McLaren| Επιστροφή του Hamilton στις επιτυχίες…

Ένα σχεδόν νικηφόρο Grand Prix για την McLaren μόλις έληξε με το Lewis Hamilton να είναι ταχύτατος και να χάνει την νίκη παραλίγο και τον Jenson Button να τερματίζει στην 4η θέση πίσω από τον Mark Webber και μπροστά από τον Fernando Alonso με τον οποίο είχε μάχη όλη την αγώνα.

Lewis Hamilton (2): «Αυτός ήταν ένας από τους πιο δυνατούς αγώνες στη σεζόν για μένα. Υπήρχε μεγάλη πίεση από τον Mark και ήταν εύκολο να γίνει λάθος, μπλοκάρισμα ή άνοιγμα της γραμμής – αλλά είμαι ικανοποιημένος που δεν έκανα κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι στην πίεση φαίνονται οι παγκόσμιοι πρωταθλητές και νομίζω ότι το έδειξα σήμερα. Το μονοθέσιο ήταν καλό στην αρχή, αλλά το εμπρός μέρος δεν είχε σωστή απόδοση στη διάρκεια του αγώνα. Στο τέλος, όλες οι δυνατές ρυθμίσεις ήταν στο μέγιστο. Το διαφορικό και η εμπρός πτέρυγα ήταν στο μέγιστο και δεν μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο. Έμπαινα στη στροφή έχοντας στρίψει το τιμόνι στο τέρμα και πάλι δεν έστριβε – δεν μπορούσα να διατηρήσω μεγάλη ταχύτητα και γι’ αυτό ο Mark με έφτασε. Μετά τον αγώνα κατάλαβα ότι είχαμε πρόβλημα με συντρίμμια τα οποία είχαν κολλήσει στην εμπρός πτέρυγα και μου προκαλούσαν υποστροφή. Αυτό ήταν καλό και δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα. Η ομάδα δεν έκανε λάθος όλο το τριήμερο, έτσι πρέπει να είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα – αλλά ήταν δύσκολο. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι στους υπόλοιπους 3 αγώνες. Αισθάνομαι καλά που επέστρεψα.»

Jenson Button (4): «Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω περισσότερα από την 4η θέση σήμερα. Δυσκολεύτηκα να ξεπεράσω το πρόβλημα υποστροφής στον αγώνα, έτσι η 4η θέση είναι δίκαιο αποτέλεσμα με τις δυνατότητες που είχε το μονοθέσιο. Στον πρώτο γύρο, φρέναρα στη στροφή 3, αλλά ο Felipe μπήκε στην εσωτερική και έμεινα στην εξωτερική και έχασα μερικές θέσεις. Στο τέλος του πρώτου γύρου ήμουν 6ος αλλά δεν νομίζω ότι ο πρώτος γύρος θα άλλαζε το αποτέλεσμά μου. Στη διάρκεια του αγώνα δεν είχα καθόλου πρόσφυση εμπρός. Δεν μπορούσα να μπω στη ζώνη του DRS επίσης, έτσι ήταν δύσκολο να προσπαθήσω να κλείσω τη διαφορά από τα μονοθέσια μπροστά όταν είχα μειονέκτημα στην ευθεία. Με πέρασε ο Nico έπειτα από το πρώτο μου pit stop, αλλά έχασε τα φρένα στην έξοδο των pit. Η έξοδος εδώ είναι ασυνήθιστη. Αν βγεις πίσω από ένα μονοθέσιο, τότε έχεις πιθανότητα να περάσεις, διότι έχεις το πλεονέκτημα του DRS στη στροφή 3. Αλλά ο Nico μπλόκαρε τους τροχούς του και άνοιξε τη γραμμή του. Τον πέρασα, αλλά χρησιμοποίησε το DRS στην ευθεία για να με περάσει. Κατάφερα να τον περάσω πάλι γρήγορα και έκλεισα τη διαφορά από τους Lewis και Mark μπροστά μου. Αλλά, στο τέλος κάθε stint έχανα χρόνο. Απλά δεν μπορούσα να πλησιάσω πολύ στο τελευταίο κομμάτι. Πρόσθεσα εμπρός πτέρυγα στα pit stop, αλλά είχα αρκετή υποστροφή και δεν μπορούσα να πλησιάσω τον Mark για να χρησιμοποιήσω το DRS. Νομίζω ότι χρησιμοποίησα το DRS μόνο μια φορά σε όλο τον αγώνα. Αν ήταν μια κακή μέρα για εμάς, τότε δεν ήταν και τόσο κακή. »

Martin Whitmarsh: «Νομίζω ότι ο Lewis οδήγησε εμπνευσμένα σήμερα. Ίσως να το έχει υποτιμήσει, διότι είναι τελειομανής και ήθελε τη νίκη, αλλά με τόσο μεγάλη πίεση σε κάθε γύρο, με ένα ταχύτερο μονοθέσιο πίσω του η οδήγησή του ήταν άξια ενός πρωταθλητή. Η τελική του θέση θα μείνει στην ιστορία σαν μια ακόμα δεύτερη θέση, αλλά η οδήγηση ήταν φανταστική. Τέλεια σχεδιασμένη. Για να ανακεφαλαιώσω, τα δεδομένα έδειξαν ότι έχασε αρκετή κάθετη δύναμη από την εμπρός του πτέρυγα. Μετά τον αγώνα, εξετάσαμε την εμπρός πτέρυγα του Lewis και ανακαλύψαμε ότι η αριστερή πλευρά είχε γεμίσει με κομμάτια ελαστικού από συντρίμμια στην πίστα. Το αποτέλεσμα ήταν να έχει πολύ υποστροφή, κάτι που επηρέασε τα ελαστικά. Σε αυτές τις συνθήκες, ήταν εκπληκτική οδήγηση διότι εύκολα θα είχε χάσει θέσεις με τα προβλήματα που αντιμετώπισε και την πίεση που δέχτηκε. Ο Jenson επίσης οδήγησε πολύ μετρημένα. Το μονοθέσιο του Jenson, ανακαλύψαμε μετά τον αγώνα ότι είχε ζημιά – μια πέτρα χτύπησε την εμπρός του πτέρυγα. Η υποστροφή που δημιουργήθηκε επηρέασε τις προσπάθειες του Mark στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Γι’ αυτό δεν ήταν σε θέση να επιτεθεί στη ζώνη DRS και να εξασφαλίσει την 3η θέση. Όπως και να έχει, σήμερα δείξαμε ότι έχουμε πολύ καλό μονοθέσιο. Αλλά, το πιο σημαντικό, δείξαμε ότι έχουμε δυο εξαιρετικούς οδηγούς, οι οποίοι παλεύουν σε όλο τον αγώνα και δεν εγκαταλείπουν. Μας επέτρεψαν να μαζέψουμε 65 βαθμούς στους τελευταίους 2 αγώνες – και τώρα παγιώσαμε τη θέση μας στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Έπειτα από δύο εξαιρετικούς αγώνες σε Ιαπωνία και Κορέα, θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα. Μένουν 3 αγώνες στο 2011 – και γνωρίζω ότι μιλάω εκ μέρους όλων όταν λέω ότι θέλουμε να τους κερδίσουμε όλους.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Ferrari| Πολύ πίεση για το τίποτα...

Next Article

Toro Rosso| Spettacolo Impressionante

Related Posts