Εκπρόσωπος της 3M αναφέρθηκε στην τρομακτική ομοιότητα του logo προϊόντος της εταιρείας με το νέο σήμα της Formula 1.
Η αμερικανική 3M, γνωστή για την κατασκευή των post-it, έχει ένα προϊόν ονόματι ‘Futuro’, το οποίο στην ευρωπαϊκή αγορά διαθέτει με το κάτωθι σήμα:
Η ομοιότητα μεταξύ του logo του Futuro και της Formula 1 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, κι αυτό τόνισε με δηλώσεις του εκπρόσωπος της μητρικής 3M, όπως διαβάζουμε στην Telegraph:
«Η 3M κατέθεσε αίτηση στις ΗΠΑ για το σήμα του Futuro στις 20 Φεβρουαρίου 2017. Επίσης, δεν έχουμε συζητήσει με την αντίθετη πλευρά σχετικά με το σήμα. Εξετάζουμε το εν λόγω θέμα περαιτέρω.»
Θυμίζουμε πως η F1 αποφάσισε να προχωρήσει σε rebranding το 2017, αποκαλύπτοντας το νέο της logo με το πέρας του τελευταίου GP της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι.
Αυτό βάζει την F1 σε δύσκολη θέση, καθώς η νέα ιδιοκτησία του σπορ δεν κατέθεσε τα χαρτιά για την συγκεκριμένη αλλαγή μέχρι τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, δηλαδή 9 μήνες μετά την 3Μ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify