Πως ο Evans έχασε το ατίθασο Safari που κατέκτησε ο Rovanperä

Kalle Rovanpera, Elfyn Evans, Takamoto Katsuta safari rally kenya
Kalle Rovanperä (FIN) and Jonne Halttunen (FIN) Of team TOYOTA GAZOO RACING WRT celebrate on the podium after winning World Rally Championship in Naivasha, Kenya on 26.06.2022 with Elfyn Evans (GB) and Scott Martin (GB) in 2. Place and Takamoto Katsuta (JPN) and Aaron Johnston (IRL) in 3. Place // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202206260319 // Usage for editorial use only //

Το φετινό Safari Rally της Κένυας θύμησε κάτι από τα παλιά, καθώς ήταν για μια ακόμη φορά το απόλυτο τεστ αντοχής μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, το οποίο μετά από πολλές εγκαταλείψεις κατέληξε σε ένα ιστορικό 1-2-3-4 για την Toyota Gazoo Racing.

Το κυνήγι του Elfyn Evans για την κατάκτηση του τίτλου συνεχίζεται καθώς ο Ουαλός έδωσε τον καλύτερο του εαυτό για ακόμη μια φορά φέτος, παίρνοντας το δεύτερο podium της σεζόν όμως για μια ακόμη φορά φάνηκε πως δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσει τον ομόσταυλό του Kalle Rovanperä. Παρ’όλα αυτά συνέχισε να μάχεται σκληρά, φτάνοντας έως την πρώτη θέση μετά την SS4 και κρατώντας μια θέση στη πρώτη τριάδα καθ’όλη την διάρκεια του ράλι.

Σύμφωνα με τον ίδιο τα προβλήματα άρχισαν στην 4η ειδική διαδρομή, Kedong, την ίδια όπου πήρε την πρώτη θέση. «Νομίζω πως ο Kalle είχε κάτι που δεν περιμέναμε πως θα ήταν πλεονέκτημα στο πρώτο πέρασμα της Kedong. Πιστεύω εκεί χάσαμε αρκετό χρόνο. Μετά είχαμε δύο κλαταρίσματα στην πρώτη διαδρομή του απογευματινού loop και έπειτα ένα ακόμα το Σάββατο. Αυτά τα μικρά πράγματα ήταν αρκετά.» είπε ο Elfyn σε συνέντευξή του στο DirtFish.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις τελευταίες δύο ειδικές του Σαββάτου η διαφορά μεταξύ των δύο οδηγών ήταν 19.4 δευτερόλεπτα, ένα νούμερο που σε πιο «ήπια» ράλι θα ήταν μεγάλο, όχι όμως στο φετινό Safari. Μετά την περσινή επιστροφή του στο WRC, φεύγοντας, πολλοί θεατές και οδηγοί είχαν την ίδια εντύπωση, έπρεπε να γίνει πιο δύσκολο. Κάτι που πέτυχαν οι διοργανωτές και με το παραπάνω, με κορυφαίο highlight τον νεαρό Oliver Solberg να λέει στην κάμερα “This is proper rallying!”.

Έχοντας όλα αυτά στο νου και ρίχνοντας μια ματιά στους χρόνους είναι προφανές πως ο Φινλανδός για μια ακόμη φορά ήταν απλά τρομερός και όχι μόνο κράτησε σταθερό ρυθμό, ακόμα και την στιγμή που ξεκίνησε η καταιγίδα που άλλαξε εντελώς τις συνθήκες του αγώνα, αλλά συνέχισε να αυξάνει την διαφορά στους χρόνους.

Φτάνοντας στην τελευταία μέρα και έχοντας υπόψη ότι όλοι οι ανταγωνιστές τους είχαν μείνει πάρα πολύ πίσω ήταν φανερό ότι η μάχη για την Toyota είχε ήδη τελειώσει, με τον Evans να βρίσκεται 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanperä. Ο Jari-Matti Latvala δεν έδωσε άμεσες εντολές στον Evans ή στους υπόλοιπους οδηγούς να μην μάχονται μεταξύ τους, αλλά είπε πως ήταν απαραίτητο να φέρουν όλοι τα αυτοκίνητά τους πίσω τόσο για το πρωτάθλημα όσο και για να κατάφερναν το ιστορικό 1-2-3-4. Ήταν προφανές λοιπόν πως έμμεσα τουλάχιστον η μάχη μεταξύ των δύο runner-up είχε παγώσει.

Sebastien Ogier (FRA) and Benjamin Veillas (FRA) of team Toyota Gazoo Racing World Rally Team perform during the World Rally Championship Kenya 2022 in Naivasha, Kenya on June 24, 2022 // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202206240584 // Usage for editorial use only //

«Στην τελική, όταν ξέρεις πως έχεις ήδη ένα κενό 20 τουλάχιστον δευτερολέπτων και άλλα προβλήματα ενδιάμεσα… ήταν η στιγμή που παραδέχθηκα πως ο Kalle ήταν ήδη μπροστά και θα ήταν δύσκολο να ακολουθήσω μετά από όλα αυτά. Πρέπει να προσπαθήσουμε να πάρουμε μια νίκη φέτος, ελπίζω το συντομότερο δυνατόν» δήλωσε ο ίδιος.

Τέλος, αν και μη σχετικό με την μάχη που αναφέραμε πιο πάνω αξίζει να σημειωθεί, πως ο Jourdan Serderidis στην πρώτη του εμφάνιση με το νέο Ford Puma κατέκτησε την 7η θέση ως ο μοναδικός privateer με Rally1 αυτοκίνητο, βάζοντας μετά από τουλάχιστον 10 χρόνια την Ελληνική σημαία στο top-10 σε event του WRC και για πρώτη φορά στο Safari Rally.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
nelson piquet formula 1

Ρατσιστικό σχόλιο κατά του Hamilton από τον Nelson Piquet Sr

Next Article

F1: Το πρόγραμμα κι η τηλεοπτική κάλυψη του GP Μ. Βρετανίας

Related Posts