Ο επικεφαλής του πληρώματος του Valentino Rossi, Silvano Galbusera, αναφέρει πως όλες οι αμφιβολίες και οι φόβοι που είχαν όσον αφορά την επίτευξη των χαμηλών χρόνων του Ιταλού σε σχέση με τους ανταγωνιστές του στις χειμερινές δοκιμέςδ εξαφανίστηκαν μετά το Grand Prix του Κατάρ.
Έπειτα από ένα δύσκολο χειμώνα στον οποίο ο 9κις πρωταθλητής βρισκόταν σχεδόν μονίμως πίσω από τον νεαρό ομόσταυλό του Maverick Vinales, κατάφερε τελικά να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου του εναρκτήριου αγώνα του MotoGP.
O Rossi ανησύχησε τους ανθρώπους της ομάδας του ως το απόγευμα της Παρασκευής, όταν και κατάφερε να επιτύχει χαμηλούς χρόνους, διατηρώντας τον ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες και διεκδικητές του τίτλου για το 2017.
Παρά την ανησυχία που εξέφρασε ο επικεφαλής του πληρώματος του Rossi, Silvano Galbusera, εκτός άλλων ανέφερε πως υπήρξε μια σχετική ανακούφιση με το ψαλίδισμα των χρόνων να πραγματοποιείται περισσότερα εύκολα από ότι περίμεναν φτάνοντας εύκολα τους ταχύτερους αναβάτες.
«Δεν υπάρχει λόγος να το αρνηθούμε πως την ημέρα πριν τον αγώνα ανησυχήσαμε,» ανέφερε ο Galbusera στην Gazzetta dello Sport.
«Αντ’ αυτού φεύγω ανακουφισμένος από τον πρώτο αγώνα.
«Όλη η διαφορά που υπήρχε (από τους πρωτοπόρους σε χρόνους) στις δοκιμές έφυγε. Στο τέλος ήμασταν πίσω ένα δέκατο, όχι ένα δευτερόλεπτο. Αυτή είναι η φυσιολογική κατάσταση, όχι ότι είδαμε τις προηγούμενες ημέρες.
«Δεν ξεκινήσαμε ‘στο σκοτάδι’ γιατί γνωρίζαμε πως γίναμε καλύτεροι αλλά δεν ξέραμε πόσο. Στο τέλος ήμασταν νευρικοί γιατί δεν περιμέναμε να κρατήσουν τα ελαστικά».
Η αποτυχία επίτευξης χαμηλών χρόνων για τον Valentino Rossi οφείλονταν στην έλλειψη αίσθησης των ελαστικών της Michelin για το 2017 που τον έκαναν να εισέρχεται στη στροφή με μικρότερη ταχύτητα.
Ο Galbusera ανέφερε πως αυτή η αίσθηση έκανε τον Rossi να αισθάνεται σαν να οδηγεί πάνω σε «αυγά». Αυτό συνεπάγεται πως υπήρξε αίσθηση ανισορροπίας και μείωσης της εμπιστοσύνης στα ελαστικά και στη μοτοσικλέτα.
«Το εμπρός λάστιχο του Valentino ήταν πολύ μαλακό και μετακινούνταν πολύ. Ειδικά στο τέλος του αγώνα έπρεπε να οδηγεί προσεκτικά λες και οδηγεί πάνω σε ‘αυγά’.
«Στην Αργεντινή θα φέρουν περισσότερο άκαμπτα ελαστικά και έτσι περιμένω τα ελαστικά να λειτουργούν καλύτερα, και στο Austin επίσης. Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα συμβεί στους επόμενους αγώνες».
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify