Με ‘party mode’ οι μονάδες ισχύος της Honda το 2019

Ο Helmut Marko δήλωσε ότι η Red Bull θα έχει για πρώτη φορά ‘party mode’ στα μονοθέσια της, κάτι που τους κάνει πολύ αισιόδοξους για την νέα χρονιά.

Τα παράπονα των ανθρώπων της Red Bull για την αξιοπιστία και την απόδοση της μονάδος ισχύος της Renault ήταν πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια, έτσι από το 2019 η Αυστριακή ομάδα θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Honda.

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, πιστεύει ότι η ομάδα του έχει μόνο να κερδίσει από την συνεργασία της με την Honda, και με τα δεδομένα που έχουν πιστεύουν ότι θα βρίσκονται μαζί με τις Ferrari και τις Mercedes.

«Τα νούμερα μας κάνουν αρκετά αισιόδοξους, και ειδικά η αύξηση της απόδοσης,» δήλωσε ο Αυστριακός.

«Για πρώτη φορά θα μπορούμε να γιορτάσουμε με το ‘party mode’!

«Ο κινητήρας της Honda είναι ήδη λίγο καλύτερος από αυτόν της Renault. Αν συγκρίνεις τα δεδομένα από τα GPS, με αυτά που μας έδωσε η Honda, θα είμαστε μαζί με την Ferrari και την Mercedes.

«Φυσικά και αυτοί δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια. Αλλά βρίσκονται ήδη σε υψηλό επίπεδο που δεν μπορούν να κάνουν μεγάλα άλματα προόδου. Αν είμαστε 10-15 ίππους πίσω, δεν θα έχει καμία αλλαγή σε σύγκριση με την Renault, από την εποχή των V8 κινητήρων. Μπορούμε να καλύψουμε την διαφορά.»

Η Red Bull στην τελευταία της χρονιά με την Renault κατάφερε να κερδίσει 4 αγώνες, παρά τα προβλήματα αξιοπιστίας στις μονάδες ισχύος της Γαλλικής εταιρίας.

Από την μεριά της η Honda ήταν ξεκάθαρα πιο αποδοτική και αξιόπιστη στα μονοθέσια της Toro Rosso, σε σύγκριση με τις τρεις χρονιές της με την McLaren.

Βέβαια, ο Marko περιμένει να υπάρξουν ποινές για αλλαγές στην μονάδα ισχύος το 2019, αλλά δεν περιμένει μία πολύ κακή χρονιά πρώτη χρονιά με την Honda:

«Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο από θέμα αξιοπιστίας. Το κυριότερο είναι ότι δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε την σεζόν με τρεις κινητήρες.

«Αλλά αν επιλέξεις τις κατάλληλες πίστες, θα μπορέσεις να είσαι στην κορυφή σε μερικούς γύρους. Αυτός θα είναι ο στόχος μας, ότι δεχόμαστε τις ποινές για τις αλλαγές των κινητήρων.

«Ήμασταν στην Β κατηγορία από το ξεκίνημα. Είχα έλλειψη 70 ίππων στις κατατακτήριες. Σε μερικές πίστες ήταν μικρότερη η απώλεια, αλλά κατά μέσο όρο ήμασταν 40 ίππων κάτω.

«Τα δεδομένα μας από τα GPS δείχνουν πόσο χάνουμε στις ευθείες και το πόσο κερδίζουμε στις στροφές. Όταν η δύναμη της Ferrari ήταν στο μέγιστο, η διαφορά ήταν ακόμα μεγαλύτερη.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στη Ferrari ο Wehrlein, σε ρόλο οδηγού εξέλιξης

Next Article

Ogier: Δεν θέλω τον ρόλο του πρώτου οδηγού στη Citroem

Related Posts