Προς υπεράσπιση του Halo έσπευσε η Ένωση Οδηγών Αγώνων διά στόματος του προέδρου της, Alex Wurz.
Η απόφαση της FIA να εισάγει το σύστημα Halo, ενώ μόνο μια ομάδα το στήριξε πλήρως κατά την διάρκεια του Strategy Group οδήγησε σε αρκετά αρνητικά σχόλια στα social media.
Πολλοί φίλαθλοι εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους σχετικά με την εμφάνιση των μονοθέσιων όταν το σύστημα Halo είναι τοποθετημένο, ενώ και πολλοί οδηγοί είναι διστακτικοί ή ακόμα και αντίθεση με αυτό το σύστημα.
Ωστόσο παρά τα ποικίλα σχόλια η FIA έκρινε ότι δεν χωρούσε κάποια περαιτέρω καθυστέρηση στην εισαγωγή ενός τέτοιου συστήματος προστασίας των οδηγών, σημαντικό ρόλο σε αυτή την απόφαση έπαιξε η αποτυχημένη δοκιμή του συστήματος «Ασπίδα» που δοκιμάστηκε κατά την διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix.
O πρόεδρος της ένωσης οδηγών, Alex Wurz, τόνισε ότι οι οδηγοί πάντα θα υποστηρίζουν κινήσεις που έχουν ως σκοπό την αύξηση της ασφάλεια τους, ακόμα και αν μια τέτοια αλλαγή δεν έχει καλό οπτικό αποτέλεσμα.
«Σχετικά με την εισαγωγή περαιτέρω προστασίας του κεφαλιού των οδηγών, όπως έχουμε πει πολλές φορές, είμαστε στο πλευρό της FIA και στηρίζουμε κάθε απόφαση που θέλει να αυξήσει την ασφάλεια μας.
«Τις τελευταίες δεκαετίες, έχουμε δει μεγάλη αύξηση των ταχυτήτων και μεγάλη βελτίωση των χρόνων και αυτό έχει επιτευχθεί με την αύξηση της ασφάλειας. Κατά γενική ομολογία αυτή την περίοδο έχουμε δει την μεγαλύτερη αύξηση του κοινού».
«Η F1 είναι το πρότυπο, καθώς με την αύξηση των επιδόσεων δεν υπάρχει κάποια περικοπή στον τομέα της ασφάλειας. Μπορεί το σύστημα Halo να μην έχει την καλύτερη εμφάνιση, αλλά εμείς οι οδηγοί θα αγωνιστούμε όπως και να έχει και θα πιέσουμε όσο πιο πολύ μπορούμε, κάτι το οποίο είναι το κλειδί της επιτυχίας του αθλήματος.
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε ότι η Mercedes ήταν η ομάδα που σχεδίασε αρχικά το σύστημα Halo, με την FIA να συνεχίζει την εξέλιξη του για αρκετά χρόνια.
Με την προσθήκη του Halo στα μονοθέσια θα αυξηθεί και το όριο βάρους, με την ένωση των οδηγών να ζητά διαφορετική μεταχείριση για οδηγούς με περισσότερα κιλά.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify