Καινούριο κινητήρα θα έχει στο Μονακό ο Fernando Alonso, με την Honda πάντως να μην φέρνει στο πριγκιπάτο κάποια αναβάθμιση στη μονάδα ισχύος της.
Με τον Alonso να βρίσκεται σε διαφορετικό πρόγραμμα όσον αφορά τον αριθμό των κινητήρων που θα χρησιμοποιήσει μετά το καταστροφικό ατύχημα που είχε στην Αυστραλία και το γεγονός ότι η προηγούμενη μονάδα είχε αρκετά χιλιόμετρα, ειδικότερα σε αγώνες που τις επιβαρύνουν, όπως το Μπαχρέιν και η Βαρκελώνη, η Honda πήρε την απόφαση να μην ρισκάρει ο κινητήρας να τρέξει και στο Μονακό.
Επίσης, η McLaren περιμένει να κάνει πολύ καλή εμφάνιση στους στενούς δρόμους του Μόντε Κάρλο και δεν θέλει να παρουσιάσει τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας που θα αλλοιώσουν την βελτιωμένη εικόνα της φετινής σεζόν που επιθυμούν να εμφανίσουν στο απόλυτο στο Μονακό.
Ο παλιός κινητήρας του Alonso, ο οποίος μπήκε σε λειτουργία διακοπής της ροής καυσίμου στην Βαρκελώνη κι ώθησε τον Ισπανό σε εγκατάλειψη στον αγώνα της πατρίδας του, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και θα είναι διαθέσιμη για επιμέρους περιόδους ελευθέρων δοκιμών μέσα στη σεζόν.
Επιπλέον, η Honda βρίσκεται ακόμη σε σκέψεις για το κατά πόσο θα φέρει αναβαθμίσεις στην μονάδα ισχύος για το Καναδικό Grand Prix, με τον επικεφαλής του προγράμματος της Honda για την Formula 1, Yusuke Hasegawa να αναφέρει πως η απόφαση θα πρέπει να γίνει με βάση την τακτική που θα θέλουν να έχουν για τη διαχείριση των tokens που έχει η Ιαπωνική εταιρεία στη διάθεση της.
Πιο συγκεκριμένα ο Hasegawa ανέφερε: “Δεν έχω αποφασίσει μέχρι στιγμής τι θα κάνουμε. Έχουμε συνεχώς βελτιώσεις και αναπτυσσόμαστε κάθε μέρα. Εάν δεν είχαμε να σκεφτούμε για τα tokens, θα είχαμε έτοιμες τις αναβαθμίσεις. Αλλά πρέπει να αποφασίσω για την τακτική και σε ποια Grand Prix θα πρέπει να έχουμε τις αναβαθμίσεις. Δεν μπορώ να πω ακόμη, δεν έχουμε κάποιο ολοκληρωμένο πλάνο.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify