Ο υπεύθυνος του Zandvoot, Jan Lammers, ξεκαθάρισε πως η κλίση τριών στροφών του σιρκουί δεν θα επιφέρει προβλήματα παρόμοια με εκείνα που εμφανίστηκαν στην πίστα της Ινδιανάπολης.
Ο Lammers, ο οποίος υπήρξε οδηγός την δεκαετία του 1980 για αρκετές ομάδες της Formula 1, υποστήριξε ότι η κλίση στις στροφές αυτές, η οποία φτάνει μέχρι και τις 18 μοίρες (!), θα αποτελεί ένα εντυπωσιακό θέαμα για τους θεατές, καθώς η πίστα ετοιμάζεται να επιστρέψει στο καλεντάρι του πρωταθλήματος μετά από 35 χρόνια.
«Αυτή θα είναι σίγουρα μια ξεχωριστή πίστα,» δήλωσε ο Ολλανδός. «Κανένα σύγχρονο σιρκουί δεν έχει στροφές με κλίση στην πραγματική του χάραξη. Έτσι, τον Μάιο του 2020 δεν θα γίνει μόνο η επιστροφή του Ολλανδικού Grand Prix, αλλά και η επιστροφή της επικλινούς στροφής.
«Αυτό την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή. Όλοι οι οδηγοί είναι εξοικειωμένοι με τις συνήθεις πίστες, αλλά όχι με μια η οποία έχει επικλινείς στροφές. ‘Ετσι θα χρειαστεί να προσαρμοστούν σε αυτό και θα είναι πολύ ενδιαφέρον να το δούμε.»
Τέλος, ο Lammers αναφέρθηκε και στην πίστα της Ινδιανάπολης, όπου το 2005 μόλις έξι μονοθέσια εκκίνησαν τον αγώνα, αφού μόνο τα Bridgestone ελαστικά των τριών εκείνων ομάδων (Ferrari, Jordan, Minardi) άντεχαν τα φορτία που τους ασκούνταν καθώς τα μονοθέσια περνούσαν από την επικλινή τελευταία στροφή της πίστας:
«Δεν περιμένω να υπάρξει θέμα με τα ελαστικά. Πρώτα απ’ όλα, η στροφή στην Ινδιανάπολις είναι παρά πολύ πιο μακριά σε σχέση με αυτή την πίστα. Έτσι το συνολικό φορτίο ήταν πολύ μεγαλύτερο εκεί. Εκεί η κλίση ήταν γραμμική, εδώ είναι σταδιακή, είναι σχεδόν συγκρίσιμη με εκείνη στις πίστες των έλκηθρων.
«Μιλήσαμε επίσης και με την Pirelli. Μιλήσαμε μαζί τους βασικά από την πρώτη στιγμή που σκεφτήκαμε να κάνουμε μια επικλινή στροφή στην πίστα. Μιλάμε μαζί τους καθημερινά και τους μεταφέρουμε όλες τις εξελίξεις και τις πληροφορίες που έχουμε.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify