Πολύ απογοητευμένος ήταν ο Lewis Hamilton μετά το πέρας των ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, λέγοντας ότι το μονοθέσιο της Mercedes παραμένει αρκετά μακριά από την κορυφή της κατάταξης.
Ο Hamilton είχε ακόμη ένα δύσκολο ξεκίνημα στο Grand Prix της Αυστραλίας, καθώς δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την ημέρα στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης, όντας 13ος στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Ο Βρετανός μάλιστα ήταν πάνω από ένα δεύτερόλεπτο μακριά από την πρώτη θέση, την οποία κατέλαβε ο Charles Leclerc.
Μιλώντας στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης μετά το τέλος της αγωνιστικής δράσης, ο Hamilton εξέφρασε την απογοήτευσή του για την έλλειψη ρυθμού που έδειξε το μονοθέσιο του και στο Albert Park. Πιο συγκεκριμένα ο οδηγός της Mercedes ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήταν μία πολύ δύσκολη διαδικασία. Μία δύσκολη ημέρα γενικότερα.
«Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε. Βασικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Αυτός είναι ο τρόπος και πρέπει να οδηγήσουμε με αυτό που έχουμε. Αυτό είναι το πιο απογοητευτικό γιατί πιέζουμε, προσπαθούμε να πλησιάσουμε στην κορυφή, αλλά ακόμη και με έναν καλό γύρο, είμαστε 1,2 δευτερόλεπτο πίσω, οπότε είναι κάτι πολύ δύσκολο.
«Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να αλλάξουμε στο αυτοκίνητο και να κάνει τη διαφορά. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι, αλλά μετά κάνουμε μερικές αλλαγές και είναι λες και δεν θέλει το αυτοκίνητο να βελτιωθεί. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο FP2, μετά από ένα καλό FP1, αλλά τελικά ήταν πολύ πιο δύσκολο για εμάς. Είναι ένα πολύ ζόρικο μονοθέσιο.»
Η Mercedes έδειξε να ταλαιπωρείται από αρκετό porpoising και στη Μελβούρνη, με τον George Russell, που ολοκλήρωσε το FP2 μπροστά από τον teammate του, στη 11η θέση της κατάταξης, να τονίζει ότι το φαινόμενο είναι ίσως χειρότερο από κάθε άλλη πίστα του πρωταθλήματος. Χαρακτηριστικά δήλωσε:
«Έχουμε αρκετό porpoising, πολύ άσχημο κιόλας. Στην ευθεία πριν τη στροφή εννέα είναι το χειρότερο που έχω νιώσει μέχρι στιγμής. Νομίζω όμως ότι είναι κάτι με το οποίο πρέπει να ζήσουμε. Πιστεύουμε ότι είναι ο ταχύτερος τρόπος για να οδηγήσουμε εδώ.
«Φυσικά μπορεί να κάνουμε λάθος, αλλά πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα πρώτα. Έχουμε κάνει πολλές αλλαγές στο στήσιμο, αλλά όλες έχουν καταλήξει με το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε πρέπει να αναλύσουμε τι γίνεται στο μονοθέσιο αλλά και γιατί γίνεται αυτό.»
Πηγή: Racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify