Η Racing Point κατέθεσε επίσημη καταγγελία για το σύστημα πέδησης της Renault, με τη FIA να αντιδρά άμεσα.
Η Renault κατηγορείται από την RP για «τη χρήση συστήματος πέδησης που ρυθμίζεται πριν τον αγώνα και ανάλογα με τους γύρους που έχουν διανυθεί.»
Αυτό σημαίνει πως το σύστημα κατανομής πέδησης στις R.S.19 φέρει ένα λογισμικό που αλλάζει τη δύναμη των εμπρός και πίσω φρένων καθώς περνά ο αγώνας, ανάλογα με το καύσιμο που έχει μείνει στο ντεπόζιτο, και προσαρμόζεται ανάλογα με τις αλλαγές στο βάρος του μονοθέσιου.
Εκπρόσωποι και των δύο ομάδων συναντήθηκαν με τους αγωνοδίκες, οι οποίοι έκριναν πως η καταγγελία ευσταθεί. Μάλιστα, η ομάδα του Silverstone είχε ετοιμάσει ένα φάκελο με 12 σελίδες που εξηγεί την καταγγελία της.
Τώρα, η FIA προχωρά σε μία σημαντική κίνηση: ζητά από τη Renault την ECU και το τιμόνι, για να κάνει «μία λεπτομερή ανάλυση αυτών των μερών, και του hardware, του λογισμικού και των δεδομένων αυτών.»
Ενδεχομένως στην ανάλυσή τους να συμμετάσχουν μηχανικοί κι από τις δύο εμπλεκόμενες ομάδες.
Αυτό το στάδιο θα πάρει αρκετό χρόνο, και θα χρειαστεί μία νέα συνάντηση μεταξύ των ομάδων και της Ομοσπονδίας σε μελλοντική ημερομηνία.
Ως τότε, το 7-8 που απέσπασε η γαλλική ομάδα από τη Suzuka μένει προσωρινό.
Η σχετική ανακοίνωση της Renault:
STATEMENT: @RenaultF1Team acknowledges the protest lodged by @RacingPointF1 concerning its brake bias system following the #JapaneseGP.
Team representatives have met with the Stewards of the Event at Suzuka, but due to the complexity of the 12-page dossier…
[1/2]— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) October 13, 2019
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify