Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Fernando Alonso έχει στηρίξει στο παρελθόν την FIA σε ότι έχει να κάνει με το οδηγικό πρότυπο. Ωστόσο, πιστεύει πως οι κανονισμοί και οι ποινές θα πρέπει να έχουν συνοχή και να είναι πιο σταθεροί από GP σε GP.
O Alonso στήριξε πως το θέμα της ασφάλειας είναι από τα πιο κύρια στην Formula 1. Επιπρόσθετα η σταθερότητα των ποινών και των αποφάσεων τον αγωνοδικών ήταν στο επίκεντρο του Ισπανού.
Πιο συγκεκριμένα ο Ισπανός δήλωσε: «Στην F1 οι ταχύτητες με τις οποίες τρέχουμε και ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από κάθε άλλη κατηγορία. Σε ότι έχει να κάνει με τους κανονισμούς θα πρέπει να ελέγχονται και να αναλύονται περισσότερο. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει η FIA ή ο διευθυντής του αγώνα να κάνουν είναι η ασφάλεια των οδηγών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι αγώνες πρέπει να έχουν κανονισμούς που θα προσέχουν τους οδηγούς, οπότε συμφωνώ με αυτό. »
Ο Fernando Alonso θεωρεί πως οι ποινές και τα συμβάντα διαφέρουν αναλόγως την πίστα. «Το μόνο πράγμα που αναρωτιόμαστε από αγώνα σε αγώνα, από χρόνο σε χρόνο είναι η συνοχή σε όλο αυτό. Ορισμένες φορές όταν σε κάποιες καταστάσεις δεν υπάρχει ποινή και μετά δυο αγώνες αργότερα σε κάτι παρόμοιο ένας οδηγός παίρνει ποινή βρισκόμαστε όλοι σε σύγχυση και ζητάμε επεξηγήσεις από την ομοσπονδία.
«Είμαι χαρούμενος γενικότερα με το ότι επικεντρωνόμαστε στη ασφάλεια στους αγώνες. Θα πρέπει να αποφεύγουμε επαφές στις ταχύτητες που τρέχουμε, και τυχόν κινήσεις την στιγμή του φρεναρίσματος και πολλά όλα πράγματα που αποτελούν θέμα συζήτησης. Βρισκόμαστε στην F1 και πρέπει να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον.»
Σχετικά με τα δυο συμβάντα στον αγώνα του Μεξικού, το ένα με την έξοδο του Hamilton και το άλλο με τον Verstappen o Alonso τόνισε: « Νομίζω πως τα πράγματα από σιρκουί σε σιρκουί και από περιστατικό σε περιστατικό διαφέρουν. Πιστεύω στη Monza δουλεύει, τα kerb επιβραδύνουν το μονοθέσιο. Σε άλλες πίστες είναι πιο δύσκολο να εφαρμοστεί αυτό το σύστημα. Στο Μεξικό υπήρξαν δυο παρόμοια συμβάντα, όμως στην περίπτωση του Hamilton βγήκε αμέσως μετά αυτοκίνητο ασφαλείας.
«Εάν συνέχιζε για 3 ακόμη δευτερόλεπτα ή 300 μέτρα τότε σίγουρα θα μιλούσαμε για πλεονέκτημα. Όχι μόνο στο ότι έκοψε την στροφή, αλλά και λόγω της απόστασης που δημιούργησε. Τι μπορεί όμως ο Charlie (Whiting) να κάνει όταν αμέσως μετά υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας;
«Όπως προείπα πρόκειται για δυο διαφορετικά συμβάντα. Μερικές φορές πρέπει να εφαρμόζεται η κοινή λογική. Δεν υπάρχουν ‘μαύροι’ ή ‘άσπροι’ κανόνες στην Formula 1.» έκλεισε ο Ισπανός πρωταθλητής.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify