Νικητής στην πίστα του Hockenheim ανεδείχθη ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Valtteri Bottas κι ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Hulkenberg, Grosjean, Perez, Ocon, Ericsson, Hartley.
Ο Ricciardo επέλεξε να εκκινήσει με τη μέση γόμα κι ο Hamilton με τη μαλακή, από την 19η και 14η θέση αντίστοιχα, ελπίζοντας να μπορέσουν να ανέλθουν στην κατάταξη όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Στην εκκίνηση, οι πρωτοπόροι διατήρησαν τις θέσεις τους, μένοντας μακριά από επαφές και πίσω τους ο Hulkenberg πέρασε τον Grosjean για την 6η θέση, ενώ ο Sainz έπεσε 9ος. Πιο πίσω, ο Hamilton έχασε μια θέση στην εκκίνηση από τον Ocon, όμως μέχρι το τέλος του γύρου είχε περάσει κι εκείνον και τον Sirotkin. Ο Raikkonen ανέφερε λίγες σταγόνες στο κράνος του, ενώ ο Hamilton περνούσε τον Alonso για την 11η θέση. Ένα γύρο μετά, πέρασε και τον Leclerc μπαίνοντας στους βαθμούς, την ώρα που ο Ricciardo ήταν 17ος. Με εντυπωσιακή ευκολία, στο τέλος της μεγάλης ευθείας, ο Hamilton πέρασε και τον Sainz για την 9η θέση, ενώ ο Ricciardo παραπονούνταν για την πρόσφυσή του με τη μέση γόμα. Ο Grosjean ανέφερε πως το πίσω μέρος της Haas του δεν είχε καθόλου καλή πρόσφυση, με τον Perez να επωφελείται και να περνά τον Γάλλο για την 7η θέση, ενώ το ίδιο έκανε κι ο Hamilton ένα γύρο μετά. Ο Ricciardo βρισκόταν πλέον 15ος, πίσω από τον Ericsson, τον οποίο πέρασε χωρίς δυσκολία, ενώ ο Hamilton ανέβαινε άλλη μια θέση, περνώντας τον 7ο Perez, χωρίς καμία δυσκολία. Ο μηχανικός του Hamilton τον ενημέρωνε πως Hulkenberg είχε φθορά στα ελαστικά του και πως θα έπρεπε κι ο ίδιος να προσέξει τις θερμοκρασίες των ελαστικών του, αν και ο Βρετανός πέρασε με ευκολία τον Γερμανό, ενώ την ίδια στιγμή ο Ricciardo είχε μπροστά του τον 12ο Alonso. Λίγο μπροστά τους, ο Sainz ήταν κολλημένος πίσω από τον Grosjean, σε μια εντυπωσιακή μάχη για την 9η θέση. Ταυτόχρονα, ο Hamilton πλησίασε και πέρασε εύκολα τον Magnussen για την 5η θέση.
Ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pits ήταν ο Raikkonen, που μόλις στον 15ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 4ος, μπροστά από τον Hamilton. Την ίδια ώρα ο Alonso προσπαθούσε να περάσει τον Leclerc στο τέλος της μεγάλης ευθείας, με τον Ισπανό να έχει μπλοκάρισμα και να μένει πίσω από τη Sauber.Ο Ricciado ήταν ακόμη πίσω από τον Alonso, με τον Αυστραλό να κάνει την κίνησή του και να περνά τον Ισπανό και να διατηρεί τη θέση του στην αντεπίθεση της McLaren. Ο Raikkonen έγραφε τους ταχύτερους γύρους του αγώνα με τα νέα ελαστικά, ενώ ο Hulkenberg μπήκε στα pits στον 19ο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα, βγαίνοντας 15ος. Ο Ricciardo κατάφερε να περάσει τον Leclerc ανεβαίνοντας 11ος, ενώ ο Raikkonen συνέχιζε να έχει εντυπωσιακό ρυθμό, τέτοιον που πλέον ο Bottas έμπαινε στα Pits θα έβγαινε πίσω του. Ο Magnussen αντέδρασε στο pit stop του Hulkenberg, μπαίνοντας στα pits για τη μέση γόμα και βγαίνοντας μπροστά του, στη 10η θέση, με τον Grosjean να μπαίνει επίσης στα pits για τη μέση γόμα, βγαίνοντας μπροστά από τον Sainz συναντώντας κίνηση στο τέλος της μεγάλης ευθείας και παρ’ ολίγο να είχε επαφή με τη Williams του Stroll. Στον 26ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits κι έβαλε τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Raikkonen και μπροστά από τον Hamilton. Ο ρυθμός των Ferrari ήταν πολύ καλός, την ώρα που ο Bottas στο τέλος του 28ου γύρου, βάζοντας τη γόμα και βγαίνοντας μπροστά από τον temmate του, την ίδια στιγμή που ο Daniel Ricciardo εγκατέλειπε τον αγώνα με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος. Στο τέλος του 29ου γύρου μπήκε κι ο Verstappen βγαίνοντας πίσω από τον Bottas στην 5η θέση.
Οι δυο Ferrari ανέφεραν προβλήματα με τα ελαστικά τους, με την ομάδα να τους ενημερώνει πως η βροχή απείχε ένα τέταρτο από την πίστα. Ο Vettel δήλωνε στον ασύρματο πως ήταν ανόητο να χάνει χρόνο και να καταστρέφει τα ελαστικά του πίσω από τον Raikkonen, την ώρα που ο Vandoorne εγκατέλειπε τον αγώνα. Ο Jock Clear στον ασύρματο του Raikkonen πως για λόγους στρατηγικής έπρεπε να αφήσει τον Vettel να περάσει, με τον Φινλανδό να κάνει στην άκρη για τον teammate του. Ο Vettel άνοιξε άμεσα τη διαφορά, ενώ οι μηχανικοί του Bottas και του Alonso τους ενημέρωναν ότι η βροχή ήταν πλέον πολύ κοντά. Στον 43ο γύρο, ο Hamilton μπήκε στα pits, βάζοντας την ultrasoft και με τον μηχανικό του να του λέει στον ασύρματο πως η βροχή που θα έρθει στη στροφή 6 θα είναι χαμηλής έντασης. Η βροχή έφτασε στον 45ο γύρο, με τους Leclerc, Alonso και Gasly να σπεύδουν στα pits για τα ενδιάμεσα ελαστικά. Την ίδια ώρα ο Verstappen κι ο Hamilton το έβρισκαν αρκετά δύσκολο να βρουν πρόσφυση στη στροφή 6.
Στο τέλος του 46ου γύρου ο Verstappen μπήκε στα pits βάζοντας τα ενδιάμεσα ελαστικά επίσης. Στις επαναλήψεις βλέπαμε ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του Vettel να αποκολλάται στην τελευταία στροφή, ενώ ο μηχανικός του Vettel τον ενημέρωνε πως η βροχή δε θα αύξανε σε ένταση και όντως όλοι όσοι είχαν μπει για ενδιάμεσα ή βρόχινα ελαστικά μπήκαν στα pits κι έβαλαν στεγνά ελαστικά. Ωστόσο, όπως ανέφερε ο Hamilton στον ασύρματο πως έβρεχε πολύ ξανά. Ο Leclerc είχε τετ α κε στη στροφή 1 και αργότερα βγήκε εκτός πίστας, ενώ ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να μείνουν όλοι στην πίστα. Ο Magnussen μπλόκαρε επιθετικά τον Raikkonen, με τον Φινλανδό να χάνει τη θέση του από τον Bottas πίσω του. Πλέον οι συνθήκες ήταν πάρα πολύ δύσκολες για όλους, ο Perez είχε έξοδο από την πίστα στο χώμα, ενώ λίγο αργότερα ο πρωτοπόρος του αγώνα, Sebastian Vettel, βγήκε εκτός πίστας κι εγκατέλειψε τον αγώνα, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα. Ο Bottas κι ο Raikkonen μπήκαν στα Pits για νέα ultrasoft γόμα. Ο Stroll εγκατέλειψε τον αγώνα. Πλέον η κατάταξη, πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: Hamilton, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Ocon, Ericsson, Hartley, Grosjean.
Στην επανεκκίνηση, στον 58ο γύρο, ο Bottas ήταν πάρα πολύ κοντά στον Hamilton, με τους δυο τους να μάχονται για την πρωτοπορία, με τον Βρετανό να διατηρεί τη θέση του. Ο James Vowes στον ασύρματο του Bottas ανέφερε πως θα πρέπει να διατηρήσει τη θέση του, με τη Mercedes να θέλει να εξασφαλίσει το 1-2 στο GP. Ο Raikkonen δε φαινόταν σε θέση να απειλήσει τον Bottas, ενώ ο Sainz έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων, για προσπέραση υπό το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Hamilton στην πρωτοπορία έγραφε τους ταχύτερους γύρους του αγώνα, ενώ ο Raikkonen παρέμενε εκτός ζώνης DRS του Bottas. Ο μηχανικός του Βρετανού ανέφερε στον ασύρματο ότι η βροχή θα επέστρεφε στον τελευταίο γύρο, όμως αυτό δεν στάθηκε ικανό να στερήσει τη νίκη από τον Hamilton.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. Hamilton | – |
2 | V. Bottas | +4.535 |
3 | K. Raikkonen | +6.732 |
4 | M. Verstappen | +7.654 |
5 | N. Hulkenberg | +26.609 |
6 | R. Grosjean | +28.871 |
7 | S. Perez | +30.556 |
8 | E. Ocon | +31.750 |
9 | M. Ericsson | +32.362 |
10 | B. Hartley | +34.197 |
11 | K. Magnussen | +34.919 |
12 | C. Sainz | +43.063 |
13 | S. Vandoorne | +46.617 |
14 | P. Gasly | +1L |
15 | C. Leclerc | +1L |
– | F Alonso | RET |
– | L. Stroll | RET |
– | M. Verstappen | RET |
– | S. Sirotkin | RET |
– | D. Ricciardo | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify