Λίγο πριν τον τελευταίο αγώνα του πρώτου μισού της φετινής χρονιάς, καταγράφουμε πόσα και ποια μέρη των κινητήριων μονάδων έχει χρησιμοποιήσει κάθε οδηγός του grid.
Οι φετινοί κανονισμοί για το πόσα μέρη των PU μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε οδηγός είναι ιδιαίτερα αυστηροί, αφού περιορίζονται σε δύο MGU-K, μπαταρίες και control electronics, και σε τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), turbo και MGU-H.
Με 10 αγώνες να απομένουν, η FIA παρουσιάζει σε σχετικό υπόμνημα πόσα μέρη έχει πάρει κάθε οδηγός μέχρι στιγμής:
Ο σχετικός πίνακας:
Οδηγός | Ομάδα | ICE | Turbo | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
Lewis Hamilton | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Valtteri Bottas | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Sebastian Vettel | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kimi Raikkonen | Ferrari | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Daniel Ricciardo | Red Bull | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Max Verstappen | Red Bull | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Sergio Perez | Force India | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Esteban Ocon | Force India | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Lance Stroll | Williams | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sergey Sirotkin | Williams | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Nico Hulkenberg | Renault | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Carlos Sainz | Renault | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Brendon Hartley | Toro Rosso | 6 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 |
Pierre Gasly | Toro Rosso | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 |
Romain Grosjean | Haas | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Kevin Magnussen | Haas | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Fernando Alonso | McLaren | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Stoffel Vandoorne | McLaren | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Marcus Ericsson | Sauber | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Charles Leclerc | Sauber | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify