Καθώς ο 7 φορές πρωταθλητής του WRC Sébastien Ogier ετοιμάζεται για την (ήμι)αποχώρηση του από το άθλημα στο τέλος της σεζόν, ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, Tom Fowler παραδέχεται τις ανησυχίες του για το μέλλον της ομάδας.
Παρ’όλο που κυνηγά τον 8ο του και απ’ότι φαίνεται τελευταίο του τίτλο, ο Ogier σκοπεύει να χωρίσει στα δύο το πρόγραμμα του την επόμενη σεζόν, μοιράζοντας τον μεταξύ τις δύο ομάδες της Toyota στο WEC και στο WRC. Έτσι η ομάδα θα χάσει τον πρώτο και τον πιο σταθερό της οδηγό, βάζοντας την σε μια δύσκολη θέση, όπως παραδέχθηκε και ο Fowler μέσω μιας συνέντευξής του στο DirtFish.
«Προφανώς, είναι πάντα ανησυχητικό για την ομάδα όταν φεύγει ένας βασικός οδηγός. Όμως υποθέτω πως το να βγαίνει αυτός ο οδηγός σε μία κατά κάποιον τρόπο σύνταξη είναι ευκολότερο να το αποδεχτούμε σε σύγκριση με το αν πήγαινε σε κάποια άλλη ομάδα είτε λόγω του αυτοκινήτου είτε λόγω του μισθού. Αλλά όσον αφορά την καθαρή απόδοση, ο Seb πάντα το έφερνε εις πέρας.» είπε ο Tom, ενώ συνέχισε λέγοντας «Το να λείπει ένα τέτοιο άτομο από την ομάδα σε όλους τους γύρους του 2022… είναι ανησυχητικό. Ελπίζω πως τουλάχιστον θα είναι μαζί μας με την ομάδα κάποιες φορές και είμαι σίγουρος ότι θα παραμείνει στο γκρουπ της Toyota γενικότερα και θα μπορεί να βοηθήσει.»
Ο Fowler συνέχισε δίνοντας κάποια παραδείγματα που θεώρησε ότι κάνουν τον Ogier να ξεχωρίζουν, όπως στιγμή που κατέκτησε το φετινό ράλι Σαρδηνίας μετά από μία σκληρή μάχη. «Το απίστευτο με τον Seb είναι ο τρόπος που πιέζει το αυτοκίνητο. Όταν πηγαίνει με μία σταθερή ταχύτητα στα on-board videos φαίνεται λες και απλά πηγαίνει βόλτα, ενώ όταν πραγματικά πιέζει μοιάζει εξωπραγματικό, σαν κάτι από ταινία.»
Παρ’όλα αυτά είναι λογικό να πιστεύουμε πως η Toyota θα παραμείνει ανταγωνιστική του χρόνου καθώς θα έχει ακόμα στην πρώτη γραμμή τον Kalle Rovanperä και τον Elfyn Evans, με το τρίτο αυτοκίνητο να μοιράζεται μεταξύ του Ogier και του Esapekka Lappi, ο οποίος θα επιστρέψει στο WRC μετά από έναν χρόνο.
Την ίδια στιγμή πολλοί πιστεύουν ότι η αποχώρηση του Ogier θα δώσει πάλι ενδιαφέρον στο άθλημα, με έναν από αυτούς να είναι το πρώην “αφεντικό” του, ο Malcolm Wilson της M-Sport, ο οποίος αφού φυσικά εξέφρασε τον εντυπωσιασμό του για τον Γάλλο οδηγό, (άλλωστε εξαιτίας αυτού η M-Sport κατέλαβε 2 τίτλους οδηγών και 1 κατασκευαστών), σχολίασε πως το κενό που θα αφήσει πίσω του σε συνδυασμό με τους νέους κανονισμούς και τα νέα υβριδικά αυτοκίνητα θα κάνουν το πρωτάθλημα του 2022 πολύ πιο ενδιαφέρον.
Πηγή: DirtFish
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify