Νέοι κανονισμοί σχετικά με τα αναγνωριστικά των οδηγών

Από το Grand Prix της Ισπανίας, οι ομάδες θα πρέπει σύμφωνα με τον νέο αγωνιστικό κανονισμό της F1 να μεγαλώσουν τους αριθμούς και τα ονόματα των οδηγών πάνω στα μονοθέσια.

Λίγο πριν την έναρξη του Grand Prix στην Ρωσία, ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whiting, εξέδωσε νέες οδηγίες σχετικά με τα αναγνωριστικά των οδηγών πάνω στα μονοθέσια τους.

Το Άρθρο 9.2 των κανονισμών αναφέρει ότι το όνομα ή το έμβλημα του κατασκευαστή πρέπει να υπάρχει στην μύτη του μονοθέσιου με μέγεθος μεγαλύτερο από 25 χιλιοστά, ενώ το όνομα του οδηγού θα πρέπει να είναι εμφανές σημείο πάνω στο μονοθέσιο.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ο κανονισμός υπάρχει εδώ και καιρό, ο Whiting ανακοίνωσε ότι θα γίνονται έλεγχοι από το Grand Prix της Ισπανίας και μετά.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι αριθμοί και τα ονόματα των οδηγών θα πρέπει να έχουν ύψους μεγαλύτερο από 230 χιλιοστά και 150 χιλιοστά αντίστοιχα. Οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις συντομεύσεις των ονομάτων όπως είναι στα χρονόμετρα (VET, HAM, ALO).

Συγκεκριμένα, αναφέρεται: «Απαιτείται ο αριθμός πάνω στο μονοθέσιο θα πρέπει να είναι ορατός από το μπροστά μονοθέσιο (Άρθρο 9.2).

«Πιστεύουμε ότι για να είναι πλήρως ορατός το ύψος δεν θα πρέπει να είναι μικρότερο από 230 χιλιοστά,  ενώ το πάχος θα πρέπει να είναι 40 χιλιοστά για να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο μονοθέσιο.

«Επίσης, το όνομα κάθε οδηγού ή τα αρχικά του θα πρέπει να είναι ορατά (άρθρο 9.3). Για να θεωρείται ορατό, το όνομα το ύψος δεν πρέπει να είναι μικρότερο από 150 χιλιοστά, ενώ το πλάτος θα πρέπει να είναι το λιγότερο 30 χιλιοστά».

Και έκλεισε τονίζοντας ότι κάθε μονοθέσιο θα εξεταστεί πριν την έναρξη του Grand Prix Ισπανίας.

«Για να επιβεβαιωθεί ότι όλες οι ομάδες και οδηγοί ακολουθούν τον κανονισμό, απαιτείται από τις ομάδες να παρουσιάσουν στην Βαρκελώνη τα ανανεωμένα αναγνωριστικά.

«Σε περίπτωση που κάποιο μονοθέσιο δεν πληροί τους κανόνες, τότε θα δοθεί αναφορά στους αγωνοδίκες».

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τέλος οι στρατηγικές, μόνο νίκες θέλει ο Meeke

Next Article

Δεν τίθεται θέμα #1 και #2 οδηγού για τον Bottas

Related Posts