Η Ferrari θα εστιάσει στην ανασχεδίαση του πίσω μέρους για το 2021

Η Scuderia Ferrari θα εστιάσει στην ανασχεδίαση του πίσω μέρους του μονοθεσίου της για το 2021, ξοδεύοντας τα περισσότερα tokens της εκεί, με βάση τους νέους κανονισμούς.

Σύμφωνα με δήλωση του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Simone Resta, το Καλπάζον Άλογο θα εστιάσει στην σχεδίαση του πίσω μέρους από την αρχή, καθώς εκεί υπάρχει το περισσότερο πιθανό κέρδος όσον αφορά την επίδοση του μονοθεσίου γενικότερα.

«Θα ξανακάνουμε το πίσω μέρους το μονοθεσίου», δήλωσε ο Resta στο Ιταλικό Μέσο Autosprint. «Θεωρούμε πως αυτή είναι η περιοχή που θα επιτρέψει την περισσότερη ανάπτυξη μεταξύ του σασσί και των αεροδυναμικών για το 2021.»

«Επιπροσθέτως, το πίσω μέρος θα επηρεαστεί από αλλαγές στους κανονισμούς τους οποίους η FIA φέρνει για να μειώσει το αεροδυναμικό φορτίο, ώστε να μειωθεί η φθορά των ελαστικών.»

«Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών όσον αφορά το πάτωμα, όλες οι ομάδες θα χάσουν έναν αριθμό πόντων κάθετης δύναμης και θα είναι κρίσιμο να ανακτήσουμε όσους περισσότερους γίνεται. Όλα αυτά μας κάνουν να πιστεύουμε ότι αυτή είναι η σημαντικότερη περιοχή του μονοθεσίου στην οποία πρέπει να ξοδέψουμε tokens.»

Το σύστημα των tokens εισήχθη στο πρωτάθλημα ως ένας τρόπος περιορισμού των εξόδων των ομάδων, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας. Έτσι, οι ομάδες θα χρειαστεί να διαλέξουν τα σημεία στα οποία θα εργαστούν, καθώς για το 2021 δεν θα μπορούν να αναπτύξουν κάθε υποσύστημα του μονοθεσίου τους.

Τέλος, ο Resta υπογράμμισε ότι οι περιορισμοί στον σχεδιασμό διαφόρων μερών που έχουν τεθεί γενικότερα, αλλά και ως απάντηση στην πανδημία, θα κάνουν δύσκολη την ανάκαμψη της Ferrari σε διάστημα μιας σεζόν:

«Η ελευθερία σχεδιασμού δεν είναι τόσο ολοκληρωτική όσο φαίνεται. Μπορεί κανείς να αναπτύξει τον κινητήρα ελεύθερα κατά την διάρκεια του χειμώνα, αλλά η ανάπτυξη αυτή θα παγώσει από τον πρώτο αγώνα του 2021 και έπειτα.»

«Τα αεροδυναμικά, ακόμα και εάν είναι ελεύθερα, περιορίζονται και πάλι από την δομή που βρίσκεται από κάτω τους. Πρέπει να θεωρείτε τα αεροδυναμικά σαν ένα φόρεμα: πρέπει να φορεθεί πάνω σε ένα σώμα, οπότε υπό μια έννοια οι διαστάσες του σώματος επηρεάζουν το τελικό σχήμα.»

«Έτσι, εάν η δομή του ρύγχους παραμείνει ίδια, ίσως να μπορέσω να σχεδιάσω μια νέα μπροστινή πτέρυγα, αλλά η δημιουργική μου αυτονομία θα είναι και πάλι περιορισμένη. Όλα αυτά τα παγώματα και οι περιορισμοί μας οδηγούν στο να πιστεύουμε ότι θα έχουμε δυσκολία στο να μειώσουμε σε λογικά πλαίσια το κενό που έχουμε τώρα από τους πρωτοπόρους.»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η Racing Point θα χρησιμοποιήσει μέρη της Mercedes και το 2021

Next Article

Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές της Pirelli για το WRC

Related Posts