Ο Whiting τοποθετείται για το Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Sebastian Vettel (GER) Ferrari SF71H leads behind the FIA Safety Car. 29.04.2018. Formula 1 World Championship, Rd 4, Azerbaijan Grand Prix, Baku Street Circuit, Azerbaijan, Race Day. – www.xpbimages.com, EMail: requests@xpbimages.com – copy of publication required for printed pictures. Every used picture is fee-liable. © Copyright: Charniaux / XPB Images

Ο αλυτάρχης της Formula 1, Charlie Whiting, τοποθετήθηκε σχετικά με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μετά τα αυξανόμενα παράπονα των οδηγών για την ταχύτητα, αλλά και τη διάρκειά του. 

Στο πρόσφατο Grand Prix στο Αζερμπαϊτζάν, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του δύο φορές: στον πρώτο γύρο και στον 39ο.

Στη δεύτερη περίπτωση, αρκετοί οδηγοί έκριναν πως έμεινε στην πίστα παραπάνω από όσο έπρεπε, αλλά ήδη από τους προηγούμενους αγώνες της φετινής σεζόν, το έντονο παράπονο έχει να κάνει με την ταχύτητά του.

Το φετινό SC είναι μία Mercedes AMG GT R, 585 ίππων, κάτι που το καθιστά το πιο δυνατό στην ιστορία του σπορ.

Σε αυτό στάθηκε και ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whiting, ο οποίος μίλησε για αυτό το θέμα με το πέρας του αγώνα στο Μπακού:

«Είναι ένα πάγιο αίτημα των οδηγών να κάνουμε πιο γρήγορο το Αυτοκίνητο Ασφαλείας – όχι μόνο να οδηγείται ταχύτερα, αλλά και το ίδιο να είναι ταχύτερο.

«Κάθε χρόνο προσπαθούμε να το κάνουμε λίγο πιο γρήγορο, αλλά πόσο γρήγορα να πηγαίνει; Βρίσκεται εκεί για να τους επιβραδύνει. Όλοι παραπονιούνται για κρύα ελαστικά και κρύα φρένα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα για όλους και θα πρέπει να οδηγήσουν λίγο πιο αργά μέχρι να βρουν ξανά πρόσφυση. 

«Γνωρίζω πως αυτό δεν είναι πολύ ευχάριστο για τους οδηγούς, αλλά [το Αυτοκίνητο Ασφαλείας] είναι εκεί για τους επιβραδύνει και να οριοθετεί τον ρυθμό. Για αυτό το χρησιμοποιήσαμε, παραδείγματος χάρη, για να περάσουμε δίπλα από τους κριτές που βρίσκονταν στο σημείο που χτύπησε ο Grosjean. Δεν θα μπορούσαμε να βασιστούμε στους οδηγούς να πάνε αργά σε εκείνο το σημείο, για αυτό υπάρχει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.»

Μάλιστα, ο Βρετανός αναφέρθηκε και στη διάρκεια για την οποία έμεινε στην πίστα το SC:

«Δεν πιστεύω πως υπήρχε τίποτα λάθος με το πόσο έμεινε στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Επέστρεψε στα pits τη στιγμή που έπρεπε. 

«Αφήναμε τα μονοθέσια που ήταν έναν γύρο πίσω να περάσουν, πράγμα αναγκαίο. Εκείνη τη στιγμή, ο Grosjean είχε το ατύχημα, οπότε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έμεινε έξω λίγο παραπάνω. Ήταν πολύ δύσκολο σημείο.

«Δεν θεωρώ πως θα μπορούσε να μείνει στην πίστα λιγότερο υπό αυτές τις συνθήκες. Όταν ο αγώνας συνεχίστηκε, ήμασταν βέβαιοι πως η πίστα είχε καθαριστεί. Επομένως, είμαι απόλυτα σίγουρος για τις αποφάσεις που πήραμε σχετικά με αυτό το θέμα.»

Πηγή: racefans.net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Ισπανίας - FP2: Ταχύτερος ο Crutchlow

Next Article

Vettel - Καλύτερος από τα αποτελέσματά του ο Raikkonen

Related Posts