Ο Kris Meeke τόνισε πως στην Citroen πηγαίνουν με το κεφάλι χαμηλά στο Rally Μόντε Κάρλο, αν και θεωρεί πως φέτος η ομάδα του θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστική.
Από τα μέσα της περσινής σεζόν οι Γάλλοι δουλεύουν ώστε να βελτιώσουν το C3 WRC, και αυτό έχει φέρει αποτελέσματα, αφού ο Ιρλανδός είναι χαρούμενος από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου:
«Δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερα από το περσινό Μόντε Κάρλο. Τώρα πάμε στην εκκίνηση με το κεφάλι χαμηλά. Νομίζω ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά. Καταφέραμε να κάνουμε το αυτοκίνητο να δουλέψει στην Κορσική που έχει τόσες αναπηδήσεις. Είχαμε καλές συνθήκες στις δοκιμές, μερικά κομμάτια με αναπηδήσεις και είμαι αρκετά χαρούμενος με το αυτοκίνητο. Όλοι συνεχίζουν να δουλεύουν και να βελτιώνουν το αυτοκίνητο. Είμαι ήρεμος και χαλαρός. Για το Μόντε δεν μπορείς να περιμένεις πολλά, κοιτά έξω από το παρμπρίζ και ελπίζεις να έχεις τα σωστά ελαστικά.»
Όταν ρωτήθηκε για το ποιες ειδικές πιστεύει ότι είναι οι πιο δύσκολες, απάντησε: «Όλες… όπως είπε και ο Sebastien, περιμένουμε να χαλάσει ο καιρός, αλλά δεν ξέρουμε που και σε τι υψόμετρο. Κάναμε αναγνωρίσεις σε μία ειδική σήμερα και ήταν τελείως στεγνή και βγάλαμε καλές σημειώσεις, όταν πάμε το Σάββατο μπορεί να είναι γεμάτη χιόνι – σημαντικό στοιχείο εδώ είναι ο καιρός και όχι η ειδική. Όλες είναι παρόμοιο προφίλ πέρα από αυτές στα ανατολικά όπως η Col de Turini.»
Μάλιστα, ο ίδιος ξεκαθάρισε πως φέτος θα προσεγγίζει διαφορετικά κάθε αγώνα, αφού θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στις διάφορες συνθήκες:
«Θα πάμε αγώνα με τον αγώνα σίγουρα. Πρέπει να προσαρμόζεσαι στο πού βρίσκεσαι. Όλοι θέλουν καλούς βαθμούς και ένα καλό ξεκίνημα, αλλά στο συγκεκριμένο Μόντε πρέπει να είσαι εδώ την Κυριακή το απόγευμα και τότε να δεις σε ποια θέση θα βρίσκεσαι.»
Τέλος, ο Meeke εκθείασε την δουλειά που κάνουν τα safety crews, τα οποία ενημερώνουν τα πληρώματα για τις αλλαγές που έχουν γίνει στις ειδικές διαδρομές από τις αλλαγές του καιρού:
«Κάνουν σημαντική δουλειά στα ασφάλτινα rally, και ειδικότερα εδώ. Οι συνθήκες αλλάζουν τόσο γρήγορα. Είναι οι αφανείς ήρωες, κανένας δεν τους βλέπει, αλλά χωρίς αυτούς θα ήταν ένα πολύ δύσκολο rally. Υπάρχει πολύ πίεση σε αυτούς και δεν ξέρω αν ποτέ θα έκανα την δουλειά τους. Ξυπνάνε αρκετά νωρίς, και βγαίνουν στον δρόμο στις 5 ή 6 το πρωί στο σκοτάδι και προσπαθούν να περάσουν όλες τις πληροφορίες για τον πάγο και γενικότερα τις συνθήκες στις σημειώσεις – δεν είναι εύκολη δουλειά.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify