Περισσότερες από μια προσφορές για το επόμενο συμβόλαιο παροχής ελαστικών στην F1

Nico Hulkenberg (GER) Renault Sport F1 Team RS18. Hungarian Grand Prix, Friday 27th July 2018. Budapest, Hungary.

Η προθεσμία που είχε θέσει η FIA για την κατάθεση προσφορών για το επόμενο συμβόλαιο παροχής ελαστικών έληξε και η Ομοσπονδία θα εξετάσει τις προσφορές, που όπως αναφέρεται είναι περισσότερες από μια.

Αν και η Michelin απέσυρε το ενδιαφέρον της να εμπλακεί ενεργά στην F1, η FIA δια στόματος Jean Todt αναφέρει πως η Pirelli θα έχει ανταγωνισμό για το επόμενο συμβόλαιο, χωρίς να κατονομάζεται κάποια εταιρία.

Συγκεκριμένα, ο Jean Todt σχολίασε: «Η προθεσμία για την υποβολή προσφορών έληξε χθες τα μεσάνυχτα. Δεν έχω ακόμη τα αποτελέσματα για το ποιος υπέβαλε προσφορά. Ξέρω ότι είναι περισσότεροι από ένας, αυτό το γνωρίζω. Ξέρω εδώ και λίγο καιρό, πριν από τον Αύγουστο, ότι η Michelin δεν θα υπέβαλε προσφορά».

Από την πλευρά της Pirelli, ο Mario Isola δήλωσε: «Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ενδιαφερόμαστε για την προσφορά. Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στείλαμε την αίτηση. Το τεχνικό δελτίο από την FIA είναι αρκετά λεπτομερές και είμαστε χαρούμενοι να το συζητήσουμε.

«Όπως έχω πει στο παρελθόν, η προσέγγισή μας είναι να εργαστούμε μαζί για να βρούμε την καλύτερη λύση. Θα έχουν πιθανότατα αρκετές τεχνικές συναντήσεις, γιατί δεν είναι μόνο τα ελαστικά 18 ιντσών που είναι μέρος του πακέτου κι επίσης τα χαρακτηριστικά των ελαστικών πρέπει να συζητηθούν.

«Μας πήρε κάποιο χρόνο να το αναλύσουμε, να ετοιμάσουμε το αρχείο, γιατί πρέπει να βάλεις πολλές τεχνικές λεπτομέρειες. Πριν από τις 14 Σεπτεμβρίου, η FIA θα απαντήσει σε κάθε ενδιαφερόμενο, λέγοντας αν ο ενδιαφερόμενος είναι κατάλληλος για να παρέχει τα ελαστικά ή όχι. Ελπίζω να είμαστε κατάλληλοι μετά από οκτώ χρόνια στην F1.

«Προφανώς αυτό είναι μια τυπική διαδικασία. Μετά είναι αυτό που ονομάζεται φάση 2 και η φάση 2 είναι η εμπορική συμφωνία με την F1. Είναι περίπλοκο, γιατί υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, όχι μόνο όσον αφορά τη φθορά. Η φθορά είναι περισσότερο ορατή, αλλά υπάρχουν πολλά σχετικά με το εύρος λειτουργίας, για τη μέγιστη απόδοση, την ακαμψία κι άλλα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

«Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες στο τεχνικό σημείωμα που μας έστειλαν και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε το τεχνικό σημείωμα, γιατί είναι τουλάχιστον ένα κοινό αρχείο για όλους, στο οποίο συμφωνούμε και ακολουθούμε ό,τι γράφεται. Το τεχνικό κομμάτι, ναι, είναι προκλητικό, 18 ίντσες, χωρίς κουβέρτες προθέρμανσης, υπάρχουν πολλά».

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Ιταλίας - FP3: Vettel στην πρόβα των κατατακτηρίων

Next Article

Σχέδια της FIA για νέο, πιο όμορφο Halo

Related Posts