Τη νίκη στο Βρετανικό GP κατέκτησε ο Sebastian Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Lewis Hamilton κι ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Bottas, Ricciardo, Hulkenberg, Oon, Alonso, Magnussen, Gasly.
Ο Brendon Hartley κατάφερε οριακά να είναι στην εκκίνηση του αγώνα, καθώς οι μηχανικοί του προσπαθούσαν να επιδιορθώσουν την Toro Rosso του, μετά το ατύχημά του χθες στο FP3 και θα εκκινούσε από το pitlane, όπως και οι δυο Williams.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton είχε πολύ άσχημη εκκίνηση, με τον Vettel να τον καταπίνει ως την πρώτη στροφή, με τον Bottas να ακολουθεί δεύτερος, ενώ ο Raikkonen κι ο Βρετανός ήταν δίπλα, με τους δυο να έχουν επαφή. Ο Hamilton είχε τετ α κε, πέφτοντας τελευταίος, ενώ ο Raikkonen βρέθηκε 5ος, πίσω από τον Ricciardo, από τον οποίο απαλλάχθηκε άμεσα και ξεκίνησε το κυνήγι του Verstappen. Ο Hartley εγκατέλειψε τον αγώνα, μόλις έναν γύρο μετά την εκκίνηση. Ο Hamilton ξεκίνησε άμεσα την ανάκαμψη του, αν και παραπονούνταν πως είχε μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιό του, με τους μηχανικούς να τονίζουν πως όλα είναι καλά. Οι δυο Haas είχαν κάνει κακή εκκίνηση, με τον Magnussen να είναι μόλις 10ος και τον Grosjean ακόμη πιο πίσω. Αντίθετα οι δυο Renault επωφελήθηκαν πάρα πολύ, με τον Hulkenberg να βρίσκεται 6ος και ο Sainz 9ος, αν και είχε εκκινήσει 16ος. Ο Hamilton συνέχιζε να παραπονείται για τη ζημιά στο μονοθέσιό του, ωστόσο είχε βρεθεί στην 9η θέση, μόλις στον 8ο γύρο. Ο Kimi Raikkonen από την πλευρά του παραπονούνταν για την εμπρός αεροτομή του, θεωρώντας πως έχει ζημιά, ενώ οι αγωνοδίκες τον θεώρησαν υπεύθυνο για την επαφή με τον Hamilton, αποδίδοντάς του ποινή 10 δευτερολέπτων. Στις επαναλήψεις είδαμε πως πιο πίσω ο Perez είχε τετ α κε στην πρώτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας και βρέθηκε στην έξοδο των Pits και παρ’ ολίγο να συγκρουστεί με τις Williams που εκκινούσαν από τα pits. Ο Raikkonen φαινόταν έξαλλος στο team radio, καθώς ο ίδιος ανέφερε πως είχε πρόβλημα με το εμπρός μέρος, με την ομάδα να του ζητά να πιέσει και να τον διαβεβαιώνει πως όλα είναι εντάξει.
Στον 14ο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα Pits, εξέτησε την ποινή του, έβαλε τη μέση γόμα και βγήκε 11ος, πίσω από τον Magnussen, από τον οποίο απαλλάχθηκε σχεδόν αμέσως. Την ίδια ώρα η διαφορά του Hamilton, από τον πρωτοπόρο Vettel ήταν πάνω από 26 δευτερόλεπτα. Την ίδια ώρα, ο Raikkonen επιδεικνύοντας εντυπωσιακό ρυθμό, ανέβαινε στην κατάταξη, περνώντας με ευκολία τους Sainz, Ocon, Leclerc και Hulkenberg, όντας πλέον 6ος. Στον 18ο γύρο ο Verstappen μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 5ος, πίσω από τη Mercedes του Hamilton και 8 δεύτερα μπροστά από τον Raikkonen. Ένα γύρο μετά, ο Ricciardo μπήκε για τη δική του αλλαγή, βάζοντας επίσης τη μέση γόμα και βγαίνοντας επίσης μπροστά από τον Raikkonen, στην 5η θέση πίσω από τον teammate του. Στον ίδιο γύρο μπήκε κι ο Leclerc, βάζοντας τη μέση όμως, όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, πιθανώς μην έχοντας τοποθετήσει σωστά κάποιο τροχό η ομάδα. Στον 21ο γύρο, ο πρωτοπόρος Vettel μπήκε για τη δική του αλλαγή και βγήκε δεύτερος, πίσω από τον Bottas. Ένα γύρο μετά, η Mercedes αντέδρασε βάζοντας τον Bottas για τη δική του αλλαγή, παραδίδοντας την πρωτοπορία στον Vettel και βγαίνοντας τρίτος, πίσω από τον teammate του. Ταυτόχρονα ο Raikkonen είχε μια έξοδο στην πρώτη στροφή, που τον έβγαλε από τη ζώνη DRS του Ricciardo. Η Mercedes έδωσε εντολή στον Hamilton να αφήσει τον Bottas να περάσει, καθώς ήταν σε διαφορετική στρατηγική. Ο Raikkonen προσπαθούσε ακόμη να περάσει τον Ricciardo, ενώ ο Hamilton μπήκε στα pits στο τέλος του 26ου γύρου, βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 6ος, πίσω από τον Raikkonen.
Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος άνθρωπος στην πίστα, με τον Raikkonen να βρίσκεται μόλις 7.5 δεύτερα μπροστά και τον Βρετανό να πλησιάζει πάρα πολύ γρήγορα. Στον 31ο γύρο ο Ricciardo μπήκε εκ νέου στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα ξανά, βγαίνοτας 6ος πίσω από τον Raikkonen. Ο Stroll βγαίνοντας από τα pits βρέθηκε στο δρόμο του Hamilton καθυστερώντας κάπως τον Βρετανό. Στον 32ο γύρο ο Ericsson είχε ατύχημα στην πρώτη στροφή, καταστρέφοντας της Sauber. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, με τους οδηγούς της Ferrari και της Red Bull να μπαίνουν στα pits για φρέσκα ελαστικά, με τις Mercedes να μένουν εκτός, με την κατάταξη να έχει ως εξής: Bottas, Vettel, Hamilton, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, Magnussen, Alonso. Ο Hamilton στον ασύρματο ανέφερε πως μάλλον δε θα μπορεί να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους του, με τα παλαιά ελαστικά του, την ώρα που όλοι γύρω του έχουν νέα μαλακή γόμα. Στο τέλος του 37ου γύρου είχαμε ξανά αγώνα.
Ο Bottas είχε μια μικρή διαφορά από τον Vettel, με τον Raikkonen να επιτίθεται και να περνά τον Verstappen, με τον Ολλανδό να αμύνεται και να διατηρεί εν τέλει τη θέση του. Πίσω τους, οι Grosjean και Sainz είχαν επαφή, στην Copse, βγαίνοντας εκτός πίστας κι εγκαταλείποντας τον αγώνα, ενώ είχαμε και πάλι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Στο τέλος του 41ου γύρου είχαμε ξανά αγώνα. Ο Vettel προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδό, με τον Bottas να κλείνει επιθετικά την πόρτα, με τον Hamilton να καραδοκεί πίσω τους. Ο Raikkonen πέρασε τον Verstappen στη Hangar straight, με τον Vettel να προσπαθεί να περάσει τον Bottas στη Luffield, χωρίς επιτυχία, με τον Hamilton και τον Raikkonen να είναι κολλημένοι πίσω τους, με όλους εκτός του Bottas να έχουν DRS. Ο Verstappen είχε έξοδο στην προτελευταία στροφή, χωρίς να έχει ζημιά στο μονοθέσιο και να επιστρέφει στην πίστα. Ο Vettel στον 47ο γύρο εκμεταλλεύτηκε μια μικρή έλλειψη πρόσφυσης από τη Mercedes και βρέθηκε με εντυπωσιακό τρόπο στην πρωτοπορία του αγώνα. Ο Verstappen εγκατέλειψε εν τέλει τον αγώνα, την ώρα που ο Hamilton περνούσε και εκείνος τον Bottas, δείχνοντας πως η Mercedes είχε πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά. Ο Raikkonen με εντυπωσιακό τρόπο βρέθηκε στο βάθρο, την ώρα που ο Bottas ήταν στα νύχια του Ricciardo πλέον. Η Ferraro ζήτησε από τον Vettel να διατηρήσει τον ταχύτατο ρυθμό του και από τον Raikkonen να μην εγκαταλείψει και να προσπαθήσει να περάσει τον Hamilton. Εν τέλει ο Raikkonen πλησίασε πολύ, όμως δεν κατάφερε να περάσει κι έμεινε τρίτος, με τον Hamilton να διατηρεί τη θέση του.
Αναλυτικά η κατάταξη:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | S. Vettel | – |
2 | L. Hamilton | +2.264 |
3 | K. Raikkonen | +3.652 |
4 | V. Bottas | +8.883 |
5 | D. Ricciardo | +9.500 |
6 | N. Hulkenberg | +28.220 |
7 | E. Ocon | +29.930 |
8 | F. Alonso | +31.115 |
9 | K. Magnussen | +33.188 |
10 | P. Gasly | +34.129 |
11 | S. Perez | +34.708 |
12 | S. Vandoorne | +35.774 |
13 | L. Stroll | +38.106 |
14 | S. Sirotkin | +48.113 |
15 | M. Verstappen | RET |
– | C. Sainz | RET |
– | R. Grosjean | RET |
– | M. Ericsson | RET |
– | C. Leclerc | RET |
– | B. Hartley | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify