O Lewis Hamilton έκλεισε την σεζόν με νίκη στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, με τον οδηγό της Mercedes να έχει ένα ήσυχο αγώνα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Max Verstappen ο οποίος δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Βρετανό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Charles Leclerc.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Lewis Hamilton ξεκίνησε μπλοκάροντας με εξαιρετικό τρόπο του Max Verstappen στην πρώτη στροφή, πιο πίσω οι οδηγοί της Ferrari είχαν μια εσωτερική μονομαχία η οποία έληξε με τον Leclerc να προσπερνά στην συνέχεια τον Max Verstappen.
Στο πίσω μέρος του grid υπήρξαν διάφορες επαφές και μάχες με τον Gasly ύστερα από μονομαχία που είχε με τους οδηγούς της Racing Point να πέφτει στην τελευταία θέση, καθώς αναγκάστηκε να αλλάξει εμπρός αεροτομή. Ιδιαίτερα καλή εκκίνηση είχε ο Valtteri Bottas ο οποίος εκκινώντας από την τελευταία θέση κατάφερε να ανέβει πολύ γρήγορα στην 14η θέση.
Φτάνοντας στον 5ο γύρο οι αγωνοδίκες έβγαλαν ανακοίνωση πως το DRS θα παραμείνει απενεργοποιημένο εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.
Στην συνέχεια τα πράγματα ηρέμησαν μέχρι ενός βαθμού, με τον Lewis Hamilton να ανοίγει την διαφορά του από τον Leclerc. Στον 10ο γύρο μπήκε ο Lando Norris για αλλαγή ελαστικών με τον νεαρό να βάζει την σκληρή γόμα της Pirelli.
Με το DRS να συνεχίζει να είναι απενεργοποιημένο οι οδηγοί είχαν πρόβλημα με τις προσπεράσεις. Έτσι οι ομάδες άρχισαν να επικεντρώνονται στην στρατηγική τους καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δώσει τρομερό πλεονέκτημα στην συνέχεια του αγώνα.
Στον 13ο γύρο ήταν η ώρα των οδηγών της Ferrari για αλλαγή ελαστικών με την Ιταλική ομάδα να καλεί και τους δύο οδηγούς της για διαδοχική αλλαγή ελαστικών, με την αλλαγή του Vettel να μην είναι και πιο γρήγορη, έτσι ο Μονεγάσκος οδηγός βγήκε στην 4η θέση και ο Γερμανός στην 7η.
Στον 19ο γύρο αποκαταστάθηκε το τεχνικό πρόβλημα με το DRS, έτσι ενεργοποιήθηκε ξανά η χρήση του. Ο Bottas εκμεταλλεύτηκε το γεγονός αυτό και πέρασε τον Hulkenberg με την Renault, ο οποίος στον επόμενο γύρο μπήκε για αλλαγή ελαστικών βάζοντας την μέση γόμα. Φτάνοντας στο μέσο του αγώνα οι οδηγοί της Renault και στην McLaren είχαν τρομερές μάχες μεταξύ τους με τον Norris να βρίσκεται μπροστά στην 11η θέση.
Στον 27ο γύρο ήταν η ώρα του Max Verstappen για την δική του αλλαγή ελαστικών με τον Ολλανδό να βγαίνει στην 3η θέση 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. H Mercedes δεν κάθισε με σταυρωμένα χέρια βάζοντας άμεσα και τον Lewis Hamilton για την δική του αλλαγή. Ο Βρετανός οδηγός βγήκε 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Charles Leclerc. Ωστόσο τα πράγματα δεν φαινόταν ιδιαίτερα καλά για τον Max Verstappen ο οποίος μετά την αλλαγή ελαστικών έκανε πολλά παράπονα στην ομάδα σχετικά με το μονοθέσιο και τον κινητήρα του.
Εικοσιπέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας η Mercedes φώναξε τον Valtteri Bottas για την πρώτη και μοναδική αλλαγή ελαστικών του Φινλανδού. Ο οδηγός της Γερμανικής ομάδας έβαλε την σκληρή γόμα επιστρέφοντας στην 6η θέση.
Μερικούς γύρους μετά ο Max Verstappen άρχισε να ξεπερνά τα προβλήματα του προσπερνώντας τον Charles Leclerc στην 8η στροφή προσφέροντας εξαιρετικό θέαμα καθώς ο νεαρός οδηγός της Ferrari συνέχισε να παλέυει με στόχο να κερδίσει ξανά την θέση.
Με τις δύο πρώτες θέσεις να φαίνεται πως κλειδώνουν σιγά σιγά το ερωτηματικό ήταν η τρίτη θέση με τον Leclerc να την κρατάει προς στιγμής, κάτι που ωστόσο δεν ήταν σίγουρο καθώς πιο πίσω ο Bottas ερχόταν με πιο φρέσκα ελαστικά αρκετά γρήγορα μαζεύοντας την διαφορά από Albon και Vettel.
Η Ferrari 16 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας έλαβε την απόφαση να βάλει ξανά και τους δύο οδηγούς της για συνεχόμενη αλλαγή ελαστικών με τον Leclerc να βγαίνει στην τρίτη θέση και τον Vettel στην 6η, την ίδια ώρα ο Valtteri Bottas προσπέρασε τον Alexander Albon για την 4η θέση βάζοντας πλώρη για την 3η θέση του podium.
Στους τελευταίους γύρους οι Lando Norris και Sergio Perez έδιναν μάχη για την 8η θέση, την ίδια ώρα που ο Valtteri Bottas μείωνε συνεχώς την διαφορά του από τον τρίτο Leclerc. Δύο γύρους πριν το τέλος ο Sebastian Vettel είχε μπει στο DRS του Alexander Albon, καταφέρνοντας να περάσει στην δεύτερη ζώνη DRS.
Στον τελευταίο γύρο ο Perez πέρασε τον Norris, και οι Sainz και Ricciardo τον Hulkenberg.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος/Διαφορά | Pit Stops |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:42.866 | 1 |
2 | Max Verstappen | Red Bull | 16.772s | 1 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 43.435s | 2 |
4 | Valtteri Bottas | Mercedes | 44.379s | 1 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 64.357s | 2 |
6 | Alex Albon | Red Bull | 69.205s | 1 |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 1 LAP | 1 |
8 | Lando Norris | McLaren | 1 LAP | 1 |
9 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1 LAP | 1 |
10 | Carlos Sainz | McLaren | 1 LAP | 2 |
11 | Daniel Ricciardo | Renault | 1 LAP | 2 |
12 | Nico Hulkenberg | Renault | 1 LAP | 1 |
13 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo Racing | 1 LAP | 1 |
14 | Kevin Magnussen | Haas | 1 LAP | 1 |
15 | Romain Grosjean | Haas | 1 LAP | 1 |
16 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo Racing | 1 LAP | 2 |
17 | George Russell | Williams | 1 LAP | 1 |
18 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 2 LAPS | 1 |
19 | Robert Kubica | Williams | 2 LAPS | 1 |
DNF | Lance Stroll | Racing Point | – | 3 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify