Ferrari – Σημαντικός παράγοντας για το 2016 τα ελαστικά

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Maurizio Arrivabene, πιστεύει ακράδαντα πως η καλύτερη διαχείριση των ελαστικών παίζει σημαντικό ρόλο στο να βελτιωθεί η απόδοση της ομάδας φέτος.

Ο Ιταλός τόνισε πως προτεραιότητα της ομάδας πια είναι να βρει το πρόβλημα με τα ελαστικά, μετά από ακόμα ένα session κατατακτήριων που η απόδοσή της ήταν απογοητευτική.

«Γνωρίζουμε καλά πως το πρόβλημα σχετίζεται με το πώς λειτουργούν τα ελαστικά στο μονοθέσιο,» δήλωσε ο Arrivabene. «Πρέπει να δουλέψουμε και να λύσουμε αυτό το πρόβλημα, γιατί όταν δεν ξεκινάμε από τις πρώτες θέσεις, αντιμετωπίζουμε προβλήματα που δεν μας αρμόζουν.

«Δείτε τι έγινε στο Μονακό. Έπρεπε να ακολουθήσουμε μία πολύ επιθετική στρατηγική για να κερδίσουμε θέσεις στον αγώνα, και αυτό μας έφερε πίσω από τον Felipe Massa – που δεν πρέπει να είναι αντίπαλός μας.

«Η επιλογή στη στρατηγική ήταν σωστή· αλλά ήταν μία απόφαση που δεν θα κάναμε, αν είχαμε καλύτερη θέση από τις κατατακτήριες.»

Υπάρχει διάχυτη η αίσθηση στα paddock πως μερικές ομάδες έχουν ωφεληθεί από την καλύτερη διαχείριση των αναθεωρημένων πιέσεων στα ελαστικά, που έχουν αυξηθεί φέτος για λόγους ασφαλείας.

Σύμφωνα με το motorsport.com, υπάρχει η υποψία πως ορισμένες ομάδες μειώνουν τις τιμές στις πιέσεις των ελαστικών, καθώς τη μετρούν με ένα νέο σύστημα στους τροχούς, το οποίο

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο επικεφαλής μηχανικός της Ferrari, Jock Clear, φαίνεται να κοίταζε πώς οι υπόλοιπες ομάδες διαχειρίζονται τα ελαστικά τους, στο πλαίσιο του GP του Μονακό.

Από τη μεριά του, ο Arrivabene επεσήμανε πως ο τομέας της πίεσης των ελαστικών είναι μεγάλης σημασίας, καθώς θα μπορούσε να βοηθήσει τα πλείστα στην βελτίωση της ομάδας.

«Είναι ένα θέμα που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με την δέουσα σημασία,» δήλωσε.

Επίσης, είναι σίγουρος πως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ferrari στις κατατακτήριες δεν έχουν καμία σχέση με όσα αντιμετώπιζε στο παρελθόν.

«Τα μονοθέσια των τελευταίων σεζόν είναι πολύ διαφορετικά. Μπορεί να έχεις ένα πρόβλημα ολόιδιο με ένα παλιότερο, αλλά για άλλους λόγους.

«Έχουμε δει πως ακόμα και η αλλαγή ασφάλτου στην πίστα μπορεί να σου δώσει πολύ διαφορετικά δεδομένα – έτσι είναι δύσκολο να κάνει συγκρίσεις.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Alonso - Υπάρχει μεγάλο θέμα με τα ελαστικά

Next Article

Race Anatomy - Grand Prix Μονακό

Related Posts