Ηταν μάλιστα ο μοναδικός που έπεσε στο 1:18. Ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, έχοντας για όλη την ημέρα το μονοθέσιο της Mercedes, ήταν από τους πιο… πολυάσχολους καθώς συμπλήρωσε αρκετούς γύρους μέσα στην πίστα, φτάνοντας τους 132.
Την καλύτερη ωστόσο επίδοσή του την σημείωσε στο πρώτο μισό της ημέρας, όπως και οι περισσότεροι πιλότοι των ομάδων. Γενικά θα μπορούσε να πει κανείς ότι η σημερινή ημέρα ήταν καλύτερη –σε χρόνους- για όλους αφού τα χρονόμετρα κατέβηκαν αρκετά σε σχέση με χθες.
Και το ενδιαφέρον ήταν πιο έντονο καθώς μέσα στην πίστα έγιναν αρκετές προσπεράσεις, γεγονός που από μόνο του προμηνύει ότι φετινό πρωτάθλημα θα είναι συναρπαστικό. Πώς να μην είναι άλλωστε αφού ούτε λίγο ούτε πολύ, θα συμμετάσχουν έξι πρώην και νυν παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Η σημερινή ημέρα είχε και τα απρόοπτα της καθώς η κόκκινη σημαία βγήκε τρεις φορές με πιο σημαντικές στιγμές την έξοδο στο χαλίκι του Κίμι Ραικόνεν το πρωΐ και τα λάδια στην πίστα αργότερα.
Η αλήθεια είναι ότι ο Φιναλνδός που ήταν ταχύτερος χθες, έχασε τον ρυθμό του μετά από αυτό το περιστατικό που του στοίχισε αρκετά σε χρόνο στο πρώτο μισό της ημέρας. H νέα Lotus είχε υποστεί ζημιές από την έξοδο και με την επιστροφή του πιτς πέρασε αρκετό χρονικό διάστημα για να ετοιμαστεί. Μία από τις αλλγές που έγιναν αφορούσε και στην κρεμαγιέρα του τιμονιού. Αυτό βέβαια δεν πτόησε τον «Iceman» από το να «γυρίσει» αρκετές φορές την πίστα, φτάνοντας του 117 γύρους. Προς το τέλος μάλιστα είχε μία ακόμη άτυχη στιγμή, επανάληψη της πρωϊνής, βγαίνοντας εκτός πίστας στην στροφή Peloqui. Παρά τις… αναποδιές ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 έδειχνε να απολαμβάνει την οδήγηση, αν και έμεινε στην πέμπτη θέση.
Η κατάταξη στην ουσία δεν άλλαξε από το μεσημέρι με τον Μαρκ Γουέμπερ να παραμένει δεύτερος. Ο Αυστραλός οδηγός ξαναμπήκε αρκετές φορές στην πίστα, αλλά οι γύροι του δεν ήταν τόσο γρήγοροι όσο το πρωΐ. Η σημερινή ήταν η τελευταία δοκιμών για εκείνον καθώς αύριο παραδίδει τα σκήπτρα στον παγκόσμιο πρωταθλητή του 201ο και 2011, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Την τρίτη καλύτερη επίδοση για σήμερα πέτυχε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα Toro Rosso. Ο ενθουσιώδης Αυστραλός πιλότος έδειξε πολύ θετικά στοιχεία τις δύο αυτές ημέρες που αγωνίστηκε με το νέο μονοθέσιο της ομάδας από τη Φαένζα. Αύριο θα είναι η σειρά του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ θα πάρει μια πρώτη γεύση της STR7 και να αποδείξει τελικά αν η Suderia Toro Rosso έκανε πολύ καλά που έδωσε χώρο στα… νιάτα.
Στην πρώτη του επαφή με τη VJM05 ο Ζιλς Μπιανκί, «προστατευόμενος της Ferrari» δεν τα πήγε διόλου άσχημα. Ο νεαρός Γάλλος ανέβασε το νέο μονοθέσιο της Force India στην τέταρτη θέση, μολονότι το είχε μόνο μέχρι το μεσημέρι, συμπληρώνοντας μόλις 46 γύρους. Στη συνέχεια ανέλαβε ο Πολ ντι Ρέστα που δεν είχε ρυθμό αντίστοιχο με τον χθεσινό, μένοντας τελικά έκτος.
Ο Φελίπε Μάσα με τη μαλακή γόμα βελτίωσε στο δεύτερο μισό της ημέρας την επίδοσή του. Ο Βραζιλιάνος προσπαθούσε αρκετά αλλά μέχρι στιγμής η Ferrari μοιάζει να βρίσκεται ένα «κλικ» πιο κάτω από τον ανταγωνισμό. Όπως ωστόσο δήλωσε η Scuderia, κύριος στόχος της σε αυτές τις δοκιμές είναι η συλλογή στοιχείων και όχι τόσο οι επιδόσεις. Αύριο πάντως έρχονται τα σπουδαία για την Ιταλική ομάδα με τη νέα Ferrari2 2012 να αναλαμβάνει ο Φερνάντο Αλόνσο.
Μετά από 85 γύρους μέσα στην πίστα της Χερέθ, ο Τζένσον Μπάτον πέρασε μάλλον απαρατήρητος. Όπως χθες έτσι και σήμερα, ο Βρετανός πιλότος με τη νέα McLaren–Mercedes είχε μερικές… «αναλαμπές» αλλά η γενική εικόνα περισσότερο «χλιαρή» θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Εις αύριον τα σπουδαία για τη McLaren–Mercedes καθώς τα ηνία αναλαμβάνει ο Λιούις Χάμιλτον.
Οι σημερινοί χρόνοι του Σέρζιο Πέρεθ, στην πρώτη του επαφή με τη νέα C-31 της Sauber ήταν σαφώς καλύτεροι από του teammate του Καμούι Κομπαγιάσι. Ο 22χρονος Μεξικάνος ανέβασε την απόδοσή του από το μεσημέρι και μετά και κατάφερε ρίξει κατά 0,5 δευτ. περίπου την επίδοσή του, παραμένοντας ωστόσο στην ένατη θέση. Να σημειωθεί ότι μαζί με τον Πέντρο Ντε λα Ρόσα ήταν από τους πιλότους που έτρεξαν λιγότερο την πίστα, έχοντας από 68 και 64 γύρους αντίστοιχα.
Ο Ντε λα Ρόσα ωστόσο, αν και ήταν τελευταίος, ήταν ταχύτερος κατά πολύ σε σχέση με χθες.
Πιο γρήγορος σε σχέση με την πρώτη ημέρα των δοκιμών ήταν και ο Παστόρ Μαλντονάτο, ο οποίος σημείωσε τον δέκατο καλύτερο χρόνο. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα, θα παραδώσει αύριο το νέο μονοθέσιο της Williams, στον Μπρούνο Σένα.
Ο Χέικι Κοβαλάινεν ήταν σήμερα ο… ακούραστος της… παρέας καθώς συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους μέσα στην πίστα, 139. Ο Φινλανδός πιλότος της Caterham κέρδισε το χαμένο έδαφος από χθες όταν εγκατέλειψε αρκετά νωρίς.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
01. | M. Schumacher | Mercedes | 1:18.561 | 132 | |
02. | M. Webber | Red Bull | 1:19.184 | +0.623 | 97 |
03. | D. Ricciardo | Toro Rosso | 1:19.587 | +1.026 | 100 |
04. | J. Bianchi | Force India | 1:20.221 | +1.660 | 46 |
05. | K. Raikkonen | Lotus | 1:20.239 | +1.678 | 117 |
06. | P. di Resta | Force India | 1:20.272 | +1.711 | 69 |
07. | F. Massa | Ferrari | 1:20.454 | +1.893 | 95 |
08. | J. Button | McLaren | 1:20.688 | +2.127 | 85 |
09. | S. Perez | Sauber | 1:20.711 | +2.150 | 68 |
10. | P. Maldonado | Williams | 1:21.197 | +2.636 | 97 |
11. | H. Kovalainen | Caterham | 1:21.518 | +2.957 | 139 |
12. | P. de la Rosa | HRT | 1:22.128 | +3.567 | 64 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify