Μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στης Mercedes W08, ο Lewis Hamilton τόνισε πως ήδη παρατήρησε αρκετές διαφορές σε σχέση με το πώς ήταν τα μονοθέσιο μέχρι πέρυσι.
Ο ίδιος οδήγησε στο Silverstone το νέο μονοθέσιο στο πλαίσιο της μίας ημέρας κινηματογράφησης που δικαιούται κάθε ομάδα, ενώ μίλησε και για την εμπειρία του να βλέπει την W08 να «γεννιέται» στο εργοστάσιο.
«Ειλρικρινά, είναι τόσο συναρπαστικό να βλέπεις όλα τα κομμάτια να ενώνονται,» είπε.
«Οι μηχανικοί δουλεύουν στην αεροδυναμική σύραγγα, κι έχουν έναν σφιγκτήρα ο οποίος δεν είναι από πραγματικό ανθρακόνημα, πιο γρήγορα πρωτότυπα κομμάτια, μετά το βλέπεις όλο ολοκληρωμένο, κάνεις το sit fitting τον χειμώνα, και τις τελευταίες μέρες το βλέπεις κομμάτι-κομμάτι να βγαίνει από τα διάφορα τμήματα, έτοιμο. Κάπως όλα ενώθηκαν μεταξύ τους.»
Ο τυφώνας “Doris” χτύπησε και την βρετανική πίστα, με τους ισχυρούς άνεμους και τη βροχή να επηρεάζουν τις συνθήκες. Για αυτόν τον λόγο, ο Hamilton παραδέχτηκε πως δεν μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα, δεδομένου και του ότι δεν ανέπτυξε μεγάλες ταχύτητες.
«Έχοντας οδηγήσει το μονοθέσιο σήμερα, φυσικά μονοθέσιο το νιώθεις πιο φαρδύ, κάτι που είναι προφανές, τα εμπρός ελαστικά τα νιώθεις τεράστια, και υπάρχει ήδη αρκετή πρόσφυση ακόμα και στις κρύες συνθήκες εδώ. Δεν είναι τεστ, οι γύροι που έκανα σήμερα ήταν πίσω από ένα αυτοκίνητο για να βγάλουμε τα βίντεο, και είναι απλά μία δοκιμή· κάνεις δυο γύρους να δεις αν το μονοθέσιο δουλεύει.
«Επομένως, δεν είναι ένα τεστ. Πρέπει να πάω πιο γρήγορα σε μερικά σημεία, αλλά φύσαγε τόσο πολύ, οπότε ήταν αρκετά δύσκολα, και ήταν βρεγμένα, και ήμουν σε slick σε βρεγμένη πίστα. Το μονοθέσιο πραγματικά το νιώθω σχεδόν ίδιο με το περσινό όσον αφορά την εργονομία του, την θέση οδήγησης και το τιμόνι, αλλά έχεις ένα μεγαλύτερο και πιο δυνατό ‘θηρίο’ γύρω σου.»
Τέλος, ο Βρετανός στάθηκε και στο ότι πρέπει να δουν πού είναι τα όρια του νέου μονοθέσιου, μιας και οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς έχουν φέρει τα πάνω κάτω.
«Το να βρεις τα όρια του μονοθεσίου είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό, εκεί που είναι το όριο του μονοθέσιου είναι και τον ελαστικών; Σε ποιο σημείο θα αρχίσει το μονοθέσιο να ξεπερνά τα ελαστικά και να οδηγεί σε υπερστροφή, υποστροφή ή μπλοκάρισμα. Αυτό είναι που πρέπει να μάθουμε. Πρέπει να μάθεις να περπατάς όσο πιο γρήγορα μπορείς πριν τρέξεις, και όταν φτάσουμε στην Βαρκελώνη εκεί είναι που θα ξεκινήσουν όλα.
«Μετά πρέπει να καταλάβουμε πώς θα φέρνουμε τα ελαστικά στην θερμοκρασία λειτουργίας, αν θέλουν έναν ή δύο γύρους προθέρμανσης ή περισσότερους, και έπειτα πόσο κρατάνε τα ελαστικά, πως αξιοποιείς την ζωή των ελαστικών στους πολλούς γύρους, έτσι ένα μέρος του τεστ θα είναι για προσομοίωση αγώνα, κάτι το οποίο είναι εξουθενωτικό, γιατί μπαίνεις στην πίστα, κάνεις τα pit stops σου, και είναι δοκιμές για όλους. Τα ελαστικά είναι πιο μεγάλα και βαριά, επομένως οι μηχανικοί θα πρέπει να είναι πιο γυμνασμένοι φέτος για να μπορέσουν να τα σηκώσουν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify