπρός μέρος.
Μένει να δούμε αν όλες οι αλλαγές που έχουν ήδη γίνει τόσο στο προσκήνιο όσο και στο παρασκήνιο θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα για την ομάδα του Maranello.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify