Ο Max Verstappen είναι ο μεγάλος νικητής του Grand Prix στην Ίμολα, με τον Ολλανδό να έχει ένα πολύ ήρεμο αγώνα, εκκινώντας από την 3η θέση. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton ο οποίος σήμερα είχε ένα αρκετά δύσκολο αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσε ο εξαιρετικός Lando Norris με την McLaren, ο οποίος είχε μεγάλη μάχη στο τελευταίο μέρος του αγώνα με τον Lewis Hamilton.
Αναλυτικότερα:
Ο Sebastian Vettel αναγκάστηκε να εκκινήσει τον αγώνα από το τέλος του pitlane καθώς οι μηχανικοί της Aston Martin δεν κατάφεραν να λύσουν ένα θέμα με τα φρένα του Γερμανού την ίδια ώρα όπου ο teammate του Lance Stroll εκκίνησε κανονικά από την 10η θέση παρά το γεγονός ότι τα φρένα του πήραν φωτιά μερικά λεπτά πριν.
Στον γύρο σχηματισμού είδαμε τον Leclerc με τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά να έχει ένα τετακέ με τον Μονεγάσκό να επιστρέφει κανονικά στην πίστα.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Lewis Hamilton έχασε την πρώτη θέση από τον Max Verstappen με τον Ολλανδό οδηγό να κερδίζει δύο θέσεις.
Πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος του αγώνα, ο Nicholas Latifi ύστερα από έξοδο επιστρέφοντας στην πίστα ακούμπησε με την Haas του Nikita Mazepin με αποτέλεσμα να καταλήξει στις μπαριέρες. Αυτό το συμβάν οδήγησε στην είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Μερικά λεπτά αργότερα στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού ο Mick Schumacher στη προσπάθεια του να ζεστάνει τα ελαστικά της Haas, έχασε τον έλεγχο καταλήγοντας στις μπαριέρες με τον απολογισμό μια σπασμένη μπροστά αεροτομή.
Φτάνοντας στο 7ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε μέσα με τον Max Verstappen να κρατάει με άνεση την πρώτη θέση.
Πολύ όμορφες μάχες είδαμε στις πιο πίσω θέσεις με του Norris, Gasly, Sainz να μάχονται δίπλα δίπλα με τον Norris να βγαίνει κερδισμένος στην 6η θέση.
Δέκα δευτερόλεπτα ποινή stop & go δέχτηκε ο Sergio Perez καθώς νωρίτερα και ενώ βρισκόμασταν υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας βγήκε εκτός πίστας χάνοντας 2 θέσεις τις οποίες στην συνέχεια πήρε ξανά με προσπέραση κάτι το οποίο απαγορεύεται σύμφωνα με τους κανονισμούς.
Με τον Pierre Gasly να είναι ο μοναδικός που είχε τα βρόχινα ελαστικά και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν αυξήθηκε η βροχή τον οδήγησε να χάσει πολλές θέσεις μέχρι να μπει και να αλλάξει ελαστικά βάζοντας την ενδιάμεση γόμα ελαστικών.
Στους επόμενους γύρους όλοι οι οδηγοί προσπαθούσαν να διατηρήσουν τα ελαστικά τους όσο το δυνατόν σε πιο καλή κατάσταση καθώς η πίστα παρά το γεγονός ότι είχε αρχίσει να στεγνώνει δεν ήταν ακόμα έτοιμη για τα στεγνά ελαστικά της Pirelli.
Στον 21ο γύρο ο Sebastian Vettel ήταν ο πρώτος που έβαλε στεγνά ελαστικά με τον Γερμανό οδηγό παράλληλα να δέχεται ποινή stop/go 10 δευτερολέπτων καθώς οι μηχανικοί της Aston Martin δεν είχαν βάλει τα ελαστικά στο μονοθέσιο 5 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα.
Επτά γύρους αργότερα και με τον Lewis Hamilton να πλησιάζει με πολύ γρήγορο ρυθμό η Red Bull έβαλε τον Max Verstappen για αλλαγή ελαστικών με τον οδηγό της Mercedes να μένει έξω για έναν ακόμα γύρω ώστε να πάνε για το overcut. Ωστόσο εξαιτίας αργού pitstop της Γερμανικής ομάδας, ο Βρετανός βγήκε πίσω από τον Ολλανδό.
Στην συνέχεια ο Hamilton στην προσπάθεια του να πιέσει το συντομότερο δυνατό έχασε τον έλεγχο στην Tosa με τον Βρετανό να χάνει πολλές θέσεις πέφτοντας στην 9η θέση. Παράλληλα την ίδια στιγμή πιο πίσω και στην προσπάθεια του George Russell να περάσει τον Valtteri Bottas, είχαν επαφή και με τους δύο να βγαίνουν εκτός πίστας και να καταλήγουν στις μπαριέρες με τον οδηγό της Williams να είναι εκνευρισμένος με τον Φινλανδό.
Με την σύγκρουση να είναι σφοδρή, η πίστα γέμισε με κομμάτια από τα δύο μονοθέσια με αποτέλεσμα να έχουμε διακοπή του αγώνα με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στο pitlane.
Η διακοπή του αγώνα διήρκεσε αρκετά λεπτά, με την επανεκκίνηση να γίνεται με Rolling Start κάτι το οποίο ευνόησε τον πρώτο Max Verstappen. Με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Max Verstappen παραλίγο να χάσει τον έλεγχο της Red Bull, με τον Ολλανδό να κρατάει την πρώτη θέση. Ο Lando Norris κέρδισε μια θέση από τον Charles Leclerc. Πιο πίσω ο Yuki Tsunoda είχε έξοδο με τον νεαρό Ιάπωνα να χάνει αρκετές θέσεις.
Στον 39ο γύρο και την ώρα που πίεζε για την 3η θέση ο Sergio Perez έκανε λάθος με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας χάνοντας 10 θέσεις, έτσι ανέβηκε στην 4η θέση ο Carlos Sainz με την Ferrari να βρίσκεται στο 3-4.
Από εκεί και πέρα μέχρι το τέλος του αγώνα είδαμε τον Lewis Hamilton να δίνει μεγάλη μάχη ώστε να φτάσει ξανά πίσω από τον Max Verstappen, κάτι το οποίο κατάφερε 3 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Η δύσκολη ημέρα του Sebastian Vettel, ολοκληρώθηκε 3 γύρους πριν την λήξη του αγώνα με τον Γερμανό να επιστρέφει στα pit ύστερα από team radio της ομάδας καθώς είχε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθέσιου του.
Πιο πίσω είδαμε σημαντικές μάχες ανάμεσα σε Ocon, Alonso και Perez για την 10η θέση ωστόσο δεν άλλαξε κάτι με την κατάταξη.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | – |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | +22,000 |
3 | Lando Norris | McLaren | +23,702 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | +25,579 |
5 | Carlos Sainz | Ferrari | +27,036 |
6 | Daniel Riciardo | McLaren | +51,220 |
7 | Lance Stroll | Aston Martin | +51,909 |
8 | Pierre Gasly | AlphaTauri | +52,818 |
9 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | +64,773 |
10 | Esteban Ocon | Alpine | +66,561 |
11 | Fernando Alonso | Alpine | +67,151 |
12 | Sergio Perez | Red Bull | +73,184 |
13 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | +1 γύρο |
14 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | +1 γύρο |
15 | Mick Schumacher | Haas | +2 γύροι |
16 | Nikita Mazepin | Haas | +2 γύροι |
17 | Sebastian Vettel | Aston Martin | DNF |
18 | Valtteri Bottas | Mercedes | DNF |
19 | George Russell | Williams | DNF |
20 | Nicholas Latifi | Williams | DNF |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify