Ο Charles Leclerc κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα κατάφερε και πήρε την νίκη στο Grand Prix της Ιταλίας, με τον οδηγό της Ferrari να κερδίζει για λογαριασμό της Ιταλικής ομάδας για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο και για πρώτη φορά στην Ιταλία ύστερα από 9 χρόνια.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Mercedes οι οποίο παρά τις μεγάλες προσπάθειες που κάναν για να απειλήσουν το πρωτοπόρο Leclerc δεν τα κατάφεραν.
Αναλυτικότερα:
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Charles Leclerc κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τους οδηγούς της Mercedes.
Άσχημα ήταν τα πράγματα για τον Max Verstappen ο οποίος είχε επαφή με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αλλάξει την εμπρός αεροτομή του.
Ενδιαφέρουσα μάχη υπήρξε ανάμεσα στους Alexander Albon και Carlos Sainz με τον οδηγό της Red Bull να προσπερνάει τον οδηγό της McLaren στα φρένα για το 2ο σικέιν, αλλά στην επόμενη στροφή ο Ισπανός πέρασε στην αντεπίθεση παίρνοντας πίσω την θέση του.
Στο 8ο γύρο ο Sebastian Vettel έχασε τον έλεγχο της Ferrari πάνω στην Ascari επιστρέφοντας στην πίστα με επικίνδυνο τρόπο έχοντας έτσι επαφή με την Force India του Lance Stroll, με αποτέλεσμα ο Καναδός να χάσει τον έλεγχο του μονοθέσιου του στην συνέχεια. Και ο ίδιος επέστρεψε στην πίστα με επικίνδυνο τρόπο έχοντας σχεδόν επαφή με τον Pierre Gasly.
Τελικά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να δώσουν ποινή στάσης στο pitlane 10 δευτερολέπτων πράγμα που έδωσε ακόμα έναν βαθμό δυσκολίας στον αγώνα του Γερμανού την ώρα που ο teammate βρισκόταν στην πρώτη θέση 1.8 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Hamilton. Ποινή διέλευσης από τα pitlane δέχτηκε ο Lance Stroll για το δικό του λάθος στο συμβάν μετά την επαφή του με τον Vettel.
Φτάνοντας στον 18ο γύρο μπήκαν για αλλαγή ελαστικών και ο Charles Leclerc αλλά και ο Lewis Hamilton από την 1η και 2η θέση αντίστοιχα, μετά την έξοδο τους από το pitlane πίσω από τις 2 Renault. Με Hamilton να έχει μεγάλη μάχη με τον Lecler, οποίος δέχθηκε την ασπρόμαυρη σημαία προειδοποίησης ύστερα από μια επαφή του με τον Βρετανό.
Στον 28 γύρο ήρθε η ώρα και του Valtteri Bottas να μπει για την δική του αλλαγή ελαστικών από την πρώτη θέση βγαίνοντας στην 4η θέση πίσω από Daniel Ricciardo.
Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα στον 30ο γύρο καθώς υπήρξε πρόβλημα με την αλλαγή ελαστικών του Carlos Sainz με αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren να αναγκαστεί να σταματήσει λίγο μετά την έξοδο του pitlane.
Η μάχη ανάμεσα σε Hamilton και Leclerc συνεχίστηκε με τον Βρετανό πρωταθλητή να είναι κολλημένος πίσω από τον Μονεγάσκο δίχως ωστόσο να είναι σε θέση να τον περάσει.
Εννιά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Lewis Hamilton έκανε λάθος στην πρώτη στροφή, χάνοντας την δεύτερη θέση από τον teammate του.
Στην συνέχεια στους τελευταίους γύρους ο Valtteri Bottas προσπαθούσε να περάσει τον Charles Leclerc ωστόσο όπως και ο teammate του δεν κατάφεραν να το πετύχουν, έτσι ο Μονεγάσκος είδε πρώτος την καρό σημαία.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος |
---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 0.835 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 35.199 |
4 | Daniel Ricciardo | Renault | 45.515 |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 58.165 |
6 | Alex Albon | Red Bull | 59.315 |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 1’13.802 |
8 | Max Verstappen | Red Bull | 1’14.492 |
9 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1 γύρος |
10 | Lando Norris | McLaren | 1 γύρος |
11 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1 γύρος |
12 | Lance Stroll | Racing Point | 1 γύρος |
13 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1 γύρος |
14 | George Russell | Williams | 1 γύρος |
15 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1 γύρος |
16 | Romain Grosjean | Haas | 1 γύρος |
17 | Robert Kubica | Williams | 2 γύροι |
– | Kevin Magnussen | Haas | |
– | Daniil Kvyat | Toro Rosso | |
– | Carlos Sainz Jr. | McLaren |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify