H Pirelli δηλώνει πως η νέα της υπέρ-μαλακή γόμα θα χρησιμοποιηθεί μόνο στα σιρκουί δρόμου, κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2016.
Η πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, η πιο μαλακή για φέτος, χρησιμοποιήθηκε στο Μονακό, στην Αυστρία, στη Σιγκαπούρη, στη Ρωσία και τώρα στο Abu Dhabi. Σύμφωνα με τον P. Hembery, η υπέρ-μαλακή γόμα θα έχει ακόμη πιο περιορισμένη χρήση.
«Είναι μόνο για τα σιρκουί δρόμου, γιατί όπως είδαμε στο Μονακό και στη Σιγκαπούρη τα επίπεδα φθοράς είναι πολύ χαμηλά αυτή τη στιγμή. Θα αυτοκίνητα γλιστρούν λιγότερο και η αλλαγή που κάναμε είναι μια ενίσχυση όσον αφορά τη φθορά. Ίσως (να μειώσαμε τη φθορά) πάρα πολύ, αλλά με την έλλειψη δοκιμών δεν είναι δυνατόν να κάνουμε περαιτέρω αλλαγές στο προϊόν, οπότε ζούμε με αυτό που έχουμε, γιατί τα αυτοκίνητα θα είναι ταχύτερα του χρόνου. Κάθε χρόνο βελτιώνονται, οπότε αυτό που ήταν εντάξει την προηγούμενη χρονιά, ίσως να είναι δραματικά διαφορετικό την επόμενη χρονιά. Η ιδέα είναι να έχουμε δυο ή τρία pitstops και οι γόμες του χρόνου θα είναι οι ίδιες με φέτος, συν μια, όπως ανέφερα, οπότε δεν θα είναι δραματικά διαφορετικά. Αν και προσπαθούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό του ελαστικού, ώστε να δημιουργήσουμε απότομη πτώση μετά από ένα ορισμένο αριθμό γύρων, που θα οδηγεί τις ομάδες στο να κάνουν αλλαγή (ελαστικών). Αλλά δεν θα είναι το ίδιο που είχαμε κάνει στο παρελθόν, όσον αφορά τo degradation. Χρειάζεται να πειραματιστούμε και να δούμε αν αποδίδει ότι περιμένουμε».
Σε μια προσπάθεια να δωθεί στις ομάδες μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τα ελαστικά, από την επόμενη σεζόν η Pirelli θα δίνει στις ομάδες τρεις επιλογές από τις γόμες της σε κάθε αγώνα και οι ομάδες θα διαλέγουν πόσα σετ ελαστικών θέλουν από την κάθε γόμα.
«Σε αυτό το σενάριο κάθε ομάδα μπορεί να αποφασίσει ποια θα είναι η καλύτερή τους γόμα. Οπότε παίρνει την ευθύνη από την Pirelli και η ευθύνη είναι (πλέον των ομάδων».
Η οριστικοποίηση των κανονισμών όσον αφορά την ελεύθερη επιλογή γομών θα γίνει το Δεκέμβριο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify