Μεγάλες αλλαγές για το i20 Ν Rally1 από την Hyundai στην Πορτογαλία

Julien Moncent i20N monte carlo
2022 FIA World Rally Championship Round 01, Rallye Monte-Carlo 2022, 20-23 January 2022 Julien Moncet, Portrait during of Rallye Monte-Carlo 2022 Photographer: Romain Thuillier Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

Μετά από μία δύσκολη αρχή για την νέα σεζόν, η Hyundai ήδη ετοιμάζει ριζικές αλλαγές για το i20 N Rally1, οι οποίες θα αποκαλυφθούν στον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος, στην Πορτογαλία.

Η Κορεάτικη ομάδα είχε ένα κακό rally Monte Carlo, με μόλις ένα από τα τρία αυτοκίνητα της ομάδας να περνά την γραμμή τερματισμού. Ήδη φαίνεται να έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές με στόχο την βελτίωση της αξιοπιστίας αλλά και της ταχύτητας του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα η ομάδα «μετακόμισε» στην νέα της βάση στο κέντρο της Φινλανδίας, κοντά στην Toyota. Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθυντή της ομάδος Julien Moncet, οι νέες αναβαθμίσεις και η βελτίωση του i20 N δεν θα γίνουν από την μία μέρα στην άλλη, αλλά όλα θα φανούν στο rally Πορτογαλίας στα μέσα του Μαΐου.

i20 N Hyundai Monte Carlo 2022
2022 FIA World Rally Championship Round 01,
Rallye Monte-Carlo 2022, 20-23 January 2022
Thierry Neuville, Martijn Wydaeghe, Hyundai i20 N Rally1, Action during Shakedown of WRC Rallye Monte-Carlo 2022
Photographer: Romain Thuillier
Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH

«Η διαδικασία της προσθήκης αξιοπιστίας και απόδοσης χρειάζεται χρόνο. Θα δούμε βελτίωση στην Σουηδία, αλλά χρειαζόμαστε χρόνο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Θα υπάρχει πολύς χρόνος μεταξύ της Σουηδίας και της Κροατίας ο οποίος θα μας βοηθήσει, όμως ακόμα πρέπει κάποια πράγματα να περάσουν ομολογκασιόν ώστε να μπορούν να αλλαχθούν.» δήλωσε ο Moncet στο DirtFish. Ο Γάλλος έπειτα εξήγησε πως οι αναβαθμίσεις θα έρθουν σε δύο διαφορετικά στάδια. Οι πρώτες αλλαγές που θα δούμε θα γίνουν στην Σουηδία και στην Κροατία και η μεγάλη αναβάθμιση στην Πορτογαλία. Όλα κρίνονται από το πως, πότε και ποια νέα εξαρτήματα θα χρησιμοποιηθούν που θα χρειάζονται επίσης νέο ομολογκασιόν.

Παρ’όλο που το i20 N Rally1 έχει περάσει ήδη κανονικά την ομολογκασιόν της FIA υπάρχει όριο στο πόσες αλλαγές μπορούν να γίνουν στο αγωνιστικό κατά την διάρκεια μιας σεζόν. Όμως ακόμα και με όλα αυτά τα εμπόδια ο Moncet και η Hyundai δεν φαίνεται να το βάζουν κάτω. Όταν ρωτήθηκε από το DirtFish εάν θεωρεί το νέο αυτοκίνητο αποτυχία όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά τόνισε πως στο θέμα της ταχύτητας και των χρόνων στις ειδικές διαδρομές μπορεί να αναμετρηθεί με το νέο Yaris και το νέο Puma. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο λόγος που έμειναν πίσω είναι διότι ξεκίνησαν τις δοκιμές τους αρκετά πιο αργά από τις άλλες δύο ομάδες και επομένως είχαν λιγότερο χρόνο να προετοιμαστούν ενώ δήλωσε πως ελπίζει ότι θα αναπληρώσουν αυτόν τον χαμένο χρόνο σύντομα.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Μέχρι και το 2024 στην Ducati ο Bagnaia

Next Article

Παρουσιάστηκε η Alpine A522(pics&vid)

Related Posts