GP Αυστραλίας – FP3: Piastri μπροστά, Bearman εκτός

PIastri GP Αυστραλίας, FP3
MELBOURNE, AUSTRALIA – MARCH 15: Oscar Piastri of Australia driving the (81) McLaren MCL39 Mercedes on track during final practice ahead of the F1 Grand Prix of Australia at Albert Park Grand Prix Circuit on March 15, 2025 in Melbourne, Australia. (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images)

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Αυστραλίας ο Oscar Piastri, με τον Αυστραλό να είναι ο ταχύτερος ενόψει των πρώτων κατατακτήριων της σεζόν. Ακολούθησαν Russell και Verstappen, νέα έξοδος για Bearman.

Ο καιρός παρέμεινε στεγνός στο Άλμπερτ Παρκ, με την ελαφριά συννεφιά να αλλάζει ελάχιστα τις θερμοκρασίες σε σχέση με τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Οι οδηγοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 βγήκαν στην πίστα από νωρίς με σκοπό να ολοκληρώσουν τα προγράμματά τους, ενόψει της εκκίνησης των ανταγωνιστικών διαδικασιών του πρώτου τριημέρου της σεζόν.

Προτού καλά-καλά ξεκινήσουν πάντως, ο Oliver Bearman έχασε εκ νέου τον έλεγχο της Haas και κόλλησε στην αμμοπαγίδα της 12ης στροφής, μετά από μόλις δύο γύρους, αναγκάζοντας τους αγωνοδίκες να βγάλουν άμεσα την κόκκινη σημαία για να απομακρύνουν το μονοθέσιο του νεαρού Βρετανού.

Η διαδικασία συνεχίστηκε μετά από λίγα λεπτά διακοπής και κύλησε σχετικά ομαλά και χωρίς νέες διακοπές μέχρι το τέλος. Εκεί ο Oscar Piastri ήταν αυτός που κινήθηκε ταχύτερα, σταματώντας τα χρονόμετρα σε 1:15,921 για να πάρει την πρώτη θέση και το προβάδισμα ενόψει των κατατακτηρίων δοκιμών.

Πίσω από τον Αυστραλό ήταν ο George Russell, ο οποίος είχε πολύ ανταγωνιστικό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του FP3 και ήταν εντός του ίδιου δεκάτου του δευτερολέπτου με το μονοθέσιο της Mercedes. Στο ίδιο δέκατο ήταν και ο Max Verstappen, ο οποίος πάντως δεν φάνηκε να βολεύεται ιδιαίτερα με την Red Bull, έχοντας μερικά γλιστρήματα στους γρήγορους γύρους του.

Ο τέταρτος Charles Leclerc ήταν πάνω από δύο δέκατα μακριά από την κορυφή και φάνηκε να δυσκολεύευται από υπερστροφή με το μονοθέσιο της Ferrari, κάτι που αντιμετώπισε και ο Hamilton, ο οποίος έμεινε στην όγδοη θέση της κατάταξης. Ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της Scuderia, βρέθηκε ο ανακάμψας Andrea Kimi Antonelli της Mercedes και οι δύο σταθερά πολύ ανταγωνιστικές Williams των Sainz και Albon.

Την δεκάδα έκλεισε ο πάντα ταχύς Yuki Tsunoda και ο Lando Norris με την έτερη McLaren. O Βρετανός δεν κατάφερε να βελτιώσει με το δεύτερο σετ ελαστικών, με τον γρήγορό του γύρο να χάνεται λόγω κίνησης στις δύο τελευταίες στροφές της πίστας.

Οι δυσκολίες συνεχίστηκαν για τον Liam Lawson στο ντεμπούτο του με την Red Bull, καθώς η κινητήρια μονάδα του Νεοζηλανδού αντιμετώπισε πρόβλημα, το οποίο τον περιόρισε στα pits για όλη τη διαδικασία.

Η δράση συνεχίζεται με τις κατατακτήριες δοκιμές από την πίστα του Άλμπερτ Παρκ, οι οποίες είναι προγραμματισμένες για τις 07:00 το πρωί του Σαββάτου.

Αναλυτικά η κατάταξη του FP3:

Θέση Οδηγός Γύροι Χρόνος Διαφορά
1 O. Piastri McLaren 16

1’15.921

2 G. Russell Mercedes 17

1’15.960

+0.039
3 M. Verstappen Red Bull Racing 18

1’16.002

+0.081
4 C. Leclerc Ferrari 22

1’16.188

+0.267
5 A. Antonelli Mercedes 20

1’16.206

+0.285
6 C. Sainz Williams 23

1’16.252

+0.331
7 A. Albon Williams 21

1’16.258

+0.337
8 L. Hamilton Ferrari 21

1’16.378

+0.457
9 Y. Tsunoda Racing Bulls 17

1’16.455

+0.534
10 L. Norris McLaren 20

1’16.597

+0.676
11 G. Bortoleto Sauber 18

1’16.707

+0.786
12 P. Gasly Alpine 22

1’16.719

+0.798
13 I. Hadjar Racing Bulls 18

1’16.732

+0.811
14 L. Stroll Aston Martin Racing 22

1’16.948

+1.027
15 J. Doohan Alpine 18

1’16.993

+1.072
16 N. Hulkenberg Sauber 15

1’17.146

+1.225
17 F. Alonso Aston Martin Racing 22

1’17.270

+1.349
18 E. Ocon Haas F1 Team 18

1’17.373

+1.452
19 O. Bearman Haas F1 Team 2

20 L. Lawson Red Bull Racing 2

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Αργεντινής - Δοκιμές: Σταθερά στην κορυφή ο Marquez

Next Article
Norris GP Αυστραλίας κατατακτήριες

GP Αυστραλίας - Κατατακτήριες: Pole από... Norris, 1-2 η McLaren

Related Posts