Η μονάδα ισχύος του Fernando Alonso σταμάτησε να δουλεύει στο GP Ισπανίας, καθώς μπήκε σε λειτουργία παύσης της ροής καυσίμου, όπως έδειξαν οι έρευνες που έγιναν μετά τον αγώνα.
Αν και ο Ισπανός ήλπιζε να βρεθεί στην 10άδα, μετά την κακή εκκίνηση που είχε, αναγκάστηκε και να εγκαταλείψει στον 47ο γύρο, καθώς ο κινητήρας του έχασε δύναμη στην Στροφή 3.
Η Honda δεν ήξερε αμέσως μετά τον αγώνα τι συνέβη, αλλά η ανάλυση που έγινε έδειξε πως σταμάτησε η ροή καυσίμου, κάτι που οδήγησε τη μονάδα ισχύος να σταματήσει να λειτουργεί.
Παρόλα αυτά, δεν γνωρίζουν ακόμα τι προκάλεσε αυτήν την αλλαγή στις ρυθμίσεις, καθώς δεν υπάρχει κάποια ένδειξη που να δείχνει πρόβλημα σε κάποιον αισθητήρα ή κάποιο μηχανικό πρόβλημα με τον κινητήρα.
Επίσης, δεν υπήρχε κάτι ανησυχητικό στα δεδομένα που να προμηνύει αυτό το πρόβλημα.
Μία εξήγηση που μοιάζει λογική θέλει τον Alonso να αλλάζει λανθασμένα ρύθμιση κινητήρα από μόνος του, προσπαθώντας να λύσει ένα πρόβλημα με ένα αισθητήρα, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο ακόμα.
Παράλληλα, δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν αυτές οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του κινητήρα έγιναν ενόσω το μονοθέσιο επιβράδυνε και ήταν έτοιμο να ακινητοποιηθεί ή αφού είχε ακινητοποιηθεί, καθώς τα onboard πλάνα δείχνουν τον Alonso να περιεργάζεται τους διακόπτες στο τιμόνι.
Το θετικό είναι πως ο κινητήρας δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα, αλλά θα εξετασθεί εκ νέου πριν το GP του Μονακό.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify