Η Pirelli έλαβε το target letter για τα ελαστικά του 2021, το οποίο εστιάζει σε μερικά σημεία για την βελτίωση των αγώνων.
Τα τελευταία χρόνια τα target letters περιλαμβάνουν γενικούς στόχους που θέλουν η FIA και οι ομάδες από την Pirelli. Αυτό για το 2021 άλλαξε, αφού η GPDA έδωσε κάποιος στόχους στους οποίους πρέπει να δώσει προτεραιότητα η ιταλική εταιρία για τα ελαστικά του 2021, έτσι ώστε να γίνουν καλύτεροι οι αγώνες.
«Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι έχουμε αναγνωρίσει έναν αριθμό στόχων που έχουν προτεραιότητα, όπως το παράθυρο λειτουργίας και η μείωση της υπερθέρμανσης. Επιπλέον ορίσαμε το delta laptime και την φθορά,» δήλωσε ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli στην F1.
«Έτσι αντί να έχουμε την επιστολή με όλους τους στόχους με το ίδιο επίπεδο σημαντικότητας, εμείς θέλουμε να εστιάσουμε στα πιο σημαντικά από αυτά.
«Το κάνει πιο ξεκάθαρο για εμάς. Αλλά δεν κάνει την ζωή μας πιο εύκολη, γιατί όταν έχεις ξεκάθαρος στόχους πρέπει να τους πιάσεις. Αλλά συμφωνήσαμε στους στόχους, και αυτό είναι το σημαντικό.»
Ένα από τα σημεία που θα εστιάσει η Pirelli είναι η μείωση της υπερθέρμανσης των ελαστικών, στις μάχες.
Σε αυτό ευελπιστεί να την βοηθήσουν και οι νέοι κανονισμοί, που δεν θα επηρεάζουν σε τόσο μεγάλο βαθμό το μονοθέσιο που ακολουθεί, και έτσι τα ελαστικά του θα παραμένουν στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας.
«Η υπερθέρμανση είναι ένας από τους κύριους στόχους. Αν με τα νέα αεροδυναμικά η απώλεια κάθετης δύναμης όταν ακολουθείς κάποιον είναι αρκετά λιγότερη από ότι σήμερα, αυτό θα βοηθήσει αρκετά τα ελαστικά. Θα έχουν λιγότερα γλιστρήματα, λιγότερη υπερθέρμανση στο πέλμα, και είναι η σωστή κατεύθυνση.»
Ο πρόεδρος της GPDA, Romain Grosjean, τόνισε με τη σειρά του ότι η βελτίωση του συγκεκριμένου θέματος θα βοηθήσει αρκετά:
«Το είδαμε στο Μεξικό, μόλις πλησίαζες κάποιον τα ελαστικά υπερθερμαίνονταν. Κάναμε μία μακροσκελή αναφορά, η GPDA. Δώσαμε όλο το feedback μας και την τοποθέτηση μας, και ελπίζουμε η Pirelli να πάει όπως στο MotoGP, όπου μπορεί να φέρνει νέα ελαστικά σε κάθε αγώνα, και αν είναι καλό μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και αν δεν είναι δεν θα το χρησιμοποιούμε. Οι κανονισμοί δείχνουν να είναι πιο περίπλοκοι στην F1, αλλά τα ελαστικά παραμένουν ένα μεγάλο ζήτημα.
«Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορούμε να κάνουμε που δεν έχουμε κάνει μέχρι στιγμής. Δώσαμε το feedback μας και ζητήσαμε αλλαγές.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify