Οι ριζικές αλλαγές στο πρόγραμμα του 2020 ένεκα κορονοϊού φαίνεται πως θα οδηγήσουν στην καθυστέρηση των μονοθέσιων νέας γενιάς μέχρι το 2022, ενώ οι ομάδες σκέφτονται να παγώσουν την εξέλιξη πολλών μερών των αυτοκινήτων μέχρι και το τέλος του 2021.
Με την ακύρωση και αναβολή αγώνων, μειώνονται και τα έσοδα της Formula 1, και κατά συνέπεια των ομάδων.
Μέχρι στιγμής, έχουν χαθεί περί τα 150 εκ. ευρώ χωρίς τους πρώτους τέσσερις αγώνες (Αυστραλία, Μπαχρέιν, Βιετνάμ, Κίνα) – αν και αναμένεται να γίνουν τουλάχιστον οι τρεις ασιατικοί προς το τέλος της σεζόν.
Η μετοχή της F1, επίσης, έχει κάνει μία τρομερή «βουτιά» – όπως άλλωστε και το σύνολο του χρηματιστηρίου, με την πανδημία του κορονοϊού να συνεχίζεται.
Αυτό έχει οδηγήσει τις ομάδες στο να καταφύγουν σε ένα ‘plan B’, ενόψει 2021.
Οι μεγάλες αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο που έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη σεζόν, αν μη τι άλλο, κοστίζουν αρκετά στις ομάδες.
Υπό αυτό το πρίσμα, οι ομάδες συζήτησαν το ενδεχόμενο να μετατεθεί το πέρασμα στη νέα γενιά για το 2022, ώστε να πάρουν χρόνο να ορθοποδήσουν.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport, 9 εκ τω 10 ομάδων συμφώνησαν σε αυτό το πλάνο, με μία ομάδα να δηλώνει πως θέλει χρόνο να σκεφτεί: τη Ferrari.
Παράλληλα, συμφωνήθηκε από την πλειοψηφία να παγώσει η εξέλιξη του σασί, των κιβωτίων ταχυτήτων, και των αναρτήσεων ως και το τέλος του 2021, αφήνοντας ελεύθερα μόνο τα αεροδυναμικά.
Η τελική απόφαση μπορεί να παρθεί μετά από σχετική τηλεδιάσκεψη ακόμα και αύριο, Πέμπτη 19/3.
Τέλος, στο τραπέζι έχει πέσει από τις μικρότερες ομάδες η ιδέα και της μείωσης του budget cap, που τώρα έχει θεσπιστεί να είναι 175 εκ. δολάρια.
Πηγή: AMuS
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify