Το EPrix του Marrakesh απεδείχθη συγκλονιστικό, με τον Antonio Felix da Costa να κατακτά την νίκη, τον Max Guenther μετά από μάχη με τον Jean-Eric Vergne να τερματίζει στην δεύτερη θέση, και τον Γάλλο στην τρίτη.
Οι da Costa και Guenther έκαναν εξαιρετική εκκίνηση και στο τέλος του πρώτου γύρου είχαν ήδη ανοίξει μία διαφορά από το υπόλοιπο grid. Αρκετά δυναμική εκκίνηση και για τον Vergne, που ανέβαινε συνεχώς θέσεις, όπως και ο Evans, που ξεκίνησε από την τελευταία θέση του grid.
Ο Andre Lotterer έκοψε την στροφή 5 στο πρώτο γύρο αλλά απέφυγε την ποινή. Ωστόσο, ο Nick de Vries έπρεπε να κάνει drive through από το pit lane καθώς έκανε υπερβολικό regenerate στο πρώτο στάδιο του αγώνα. Μέχρι εκείνο το σημείο βρισκόταν στην τρίτη θέση της κατάταξης. Έτσι στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Lotterer με τον Mortara να τον ακολουθεί.
Δεκαπέντε λεπτά μετά την έναρξη του αγώνα οι da Costa, Guenther, Vergne, Calado και Bird πήραν το attack mode. Μερικοί για να υπερασπιστούν τις θέσεις, και κάποιο άλλοι, όπως ο Vergne για να προσπεράσουν. Ο Γάλλος το χρησιμοποίησε άμεσα και πέρασε τους Buemi και Mortara ανεβαίνοντας στην 4η θέση.
Ο Gunther πέρασε στην πρώτη θέση 24 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, με ένα προσπέρασμα από την εξωτερική στην πρώτη στροφή της πίστας. Ο Da Costa σε εκείνο το σημείο του αγώνα έκανε εξοικονόμηση ενέργειας.
Ο Da Costa πήρε το 2ο attack mode στα 18 λεπτά, για να επιτεθεί στον Gunther για την πρώτη θέση, κάτι το οποίο έκανε με επιτυχία και πέρασε στην ξανά στην πρώτη θέση. Αμέσως μετά πήρε και ο Gunther το δεύτερο attack mode του.
Την ίδια στιγμή ο Vergne ανέβηκε στην τρίτη θέση, με τον Mortara να περνά κι αυτός την Porsche του Lotterer. Οι δύο τους άλλαξαν ξανά θέσεις, με τον Lotterer να ανεβαίνει και πάλι στην 4η θέση.
Ο Vergne κατάφερε αν κλείσει την διαφορά από τον Gunther, και κατάφερε να τον περάσει, 6 λεπτά πριν το τέλος, με τα μονοθέσια της DS να είναι στο 1-2.
Ο Buemi κατάφερε να περάσει του Mortara και Lotterer και τερμάτισε τον αγώνα στην 4η θέση. Εξαιρετικό αγώνας και από τον Evans, που από την τελευταία θέση ανέβηκε στην 6η, προσπερνώντας και τον Lotterer και Sims, που μάλλον έμεινε από ενέργεια.
Ο Vergne έχασε την δεύτερη θέση στον τελευταίο γύρο, όταν έμεινε από ενέργεια και τον προσπέρασε ο Gunther.
Αναλυτικά η κατάταξη:
# | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Γύροι |
---|---|---|---|---|
1 | Antonio Felix da Costa | Techeetah | 34 | |
2 | Maximilian Gunther | Andretti Autosport | 34 | 11.427 |
3 | Jean-Eric Vergne | Techeetah | 34 | 12.034 |
4 | Sébastien Buemi | DAMS | 34 | 12.282 |
5 | Edoardo Mortara | Venturi | 34 | 15.657 |
6 | Mitch Evans | Jaguar Racing | 34 | 16.335 |
7 | Lucas di Grassi | Team Abt | 34 | 18.706 |
8 | Andre Lotterer | Porsche Team | 34 | 19.498 |
9 | Oliver Rowland | DAMS | 34 | 20.126 |
10 | Sam Bird | Virgin Racing | 34 | 20.295 |
11 | Nyck de Vries | Mercedes | 34 | 20.557 |
12 | Robin Frijns | Virgin Racing | 34 | 22.373 |
13 | Jérôme d’Ambrosio | Mahindra Racing | 34 | 22.785 |
14 | Daniel Abt | Team Abt | 34 | 25.080 |
15 | Stoffel Vandoorne | Mercedes | 34 | 25.969 |
16 | James Calado | Jaguar Racing | 34 | 26.528 |
17 | Felipe Massa | Venturi | 34 | 27.486 |
18 | Neel Jani | Porsche Team | 34 | 44.476 |
19 | Brendon Hartley | Dragon Racing | 34 | 49.002 |
20 | Nico Müller | Dragon Racing | 34 | 53.075 |
21 | Oliver Turvey | NIO Formula E Team | 34 | 59.969 |
22 | Pascal Wehrlein | Mahindra Racing | 34 | 1’13.414 |
23 | Ma Qing Hua | NIO Formula E Team | 33 | 1 Lap |
– | Alexander Sims | Andretti Autosport | 33 | 1 Lap |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify