Η Toyota θα αναγκαστεί να αγωνιστεί στο Rally Τουρκίας με τον παλιό κινητήρα του Yaris WRC, δηλαδή τον κινητήρα χωρίς την αναβάθμιση που έφεραν στο Rally Φινλανδίας.
Οι κανονισμοί για την ομολογκασιόν των αυτοκινήτων αναφέρουν ότι κάθε νέο εξάρτημα που ομολογκάρεται, ομολογκάρεται πάνω σε συγκεκριμένο σασί, έτσι στην Τουρκία η Toyota θα χρησιμοποιήσει τα σασί που χρησιμοποίησε στο Rally Σαρδηνίας, έτσι δεν θα μπορεί να έχει τον αναβαθμισμένο κινητήρα στα Yaris WRC των Jari-Matti Latvala, Ott Tanak και Esapekka Lappi. Με την ίδια λογική ούτε ο Sebastien Ogier θα αγωνιστεί με το νέο αεροδυναμικό πακέτο του Fiesta WRC. [Δείτε φωτογραφίες από τις δοκιμές του στην χώρα μας εδώ.]
Ο Tommi Makinen δήλωσε για το θέμα: «Όταν βάζεις με joker νέα ομολογκασιόν, για μας ήταν ο κινητήρας, στο σασί τότε δεν μπορείς να πάρεις τον νέο κινητήρα στο παλιό σασί, και τα σασί μας είναι ίδια με αυτά του Rally Σαρδηνίας.
«Αυτό σημαίνει ότι θα τρέξουμε με τα παλιά αυτοκίνητα στην Τουρκία.»
Όταν ρωτήθηκε αν αυτό θα επηρεάσει αρκετά τους οδηγούς του, απάντησε: «Δεν είναι τόσο κακό. Είναι απλά ο κανονισμός.
«Δεν ξέρω από που προήλθε αυτός ο κανονισμός, είναι πάρα πολύ περίπλοκος και δεν βοηθάει κανέναν.»
Ο Makinen δήλωσε επίσης ότι η ομάδα του δούλεψε σκληρά ώστε να εξαλείψει τα προβλήματα με τις θερμοκρασίες που είχε πέρσι αλλά και φέτος στο Μεξικό, αφού και στην Τουρκία οι θερμοκρασίες θα είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο.
«Όπως θα είδατε, είχαμε μερικά θέματα στο Μεξικό. Ελπίζω να έχουν λυθεί για το Rally Τουρκίας. Αυτό θα μας τονώσει την αυτοπεποίθηση.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify