Οι επικεφαλής δεν κατάφεραν να έρθουν σε συμφωνία με τους υπεύθυνους άλλου σιρκουί, με το πρόγραμμα του 2023 να παραμένει με 23 αγώνες.
Η Κίνα αποτελούσε μέρος του αρχικού σχεδιασμού για το καλεντάρι του 2023, όμως τα συνεχιζόμενα προβλήματα που έθεταν οι περιορισμοί για τον covid-19 έκαναν τελικά αδύνατη την επιστροφή της Formula 1 στην Ασιατική χώρα και το 2023.
Έτσι, η Liberty Media και το συνέδριο της FIA για την Formula 1 προσπάθησαν να έρθουν σε συμφωνία με τους υπευθύνους διαφόρων πιστών ανα τον κόσμο και τα αντίστοιχα κυβερνητικά στελέχη, προκειμένου να αντικατασταθεί ο αγώνας. Σύμφωνα όμως με ρεπορτάζ του Motorsport.com, αυτό δεν κατέστη δυνατό.
Μερικές από τις πίστες οι οποίες αποτελούσαν ρεαλιστικό στόχο των υπευθύνων ήταν το Baku, το οποίο θα μεταφερόταν στο κενό που άφησε το Κινεζικό Grand Prix. Εμπόδιο στην μετακίνηση αυτή αποτέλεσε η εκτίμηση εκ μέρους της κυβέρνησης της χώρας ότι ο καιρός θα είναι ακατάλληλος στα μέσα Απριλίου, χρονικό πλαίσιο το οποίο καταλάμβανε μέχρι πρότινος το Grand Prix Κίνας.
Το Algarve International Circuit φημολογούνταν για ακόμα μια επιστροφή στο πρόγραμμα, όμως για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, «η ιδέα δεν προχώρησε πολύ παρακάτω».
Η αλλαγή από 24 σε 23 αγώνες δεν επιφέρει κάποια αλλαγή στους κανονισμούς εκτός από τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων, τα οποία μειώθηκαν από πέντε σε τέσσερα για κάθε μονοθέσιο. Όσον αφορά το ίδιο το πρόγραμμα, θα υπάρχει προφανώς ένα κενό μεταξύ Grand Prix Αυστραλίας και Αζερμπαϊτζάν, τα οποία θα διεξαχθούν στις 2 και 30 Απριλίου αντίστοιχα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify