Καθυστερεί του Capito στην McLaren

O Jost Capito, ο νέος CEO της McLaren, δεν θα ενταχθεί στην ομάδα του Woking προτού η Volkswagen κατακτήσει και επίσημα τον τίτλο του πρωταθλητή στο WRC.

Η McLaren ανακοίνωσε την πρόσληψη του Capito ως νέο CEO της ομάδα τον Ιανουάριο, αλλά με την προϋπόθεση πως η μετακίνησή του δεν θα πραγματοποιηθεί προτού βρεθεί ο αντικαταστάτης που θα ηγηθεί των αγωνιστικών προγραμμάτων της Volkswagen.

Ο ίδιος δήλωσε πως θέλει να είναι σίγουρος πως η VW θα κατακτήσει τον τέταρτο σερί τίτλο της πριν ο ίδιος μεταβεί στην McLaren. Αυτό πιθανολογείται ότι θα γίνει μετά το Rally Γερμανίας τον Αύγουστο όπου θα “κλειδώσει” ο τίτλος για τους Γερμανούς.

«Τίποτα δεν έχει αλλάξει πάνω σε αυτό, θα μεταβώ στην McLaren όταν βρεθεί ο κατάλληλος αντικαταστάτης και η κατάκτηση του πρωταθλήματος είναι σε καλό δρόμο,» δήλωσε ο Capito.

«Το πρωτάθλημα βρίσκεται σε καλό σημείο, αλλά λογικά μετά το Rally Γερμανίας θα είμαστε σε θέση να πούμε ότι είναι απίθανο να χάσουμε τον τίτλο. Και ως τότε θα πρέπει να έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης»

«Είμαστε κοντά στο να τον βρούμε, πολύ κοντά, αλλά δεν μπορώ να σας πω αν αυτός είναι κάποιος του αθλήματος ή κάποιος από την VW.»

Παρά την νίκη του Thierry Neuville στην Ιταλία η Volkswagen διεύρυνε κατά 70 βαθμούς την διαφορά της από την Hyundai χάρις τα βάθρα των Latvala και Ogier. Ο τελευταίος μάλιστα προηγείται και στο πρωτάθλημα οδηγών για 64 βαθμούς.

Ο Capito δήλωσε ότι η επερχόμενη αλλαγή των κανονισμών θα μεγαλώσει τον ανταγωνισμό στο WRC την επόμενη χρονιά, έτσι η αντικατάσταση του ίδιου πρέπει να γίνει με προσοχή.

«Έχουμε ήδη εγκρίνει ένα πρόγραμμα, έχουμε αναθεωρήσει την δομή και γενικά όλα είναι στη θέση τους.

«Ο τρόπος για να πετύχει ο διάδοχός μου είναι να ακολουθήσει την ίδια συνταγή και να συνεχίσει τις νίκες. Αλλά του χρόνου θα είναι διαφορετικά. Επιστρέφουν η Citroen και η Toyota. Θα είναι τελείως διαφορετικά.

«Η Citroen επιστρέφει μετά από διάστημα απουσίας ενός έτους, που όμως θα έχει προετοιμαστεί σκληρά σε αυτό το διάστημα. Θα είναι θαύμα αν δεν είναι καλύτερη από τις προηγούμενες φορές. Ο διαφορές θα είναι πολύ μικρότερες του χρόνου. Θα έχετε να συγκρίνετε “μήλα με μήλα”.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Smedley - Σχεδόν στα ίσια οι κινητήρες

Next Article

Perez - Η πιο απαιτητική πίστα αυτή του Μπακού

Related Posts