GP Άμπου Ντάμπι – Αγώνας: Φινάλε με Bottas

Formel 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Abu Dhabi 2017. Valtteri Bottas Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Abu Dhabi GP 2017. Valtteri Bottas

Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς νικητής αναδείχθηκε ο Valtteri Bottas. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Lewis Hamilton και ο Sebastian Vettel. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Ocon, Alonso, Massa.

Στην εκκίνηση, οι πρωτοπόροι διατήρησαν τις θέσεις τους, με τη Haas του Magnussen να έχει τετ α κε στη στροφή 3 και με τον Raikkonen να πιέζει τον Ricciardo στην πίσω ευθεία. Ο Alonso πέρασε τον Massa, με τον Βραζιλιάνο να αντεπιτίθεται και να ανακτά τη θέση του και τους Perez και Hulkenberg να έχουν μάχη για την 7η θέση, με τον Perez να δηλώνει ότι ο Γερμανός έκοψε τη στροφή και πήρε πλεονέκτημα, με τους αγωνοδίκες να εξετάζουν την υπόθεση. Εν τέλει απέδωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Hulkenberg, καθώς θεώρησαν πως όντως κέρδισε πλεονέκτημα. Ο Grosjean προσπαθούσε να περάσει τον Stroll για την 13η θέση, με τον Γάλλο να περνά στην πρώτη ζώνη DRS στον 6ο γύρο και τον Καναδό να ανακτά άμεσα τη θέση τους, χαρίζοντάς μας μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη. Αμέσως μπροστά τους, ο Sainz είχε πλησιάσει τον Alonso και πίεζε για μια προσπέραση, ενώ ο Bottas από την κορυφή έγραφε ταχύτερους γύρους. Ο μηχανικός του Raikkonen του ζήτησε να προσπαθήσει εκ νέου να μειώσει τη διαφορά από τον Ricciardo, η οποία είχε ανοίξει στα 3,7 δευτερόλεπτα στον 10ο γύρο. Ο Grosjean προσπαθούσε ακόμη να περάσει τον Stroll, με τη μάχη τους να είναι εξαιρετική, με τον Stroll να αμύνεται εξαιρετικά. Στον 12ο γύρο, ο Grosjean κατάφερε να κάμψει τις αντιστάσεις του Καναδού και να κερδίσει την 13η θέση, με τον Stroll να μπαίνει στα pits αμέσως μετά.

Ο Alonso είχε μπει πλέον σε ζώνη DRS του Massa, ενώ ο Verstappen στον 15ο γύρο μπήκε στα Pits, βάζοντας τη supersoft και βγαίνοντας 9ος, πίσω από τις δυο Force India. Στον επόμενο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα pits, προσπαθώντας να καλύψουν τον Verstappen και βγήκε 7ος, μπροστά από Ocon και Verstappen. Ο Ολλανδός πέρασε άμεσα τον Ocon, την ώρα που ο Bottas έγραφε ξανά τον ταχύτερο γύρο. Ο Perez μπήκε στον 17ο γύρο στα pits, την ώρα που ο Gasly είχε τετ α κε λίγο πριν την είσοδο των pits. Στον 18ο γύρο ο Hulkenberg μπήκε στα Pits, εξέτισε την ποινή του, όμως είχε γενικά ένα αργό pit stop και βγήκε 12ος, πίσω από τους Sainz και Grosjean. Στον 20 γύρο ο Ricciardo μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών και βγήκε 4ος πίσω από τον Vettel, την ώρα που ο Hulkenberg περνούσε τον Grosjean, με τον Γάλλο να ανακτά τη θέση του και τον Γερμανό να ξαναπερνά στη μεγάλη ευθεία, την ώρα που ο Vettel μπήκε στα pits και βγήκε στην 3η θέση, ενώ βλέπαμε ότι ο Ricciardo είχε μια μικρή επαφή με τις μπαριέρες και τον Αυστραλό να εγκαταλείπει λίγο αργότερα με πρόβλημα στα υδραυλικά του μονοθεσίου. Ο Bottas μπήκε στα pits για τη δική του αλλαγή, αφήνοντας επικεφαλής τον Hamilton. Ο Massa μετά το pit stop του βγήκε 11ος οριακά μπροστά από τον Alonso με τον Ισπανό να επιτίθεται και να παίρνει την 11η θέση. Ο Hamilton μπήκε στον 24ο γύρο για τη δική του αλλαγή και βγήκε δεύτερος, πίσω από τον Bottas, που ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα, με τον μηχανικό του αγώνα να τον προειδοποιεί ότι ο Hamilton πίεζε πολύ. Από τους οδηγούς πλησιέστερα στην κορυφή, μόνο οι Ocon, Sainz και Grosjean δεν είχαν μπει στα pits.

Ο Hamilton είχε πλησιάσει πάρα πολύ τον Bottas, με μια μάχη μεταξύ των δυο να προμηνύεται. Ο Βρετανός ήταν σε ζώνη DRS του Φινλανδού και πίεζε για μια προσπέραση. Ο Hamilton είχε μπλοκάρισμα και μια μικρή έξοδο, πράγμα που αύξησε τη διαφορά από τον Bottas στο 1,5 δευτερόλεπτο. Στον 32ο γύρο οι Ocon και Sainz μπήκαν στα Pits για τη δική τους αλλαγή ελαστικών, με τον Ocon να βγαίνει 9ος και τον Sainz να μην έχει καλά τοποθετημένο τον εμπρός αριστερό τροχό, με τον Ισπανό να εγκαταλείπει τον αγώνα. Ο Verstappen ήταν πλέον σε ζώνη DRS του Raikkonen, με τον Stroll να κινείται πολύ αργά και να επιστρέφει στα pits για μια ακόμη αλλαγή ελαστικών. Οι Raikkonen και Verstappen έδιναν γύρο στους Wehrlein και Magnussen, ο Raikkonen πέρασε σχετικά εύκολα, ενώ ο Verstappen έμεινε για αρκετές στροφές πίσω από τον Δανό, με τον Ολλανδό να κάνει δεξιά-αριστερά πίσω από τη Haas και τον Magnussen εν τέλει να τον αφήνει να περάσει. Λίγο παρακάτω, ο Wehrlein πέρασε τον Magnussen για την 13η θέση, όμως ο Δανός αντεπιτέθηκε και ανέκτησε τη θέση του, με τον Γερμανό να εμφανίζεται αποκαρδιωμένος στον ασύρματο από την ταχύτητα στις ευθείες της Haas. O Hamilton παραπονούταν στον ασύρματο ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει στην πίστα, με τη διαφορά ανάμεσα στον ίδιο και τον Bottas να ήταν 1,3 δευτερόλεπτα. Με μόλις 5 γύρους να μένουν, ο Hamilton ήταν σε ζώνη DRS του Bottas, μετά από ένα μεγάλο μπλοκάρισμα του Φινλανδού, με τον Βρετανό να μη δείχνει να μπορεί να ακολουθήσει από κοντά τον teammate του. Ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο γύρο ρου αγώνα, σε έναν μοναχικό για εκείνον αγώνα. Ο Bottas αντέδρασε και πήρε τον ταχύτερο γύρο από τον Vettel, κρατώντας με επιτυχία αρκετά μακριά τον Hamilton μέχρι τέλους. Η Έκτη θέση του Hulkenberg στον αγώνα, έφερε τη Renault μπροστά από την Toro Rosso στην κατάταξη του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 Valtteri Bottas
2 Lewis Hamilton +3.899
3 Sebastian Vettel +19.330
4 Kimi Raikkonen +45.386
5 Max Verstappen +46.269
6 Nico Hulkenberg +85.713
7 Sergio Perez +92.062
8 Esteban Ocon +98.911
9 Fernando Alonso +1L
10 Felipe Massa +1L
11 Romain Grosjean +1L
12 Stoffel Vandoorne +1L
13 Kevin Magnussen +1L
14 Pascal Wehrlein +1L
15 Brendon Hartley +1L
16 Pierre Gasly +1L
17 Marcus Ericsson +1L
18 Lance Stroll +1L
RET Carlos Sainz
RET Daniel Ricciardo

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Toro Rosso, Renault και Haas ρίχνονται στη μάχη για την έκτη θέση

Next Article

Vettel - Ο Hamilton ήταν καλύτερος φέτος

Related Posts