Opel: Στηρίζει τις προσπάθειες της Renault για μια EV κατηγορία rally

Opel Corsa-e Rally EV Rally5

Τον τελευταίο καιρό γίνονται ολοένα και περισσότερες οι φωνές που στηρίζουν την προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτρικής κατηγορίας στην “πυραμίδα” του rally της FIA και τώρα, η Opel μπαίνει και εκείνη στην συζήτηση καθώς η πρώτη αγωνιστική σεζόν του Corsa-E φτάνει στο τέλος της.

Πριν λίγο καιρό είδαμε την Renault να πιέζει την FIA να δημιουργήσει μία νέα κατηγορία με πλήρως homologated ηλεκτρικά αγωνιστικά ράλι η οποία θέλουν να  ενταχθεί στην νέα πυραμίδα της FIA για το άθλημα έως το 2025, δηλώνοντας πως ήδη ετοιμάζουν ένα πρωτότυπο ως proof-of-concept.

Έτσι λοιπόν τώρα, μπαίνει δυναμικά στην συζήτηση η Opel, ως ο πρώτος κατασκευαστής που δημίουργησε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό για ράλι, το Corsa-E το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά, επομένως είναι λογικό το γιατί θέλουν να προστεθεί μια κατηγορία αποκλειστικά για EV στο τέλος της πυραμίδας της FIA.

«Ήδη προετοιμάζουμε την δεύτερη γενιά του Corsa-E, αλλά παραμένει σημαντικό το να αποκτήσουμε μία διεθνή νομοθεσία για eRally5 αυτοκίνητα, η οποία θα δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρείες για τους αγωνιζόμενους με τα συγκεκριμένα EV στο μέλλον» είπε ο Jörg Schrott, ο επικεφαλής της Opel Motorsport σε μία δήλωσή του στο DirtFish.

Αξίζει να σημειωθεί πως το Corsa-E έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο φέτος με ένα ενιαίο πρωτάθλημα sprint, βασισμένο κυρίως στην Γερμανία, το Opel e-Rally Cup.

FIA Rally Pyramid - Πυραμίδα Ράλι

Ταυτόχρονα μια ακόμη εταιρεία που δήλωσε το ενδιαφέρον της για μία ηλεκτρική Rally5 κατηγορία είναι η M-Sport, με τον διευθύνων σύμβουλο της M-Sport Poland, Maciej Woda να σχολιάζει: «Το να έχουμε ηλεκτρικά αγωνιστικά της Ford είναι πολύ σημαντικό, είναι μια πορεία που έχει πάρει η εταιρεία. Επομένως προχωρόντας μπροστά νομίζω πώς μπορούμε να στηρίξουμε την ιδέα των ηλεκτρικών Rally5.»

Από την άλλη ο Benoît Nogier, επικεφαλής της Renault Sport Customer Racing μοιράστηκε κάποιες από τις σκέψεις του σχετικά με τα eRally5, δίνοντας πρώτα τα συγχαρητήρια του στην Opel «για το ρίσκο που πήραν να ξεκινήσουν μία καινούρια τεχνολογία στο ράλι» ενώ πρόσθεσε πως κατά την γνώμη του αυτό θα είναι το μέλλον του αθλήματος.

Όμως δε δίστασε να σχολιάσει την απόδοση των EV αγωνιστικών καθώς το Corsa-E ήταν πολύ πιο αργό από τα συμβατικά Rally5, το οποίο προκάλεσε την δυσσαρέσκεια των οπαδών όπως είδαμε στο Barum Rally Zlín, οπού πολύ θεατές “γιούχαραν” το νέο αγωνιστικό όταν περνούσε από μπροστά τους, υπόσχοντας μεν ότι στο μέλλον το επίπεδο της ταχύτητας θα είναι πολύ υψηλότερο. (Να προσθέσω κάπου εδώ ότι ο νικιτής του e-Rally Cup στον συγκεκριμένο αγώνα, Laurent Pellier ήταν 5.2 δευτερόλεπτα ανα χιλίομετρο πιο αργός από των νικιτή στην κατηγορία Rally5, Andrea Mabellini).

Για το συγκεκριμένο περιστατικό ο Schrott δήλωσε πώς δουλεύουν πάνω σε ένα καλύτερο ηχοσύστημα για την δεύτερη γενιά του Corsa-E ώστε να “ακούγεται” καλύτερα, λέγοντας πώς «αν το αυτοκίνητο κάνει πολύ θόρυβο, τότε είναι γρήγορο κατά την αντίληψη του κοινού», το οποίο ακούγεται το λιγότερο αστείο αλλά ας προσπαθήσουμε να μείνουμε αντικειμενικοί.

Πηγή: DirtFish

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Verstappen

Verstappen: Δεν ήμουν σίγουρος για την στρατηγική μας

Next Article
Marquez τραυματίστηκε

Τραυματίστηκε και χάνει το GP Αλγκάρβε ο Marc Marquez

Related Posts