Όλοι περίμεναν το πως θα ταιριάξει το «βουτυρένιο» στύλ οδήγησης του Jorge Lorenzo με την ατίθαση Ducati, με τον Ισπανό να επισημαίνει ότι η Desmosedici δεν θα τον αναγκάσει να αλλάξει το στυλ οδήγησής του.
Ο πρώην αναβάτης της Movistar Yamaha έδειξε από νωρίς καλά στοιχεία πάνω στη νέα του μοτοσυκλέτα, δίχως να φαίνεται να ενοχλείται από την αλλαγή «περιβάλλοντος». Έδειχνε άνετος και κατά κάποιο τρόπο ανακουφισμένος, με τους ανθρώπους της Ducati όμως να επισημαίνουν ανοικτά ότι τον περίμεναν ταχύτερο.
Στη Βαλένθια ο Lorenzo ολοκλήρωσε τις δοκιμές στην 8η θέση, επτά δέκατα μακριά από τον αναβάτη που τον αντικατέστησε στη σέλα της M1, Maverick Vinales. Πάντως, η αλήθεια είναι ότι, ο Ισπανός δεν φάνηκε να προσαρμόζει καθόλου το στυλ οδήγησής του στην Ducati, με την «Ιταλίδα» να φαίνεται να υπακούει στις ορέξεις του αφέντη της. Ακόμη και έτσι, ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, ήταν ικανοποιητικά γρήγορος.
Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη που έδωσε στο Motorsport.com: «Ήμουν πεπεισμένος ότι δεν επρόκειτο να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου παρ’ ότι οδηγούσα μια Ducati, και αυτό δεν θα αλλάξει.
«Ίσως τροποποιήσω μερικές μικρές λεπτομέρειες και να εξελιχθώ, όμως η μοτοσυκλέτα δεν θα με κάνει να αλλάξω το στυλ μου.
«Γνώριζα ότι θα προσαρμοστώ στην Ducati, ανεξάρτητα από το τι μοτοσυκλέτα θα έβρισκα. Ήξερα ότι θα προσαρμοστώ γρήγορα σε αυτή, όμως δεν ήξερα πόσο γρήγορα.
«Ήξερα ότι θα ήμουν σχετικά γρήγορος και ότι θα ήμουν άνετος, και έτσι ήμουν.»
Πέρα από το στυλ οδήγησής του, ο Lorenzo αναφέρθηκε και στην κόπωση που δημιουργεί η νέα του μοτοσυκλέτα στον αναβάτη της, καθώς πολλοί αναβάτες έχουν εκφράσει τη γνώμη ότι η Ducati τους καταπονούσε αρκετά. Σύγκρινε μάλιστα τον εαυτό του με τον Αυστραλό πρωταθλητή του 2007, Casey Stoner, ο οποίος όπως είπε ήταν πιο μικρόσωμος από τον ίδιο.
Εκτός αυτού, να θυμήσουμε ότι ο Ισπανός έχασε πρόσφατα και τον προσωπικό του γυμναστή, ο οποίος θα προπονεί πλέον τον Pol Espargaro της KTM.
«Ο Stoner ήταν κοντύτερος και πιο αδύνατος από εμένα, με μικρότερη μυϊκή μάζα, και η μοτοσυκλέτα κουνιώταν πέρα-δώθε. Δεν κουραζόταν και μπορούσε να κρατά έναν συνεπή και γρήγορο ρυθμό ως το τέλος.
«Τελικά, εξαρτάται από τον χαρακτήρα και το οδηγικό στυλ.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify