Σήμερα είχαμε ένα φανταστικό αγώνα με τις αλλαγές θέσεων να είναι πολλές τις ποινές και τις τρακάρες να μην λείπουν.
Ο αγώνας ξεκίνησε σήμερα με 23 μονοθέσια αφού χθες στις κατατακτήριες δοκιμές κατά την διάρκεια του Q3 ο Μεξικανός Sergio Perez είχε μια σκληρή επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά μετά την έξοδο από το γνωστό σε όλους μας τούνελ.
Νικητής του Grand Prix του Μονακό τελικά μετά από πολλές μάχες ο Sebastian Vettel με δεύτερο το Fernando Alonso που κατάφερε να πάρει το δεύτερο βάθρο της χρονιάς .Τρίτος τερμάτισε ο Jenson Button που για μια στιγμή είχε την νίκη στα χέρια αλλά τελικά αρκέστηκε στην 3η θέση. Τέταρτος ο εταίρος οδηγός της Red Bull Mark Webber που η απόλια του ήταν μόνο μία θέση.
Πέμπτος τερμάτισε ο Kamui Kobayashi ο οποίος ήταν ο μόνος με μονοθέσιο της Sauber αφού ο Sergio Perez είχε ατύχημα χθες ,πίσω από τον Κορεάτη στην έκτη θέση τερματήσε ο Lewis Hamilton που είχε σήμερα μια μέρα γεμάτη με ένταση και επαφές .
Την 7η θέση πήρε οι Sutil με την Force India να έχει ένα αρκετά καλό αγώνα.Η Renault δεν είχαν έναν καλό αγώνα με τον Heidfeld να παίρνει την 8η θέση ενώ ο Vitaly Petrov είχε ένα τρομερό ατύχημα στο γύρο 70 και πιθανόν τραυματίστηκε.
Σήμερα για πρώτη φορά η Williams πήρε βαθμούς με τον Rubens Barichello να παίρνει και 9η θέση και να σπάει επιτέλους το “ρόδι”.
Την δέκατη θέση πήρε ο Sebastian Buemi που για μια ακόμη φορά κάνει έναν καλό αγώνα.
Πιο πίσω οι Mercedes δεν είχαν καλό αγώνα με τον Nico Rosberg να παίρνει την 11η θέση και τον Michael Schumacher να εγκαταλείπει.
Οι δύο Lotus και πάλι ήταν μπροστά από τις υπόλοιπες μικρές ομάδες. Με την Virgin να βλέπει μόνο ένα από τα δύο μονοθέσια της να τερματίζουν.
Τέλος η Hispania Racing Team είχε ένα αγώνα με ανάμικτα συναισθήματα αφού από την μια τερμάτισαν και οι δύο και από την άλλη ήταν στις δύο τελευταίες θέσεις.
Σήμερα οι συγκρούσεις με τις μπαριέρες, οι ποινές και οι εγκαταλήψεις δεν έλειψαν με την λίστα των οδηγών να ειναι αρκετά μεγαλή:
Glock – lap 33 – πίσω ανάρτηση
Massa – lap 34 – σύγκρουση
Schumacher – lap 35 – μηχανικό
Petrov – lap 70 – σύγκρουση
Alguersuari – lap 70 – σύγκρουση
Ανάλυση
Όλα ήταν έτοιμα τα μονοθέσια στημένα στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού τα κόκκινα φανάρια άναψαν και σε τυχαία χρονική στιγμή σβήνουν και είχαμε εκκίνηση.
Η εκκίνηση δεν επιφύλασσε κάτι για τους τρεις πρώτους για τους δύο πρώτους Vettel και Button ενώ ο Alonso κατάφερε και πέρασε τον Webber . Πολύ άσχημη εκκίνηση για τον Michael Schumacher ο οποίος έχασε 5 θέσεις. Γενικά στην εκκίνηση δεν είχαμε κάτι το τρομερό αφού δεν είχαμε κάποιο ατύχημα .
Όσο ο χρόνος περνούσε ο Sebastian Vettel άνοιγε την διαφορά από το Jenson Button ο οποίος είχε κολλημένο από πίσω του τον Fernando Alonso . Ενώ πιο πίσω ο είχαμε μάχη του Michael Schumacher και του Lewis Hamilton που τελικά κατέληξε με τον Hamilton να περνά τον πολυνίκη της πίστας του Μονακό.
Πιο πίσω εποφελήμενη από την εκκίνηση ήταν ο Pastor Maldonando και ο Vitaly Petrov ανέβηκαν στην 7η και 8η θέση . Ο Massa κατάφερε να περάσει τον Rosberg και να ανέβει στην 5η θέση.
Στον 16ο γύρο άρχισε χορός των pit-stop με τον Jenson Button να βάζει την πολύ μαλακή γόμα. Στην συνέχεια μπήκαν στα pitstop και Alonso και Vettel με τον δεύτερο να χάνει την 1η θέση .
Φτάνοντας στο 1/4 του αγώνα μια μάχη ανάμεσα σε τρεις οδηγούς είχε ενδιαφέρων οι τρεις αυτοί οδηγοί ήταν ο L.Hamilton,o Vitaly Petrov και P.Maldonando .Αλλά ο Βρετανός οδηγός της McLaren μπήκε για pit στον 23 γύρο αλλά το Pit stop ήταν αρκετά αργό και βγήκε στην 15 θέση.
Σε ένα συμβάν που είχαμε στην πρώην στροφή του Λέοντα με τον di Resta και τον J.Alguersuari με τον Σκοτσέζος να παίρνει ποινή διέλευσις γιατί προκάλεσε ατύχημα.
Εκείνη την ώρα μπροστά η διαφορά Button-Vettel κρατιόταν σταθερή . Ενώ πιο πίσω εξελισσόταν μια μεγάλη μάχη με τον F.Massa και L.Hamilton με τον Βρετανό να τρελαίνεται και να έχει επαφή στην Vermont . Λίγο πιο κάτω μέσα στο τούνελ ο F.Massa τράκαρε στις καμαριέρες αφού προηγουμένως είχε πληγωθεί το μονοθέσιο του. Και έτσι ο Lewis Hamilton τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσις από τα Pit.
Παράλληλα με την εγκατάλειψε του F.Massa και άλλα δύο μονοθέσια εγκατέλειψαν με πρώτο τον Timo Glock που πάρκαρε το μονοθέσιο του στην άκρη της πίστας και δεύτερο το Michael Schumacher να σταματάει μπροστά στην είσοδο των Pit. Και το αποτέλεσμα ήταν η εμφάνιση του Safety Car με αποτέλεσμα να μηδενιστούν οι διαφορές.
Στην μέση του αγώνα και πάλι είχαμε μάχη στις δύο πρώτες θέσεις με τον Button να ξαναπλησιάζει τον Sebastian Vettel .
Έτσι κύλησαν αρκετοί γύροι με τον L.Hamilton και τον J.Button να μπαίνουν στα pit για αλλαγές ελαστικών με τον Jenson Button να κάνει ταχύτερους γύρους. Ενώ Sutil και Kobayashi είναι και οι δύο μέσα στην 10 έχοντας κάνει μόνο 1 pit stop .
Με 20 γύρους να απομένουν Alonso και Button μάζευαν με ταχύτατους ρυθμούς τις διαφορές από τον Sebastian Vettel με τον πρώτο να κολλάει πίσω από τον Vettel αλλά με την απόδοση των ελαστικών του να πέφτει ενώ δεύτερος συνέχιζε να μαζεύει με σχεδόν 1 δευτερόλεπτο στον γύρο.
Και στους τελευταίους 15 γύρους ένα “τρενάκι” με τους τρεις πρώτους Vettel,Alonso και Button να έχουν διαφορές δεκάτων και αυτό συνεχίστηκε για αρκετούς γύρους ακόμα .
Το αυτοκίνητο ασφαλείας στους τελευταίους γύρους ξανά έκανε την εμφάνιση του με ένα διπλό ατύχημα του Petrov και του Alguersuari από θαύμα γλύτωσαν οι τρεις πρώτοι που εκείνη την στιγμή πήγαν να ρίξουν γύρο στα μονοθέσια.
Για δεύτερη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο η κόκκινη σημαία και το ασθενοφόρο για το γεγονός ότι το μονοθέσιο του Vitaly Petrov προσέκρουσε στις μπαριέρες και πιθανόν τραυματίστηκε.Οι αγωνοδίκες έδωσαν εντολή πώς ο αγώνας θα αρχίσει με μια ΝΈΑ ΕΚΚΊΝΗΣΗ πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Μέτα την μίνι εκκίνηση στο γύρο 72 είχαμε το ατύχημα του Pastor Maldonando με τον Lewis Hamilton με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει ο Maldonando.
Και οι τελευταίοι γύροι πέρασαν με τον Sebastian Vettel να τερματίζει πρώτος με τον Alonso και τον Button 2ο και 3ο αντίστοιχα.
os | Driver | Team | Gap | Pts |
---|---|---|---|---|
01. | S. Vettel | Red Bull | 25 | |
02. | F. Alonso | Ferrari | +1.138 | 18 |
03. | J. Button | McLaren | +2.378 | 15 |
04. | M. Webber | Red Bull | +23.100 | 12 |
05. | K. Kobayashi* | Sauber | +26.900 | 10 |
06. | L. Hamilton* | McLaren | +27.200 | 8 |
07. | A. Sutil* | Force India | +1 lap | 6 |
08. | N. Heidfeld | Renault | +1 lap | 4 |
09. | R. Barrichello | Williams | +1 lap | 2 |
10. | S. Buemi | Toro Rosso | +1 lap | 1 |
11. | N. Rosberg | Mercedes | +2 laps | |
12. | P. di Resta | Force India | +2 laps | |
13. | J. Trulli | Team Lotus | +2 laps | |
14. | H. Kovalainen | Team Lotus | +2 laps | |
15. | J. d’Ambrosio* | Virgin | +3 laps | |
16. | V. Liuzzi | Hispania | +3 laps | |
17. | N. Karthikeyan | Hispania | +4 laps | |
18. | P. Maldonado* | Williams | Retired | |
19. | V. Petrov | Renault | Retired | |
20. | J. Alguersuari | Toro Rosso | Retired | |
21. | F. Massa | Ferrari | Retired | |
22. | M. Schumacher | Mercedes | Retired | |
23. | T. Glock | Virgin | Retired | |
24. | S. Perez | Sauber | DNS |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify