Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Yves Matton, δήλωσε ότι η ομάδα του αφήνει τους φετινούς στόχους καθώς έχει ξεκινήσει να δουλεύει για το 2018.
Η Γαλλική ομάδα δεν ξεκίνησε την χρονιά όπως ήλπιζε, καθώς μετράει μόνο μία νίκη και αρκετές εγκαταλείψεις. Το C3 WRC είχε αρκετά προβλήματα με τις αναρτήσεις του, και για αυτόν τον λόγο οι Γάλλοι αποφάσισαν, μετά το Rally Σουηδίας να ξεκινήσουν τις αλλαγές.
Πλέον όμως επικεντρώνονται στο 2018, αφήνοντας την προσπάθεια για κάτι καλύτερο τη φετινή χρονιά.
«Η ιδέα τώρα είναι να δουλέψουμε για το εγγύς και το μακρινό μέλλον,» δήλωσε ο Matton.
«Δουλεύουμε για το 2018, όταν και θέλουμε να βρούμε και πάλι τον ρυθμό μας.
«Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν έχουμε ρυθμό, έχουμε το ρυθμό σε ορισμένες συνθήκες, αλλά στα rally δεν είναι αρκετό να έχει ρυθμό σε μερικά σημεία.
«Δουλεύουμε έτσι ώστε να έχουμε τον κατάλληλο ρυθμό σε όλες τις συνθήκες. Όταν κάνουμε δοκιμές πλέον δουλεύουμε πιο πολύ στην εξέλιξη παρά στο να βρούμε set-up για ένα συγκεκριμένο rally.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούμε να παλέψουμε για νίκες φέτος, αλλά αλλάξαμε λίγο την προσέγγιση… περισσότερο από λίγο: αλλάξαμε την προσέγγιση.»
Η Citroen έφερε κάποια νέα μέρη στο Rally Πολωνίας, τα οποία είχε ζητήσει ο Kris Meeke εδώ και αρκετό καιρό.
«Η δουλειά με τις αναρτήσεις δεν είναι τόσο εύκολη,» δήλωσε ο Matton. «Με την κατανομή ροπής αλλάζεις το κομμάτι και βλέπεις αν δουλεύει ή όχι. Με την ανάρτηση, δεν μπορείς να πάρεις τον αποσβεστήρα από το ράφι και να περιμένεις να δουλέψει τέλεια.
«Πήραμε μερικές αποφάσεις μετά την Σουηδία και ξεκινήσαμε να κάνουμε αλλαγές, αλλά ξέραμε ότι αυτές οι αλλαγές θα είναι για το 2018.
«Έχουμε ήδη κάνει τρεις αλλαγές στις αναρτήσεις, η μεγάλη θα έρθει για το 2018, αλλά δουλεύουμε σε αυτή από τώρα. Είναι μεγάλη διαδικασία, χρειάζεται ένας χρόνος για τις αναρτήσεις.»
Ο Andreas Mikkelsen πιστεύει ότι οι αλλαγές που έγιναν έχουν βελτιώσει πολύ το αυτοκίνητο:
«Δουλέψαμε με το διαφορικό έτσι ώστε να σταματήσουμε το πίσω μέρος να γλιστρά τόσο πολύ έτσι είναι πολύ καλύτερο.
«Κάναμε πολλά σε αυτές τις δύο ημέρες δοκιμών, αλλά χρειάζεται χρόνο – δεν φτιάχνεις έναν αποσβεστήρα σε μία μέρα. Θα έρθουν κι άλλα, ειδικά στις αναρτήσεις.
Επίσης, πιστεύει ότι τα προβλήματα που είχαν οι Kris Meeke και Craig Breen στην Αργεντινή έχουν διορθωθεί:
«Υπάρχει πιο πολλή προστασία τώρα, πιο πολύ και από ότι στο Polo.
«ΟΚ, αυτό επηρεάζει κάπως με την πρόσφυση και την αντίδραση, αλλά όλα έρχονται σε μία ισορροπία. Τα σκληρά χτυπήματα στην Αργεντινή νομίζω ότι τα ξεπεράσαμε.
«Νιώθω ευχαριστημένος πλέον με το αυτοκίνητο.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify