Το Αυστραλιανό GP σηματοδοτεί για άλλη μια σεζόν την αρχή του νέου πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς νικητής αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Hamilton και Vettel. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Massa, Grosjean, Hulkenberg, Bottas, Sainz και Verstappen, σε ένα συναρπαστικό αγώνα.
Οι πρωτοπόροι φορούσαν τα πολύ μαλακά, όμως οι Button, Bottas, Kvyat, οι δυο Force India και οι δυο Haas φορούσαν τη μαλακή.
Πριν καν την κανονική εκκίνηση, είχαμε δράματα καθώς η Red Bull του Kvyat έμεινε στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού, στο τέλος του γύρου σχηματισμού, με τον Ρώσο να γίνεται η πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς.
Στην εκκίνηση, οι δυο Ferrari έπιασαν στον ύπνο τις δυο Mercedes και βρέθηκαν να ηγούνται του αγώνα. Ο Hamilton έπεσε πιο πίσω, στην έκτη θέση, με τον Verstappen να ανεβαίνει τέταρτος. Ο Magnussen ανέφερε πως είχε κλαταρισμένο ελαστικό και μπήκε στα Pits για αλλαγή. Ο Gutierrez παραπονούνταν για πρόβλημα στον κινητήρα. Ο Hamilton με τη χρήση και της δεύτερης ζώνης DRS πέρασε τον Massa για την 5η θέση, ασκώντας μεγάλη πίεση στον Βραζιλιάνο και χαρίζοντάς μας ένα πολύ όμορφο προσπέρασμα. Ο Ricciardo πέρασε τον Hulkenberg για την 8η θέση. Παράλληλα ο Rosberg έγραφε τον καλύτερο γύρο μέχρι στιγμής, στον 5ο γύρο και βρισκόταν πολύ κοντά στον Raikkonen. Ο Hamilton είχε πιάσει τον Verstappen και πίεζε για ένα προσπέρασμα. Ο Ricciardo βρίσκονταν πίσω από τον Sainz που ήταν πίσω από τον Massa, την ώρα που ο Sainz μπήκε στα pits βάζοντας τα μαλακά ελαστικά. Αυτό ελευθέρωσε το πεδίο για τον Ricciardo για να περάσει τον Massa, πράγμα που έκανε πολύ σύντομα ανεβαίνοντας στην 6η θέση. Εν τω μεταξύ ο Hamilton δήλωνε πως δεν μπορούσε να περάσει τον Verstappen, που σημειωτέον φορούσε τον κινητήρα της Ferrari του 2015, δείχνοντας μάλλον ότι τα πολύ μαλακά ελαστικά είχαν αρχίσει να χάνουν την απόδοσή τους. Στον 12ο γύρο ο Massa μπήκε στα Pits για τη δική του αλλαγή. Πιο πίσω στη μάχη για την 11η θέση είχαμε τους Palmer και Bottas, με τη Williams να κερδίζει τελικά τη μάχη.
Στον 13ο γύρο ο Rosberg μπήκε πρώτος από τους πρωτοπόρους στα Pits. Παράλληλα οι μηχανικοί του Hamilton τον ενημέρωναν πως θα επιμηκύνουν αυτό το stint για να αλλάξουν στρατηγική. Στον επόμενο γύρο, ο Vettel μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών βγαίνοντας οριακά εμπρός από τον Rosberg. Ο Verstappen που έκανε το δικό του pitstop περνούσε τον Bottas, πράγμα που έκανε και ο Sainz. Βλέπαμε τους οδηγούς που δεν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών να είναι σημαντικά πιο αργοί από τους υπόλοιπους. Οι Raikkonen και Hamilton μπήκαν στον 17ο γύρο για αλλαγή ελαστικών και έβαλαν την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα αντίστοιχα. Στη στροφή 3 η McLaren του Alonso βρέθηκε ανάποδα στην έξοδο της στροφής 3 με τη Haas του Gutierrez να είναι επίσης στην αμμοπαγίδα. Στην επανάληψη είδαμε ότι ο Alonso έπεσε πάνω στον Gutierrez και βγαίνοντας στην αμμοπαγίδα βρέθηκε να περιστρέφεται στον αέρα σε ένα τρομακτικό ατυχημα. Στην αρχή είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα για να δούμε την κόκκινη σημαία λίγο αργότερα, πράγμα που σήμαινε πως ο αγώνας θα διακοπτόταν προσωρινά. Τα μονοθέσια παρατάχθηκαν στο pitlane περιμένοντας τον αγώνα να ξεκινήσει και πάλι. Η κατάταξη των 10 πρώτων είχε ως εξής Vettel, Rosberg, Raikkonen, Ricciardo, Verstappen, Sainz, Hamilton, Massa, Grosjean και Hulkemberg.
Ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, λίγα λεπτά μετά, πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Haryanto δεν εκκίνησε ξανά, προφανώς έχοντας κάποιο μηχανικό πρόβλημα με το μονοθέσιο. Οι δυο Ferrari φορούσαν την πολύ μαλακή γόμα και οι δυο Mercedes τη μέση γόμα, προετοιμάζοντάς μας για ένα στρατηγικό πόλεμο. Αυτό σήμαινε πως οι Ferrari θα έπρεπε να σταματήσουν για ένα ακόμη Pitstop αλλά θα ήταν πιο γρήγορες. Στην επανεκκίνηση δεν είχαμε δράματα. Ο Verstappen ήταν κολλημένος πίσω από τον Ricciardo και ο Hamilton πίσω από τον Sainz. Ο Vettel ήταν 1.3 δεύτερα μπροστά από τον Rosberg. Ο Button με τα νέα πολύ μαλακά ελαστικά ήταν ιδιαίτερα γρήγορος. O Raikkonen ανέφερε στο μηχανικό του πως υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο και μπαίνοντας στα Pits φλόγες έβγαιναν από τις εισαγωγές αέρα. Προφανώς εγκατέλειψε τον αγώνα. Οι αγωνοδίκες έδωσαν στον Ericsson ποινή διέλευσης από το pitlane, επειδή οι μηχανικοί του δούλευαν στο μονοθέσιο 15 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Hamilton με τα μεσαία ελαστικά βρίσκονταν πίσω από τις δυο Toro Rosso, που φορούσαν τα μαλακά ελαστικά. Στις θέσεις 8-9-10 οι Grosjean, Hulkenberg και Bottas είχαν ένα πολύ ενδιαφέρον τρενάκι. Ο Sainz είχε βρεθεί πολύ κοντά στον Hamilton και ανέφερε στο μηχανικό του πως έπρεπε να σταματήσουν, δείχνοντας πως η μαλακή γόμα δεν άντεχε πολύ. Τον επόμενο γύρο μπήκε και ο Verstappen στα pits, πιάνοντας μάλλον απροετοίμαστους τους μηχανικούς. Σε team radio που ακούσαμε λίγο μετά ο Verstappen παραπονούνταν πως ο Sainz μπήκε πριν από εκείνον, ενώ είχε ανέφερε και εκείνος πως είχε πρόβλημα. Ο Vettel μπήκε στον 36ο γύρο στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα, άλλα είχε ένα αργό pitstop, βγαίνοντας στην 4η θέση, πίσω από τους Rosberg, Ricciardo και Hamilton.
Στις θέσεις 9-10-11 οι Palmer, Sainz, Verstappen είχαν ένα πολύ ενδιαφέρον τρενάκι, για πολλούς γύρους. Ο μηχανικός του Sainz του έλεγε να πιέσει αλλιώς θα άλλαζαν θέσεις με τον teammate του. Ο Ericsson είχε μηχανικό πρόβλημα και κινούταν πολύ αργά στην πίστα, μέχρι που επέστρεψε στα pits για να εγκαταλείψει. Ο Hamilton πέρασε τον Ricciardo για την 2η θέση. Οι Sainz και Verstappen πέρασαν τον Palmer και μπήκαν και οι δυο στους βαθμούς. Ο Ricciardo στον 46ο γύρο πέρασε τη Williams του Massa για την 4η θέση. Στην ουρά της δεκάδας οι Grosjean, Hulkenberg, Bottas, Sainz και Verstappen είχαν ένα πολλά υποσχόμενο τρενάκι. Ο Verstappen δήλωνε στο μηχανικό του πως είναι αστείο που δεν είπαν στον Sainz να τον αφήσει να περάσει.
Ο Hamilton έχασε τα φρένα και έφερε τον Vettel πολύ πιο κοντά του, δίνοντας μας μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη. Πιο πίσω ο Sainz είχε μπλοκάρισμα στην προτελευταία στροφή και ο Verstappen είχε επαφή μαζί του και με τους δυο πάντως να συνεχίζουν τον αγώνα τους. Ο vettel ήταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton με 3 γύρους να απομένουν. Ο Vettel στον 56ο γύρο έχασε τα φρένα για την προτελευταία στροφή και είχε μια μικρή έξοδο, τερματίζοντας τις ελπίδες του για κάτι καλύτερο από την 3η θέση.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify