Η Pirelli θα μπορούσε να καταφύγει στην χρήση ενός μονοθεσίου που έχει κατασκευαστεί την προηγούμενη δεκαετία, στις δοκιμές που θα γίνουν εν όψη των αλλαγών των κανονισμών για το 2017.
Έχοντας εξασφαλίσει την ανανέωση του συμβολαίου μέχρι τα τέλη του 2019, η Pirelli θέλει να εξασφαλίσει περισσότερες μέρες δοκιμών του χρόνου για προετοιμαστεί για το 2017 και τις αλλαγές που θα γίνουν στους κανονισμούς. Αλλαγές που υπόσχονται ταχύτερους γύρους ως και πέντε δευτερόλεπτα.
Πράγματι, με τον περισσότερο χρόνο που αποκτήθηκε για τις τροποποιήσεις των ελαστικών, οι Ιταλοί κατασκευαστές θέλουν να αρχίσουν την προετοιμασία τους από τον ερχόμενο Μάιο, αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο ποια μονοθέσια θα είναι αυτά που θα την βοηθήσουν με τις δοκιμές.
Ως αποτέλεσμα η Pirelli θα επιδιώξει να χρησιμοποιήσει ένα μονοθέσιο δέκα ετών, αφού γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις ώστε το μονοθέσιο να είναι αντιπροσωπευτικό αυτού του 2017.
« Θέλουμε να πραγματοποιήσουμε τις δοκιμές μας τον Μάιο και φυσικά χρειαζόμαστε υβριδικά οχήματα αν και αυτό είναι αδύνατο» δήλωσε ο Paul Hembery για να συμπληρώσει. « Έχουμε πληροφορίες από κάποιες ομάδες που θα τις χρησιμοποιήσουμε σε μονοθέσια της προηγούμενης δεκαετίας. Θα είναι απολύτως αντιπροσωπευτικά αν αλλάξουμε την γεωμετρία των αναρτήσεων και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τότε θα βρούμε λύσει. Το μονοθέσιο δεν θα είναι πάντως πάνω από δέκα ετών.»
Ακόμα κι έτσι η Pirelli εξακολουθεί να περιμένει μια συναίνεση όσον αφορά την κατεύθυνση των κανονισμών, ώστε να αρχίσει να βάζει τα θεμέλια για το 2017.
« Υπάρχουν μερικά θέματα που πρέπει να επιλυθούν, αλλά είναι νωρίς να σας δώσουμε ενδείξεις για το ποια είναι αυτά.»
« Οι ομάδες φαίνεται να έχουν διαφορετικές απόψεις. Έτσι άλλοι λένε πως τα παλιά μονοθέσια θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντιπροσωπευτικά δείγματα και άλλοι πως μπορεί να γίνει ένα καινούριο μονοθέσιο αλλά οι μηχανικοί λένε πώς κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.»
« Μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι κανονισμοί και έχουμε σαφείς ενδείξεις για τις τιμές και τις αποκλείσεις ανάμεσα στις ομάδες, και ποιο θα είναι το αντίκτυπο των αλλαγών αυτών, είναι αδύνατο να προσδιοριστεί η λύση.»
Η Pirelli μετά το GP του Abu Dhabi πραγματοποίησε δοκιμές για την νέα απόλυτα μαλακή γόμα που θα κάνει ντεμπούτο το 2016.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify