Σημερινό δημοσίευμα του Auto Motor und Sport αναφέρει πως μόλις τέσσερις ομάδες της F1 τάσσονται υπέρ των κανονισμών του 2021.
Στις 16 Οκτωβρίου, η FIA, η Liberty Media και οι ομάδες θα συναντηθούν στο Παρίσι για τελευταία φορά πριν την οριστικοποίηση των κανονισμών του 2021.
Σήμερα, όμως, το AMuS αναφέρει πως οι ομάδες είχαν μία «μυστική» ψηφοφορία, και φάνηκε πως μόλις τέσσερις εξ αυτών (Alfa Romeo, Renault, McLaren, Williams) είναι υπέρ των αλλαγών στους κανονισμούς, με τις άλλες έξι να ζητούν να μείνουν τα πράγματα ως έχουν.
Ωστόσο, το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει πως οι Mercedes, Ferrari και Red Bull κατέθεσαν ένα δικό τους πλάνο, που θα έχει μεν ως στόχο του την μείωση του «βρώμικου» αέρα, αλλά θα δίνει και μεγαλύτερη ελευθερία στον σχεδιασμό των μονοθέσιων.
Το ζήτημα είναι πως οι ομάδες έχουν ελάχιστη εκπροσώπηση σε αυτό το θέμα, και -το πιο σημαντικό- είναι πως η Ferrari δεν έχει στα χέρια της το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο), αφού πλησιάζει η λήξη της τωρινής Συμφωνίας Ομονοίας, και δεν έχει την ίδια ισχύ.
Τα μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα λάβουν τους κανονισμούς στις 21 Οκτωβρίου, και μέχρι την 31η Οκτωβρίου θα πρέπει να έχει παρουσιαστεί το κανονιστικό πλαίσιο για το 2021.
Σύγχυση κι ανάμεσα στις ομάδες
Πέραν του κοινού μετώπου που έχουν ορισμένες ομάδες απέναντι στη Liberty και τη FIA, οι διαφωνίες δε λείπουν ανάμεσα και στις ίδιες.
Δεν είναι μόνο τα αεροδυναμικά σημείο αμφιλεγόμενο, αλλά και το θέμα των τυποποιημένων μερών, που ήδη έχουν μειωθεί σε σχέση με το αρχικό πλάνο.
Αλλά, το βασικό ζητούμενο είναι να βρεθεί λύση στον τομέα της αεροδυναμικής και του σχεδιασμού. Είναι σαφές ότι οι μεγάλες ομάδες και οι «Β’ ομάδες» τους τάσσονται κατά των αλλαγών.
Πηγή: AMuS
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify