Όπως όλοι ξέρετε, everything is bigger in Texas. Από την παρουσίαση των οδηγών, που έβγαιναν μέσα από καπνούς, υπό τους ήχους επιβλητικής μουσικής και με περιγραφές που μόνο οι Αμερικανοί θα μπορούσαν να έχουν σκεφτεί, μέχρι το θέαμα εντός πίστας, που μόνο χορταστικό θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω. Γενικά, αγαπάμε το Circuit Of The Americas και ειδικά το αρτικόλεξό του, COTA.
Drivers, may the Doc be with you…
Mercedes
Lewis Hamilton: Εντάξει, ασύλληπτα γρήγορος ο τύπος. ΠΟΙΟΣ ΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ; Αυτός είναι πιο γρήγορος και από τη σκιά του. Έβαλε κάτω τη W08, τη ζούπιξε, την έστυψε και έβγαλε από μέσα της κάθε σταγόνα απόδοσης. 66 βαθμοί πλέον μπροστά από τον Vettel θα πρέπει να έρθει ο κόσμος τούμπα 2 φορές για να το χάσει. Και δεν θα έρθει. Και το ξέρει. Και αυτή η έλλειψη πίεσης τον κάνει ακόμη πιο δυνατό. Μόνο να περιόριζε λίιιιιιιιγο τις δηλώσεις του θα ‘θελα πάλι. Εκφράσεις τύπου “θέλω να κάνω τη Ferrari δυστυχισμένη” δεν χρειάζονται. Δεν βρίσκω το λόγο, δηλαδή, να γίνεσαι προκλητικός, ενώ δεν έχει υπάρξει ούτε υποψία ενόχλησης από την αντίπαλη ομάδα. Κάπου κάποια όρια.
Valtteri Bottas: Από την απόδοση του Valtteri είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ταβάνιασε. Μέχρι εκεί πάει. Δεν έχει άλλο. Δεν έχει τίποτα άλλο να δώσει. Είναι μέχρι εκεί. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ. Και η διαφορά από τον tammate του είναι μεγάλη. Όταν η μια Mercedes είναι σε θέση να ανοίξει διαφορά άνετα από τις Ferrari και η άλλη ΣΕΡΝΕΤΑΙ πίσω τους και χάνει απανωτές θέσεις, τότε κάτι δεν πάει καλά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο οδηγός. Δεν είναι αργός, απλά δεν είναι στο επίπεδο των μεγάλων. Οδεύει ολοταχώς για να γίνει ένας υπέροχος οδηγός – δεκανίκι.
And the winner is: Lewis! Άντε και στο Μεξικό το νταμπλ, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
Ferrari
*ο Arrivabene πήγε για μια Πέρδικα μετά τον αγώνα, μόνος, κι έπιασε την κουβέντα με τον barman, που είναι και φίλος της ομάδας* “Ο Seb το έχει δεχτεί. Το έχασε. Νταξ, έκλαψε λίγο αλλά μετά ησύχασε. Τα Xanax κάνουν καλή δουλειά. Όμως δεν τα παρατάει. Θέλει να παλέψει μέχρι τέλους, το είδες κι εσύ. Ακόμα δυσκολεύομαι να πιστέψω τον γύρο του στις κατατακτήριες. Χτυπούσαμε την οθόνη, νομίζαμε ήταν λάθος. Όταν, δε, έφτασε η εκκίνηση, ε, μας έφυγαν και λίγα τσισάκια, ευτυχώς έχουμε πάρει πάνες για την εκκίνηση, μετά τη Σιγκαπούρη. Πιστέψαμε για λίγο στο θαύμα. Αλλά που;; Γίνονται θαύματα σήμερα;; Η Mercedes στα χέρια του Hamilton είναι απλησίαστη. Ίσως, ίσως αν είχαμε πάρει τις δυο νίκες σε Σιγκαπούρη και Μαλαισία να είχαμε μια ελπίδα. Όμως τα πρωταθλήματα δεν κερδίζονται με ίσως και αν. Βάλε άλλο ένα, διπλό. Τώρα θα μου πεις, ούτε με ενάμισι οδηγό δεν βλέπεις πρωτάθλημα και δεν θα έχεις και άδικο. Ξέρεις, όσο έβλεπα τη μάχη του με τον Bottas – μάχη, ο Θεός να την κάνει – ένα πράγμα σκεφτόμουν. Ε ρε, Ricciardo που μας χρειάζεται. Αν ήταν ο Daniel στη θέση του, θα είχε προσπαθήσει να πάρει τη θέση τουλάχιστον 4 φορές, πριν την ώρα που επιτέθηκε ο Kimi. Το πρόβλημα είναι πως δεν αποδίδει τόσο, ώστε να μπορέσει να βοηθήσει σοβαρά τον Seb να κερδίσει το πρωτάθλημα. Ο ίδιος πλέον δεν έχει τη σταθερότητα και ενίοτε ούτε την ταχύτητα, να διεκδικήσει κάτι παραπάνω, όμως θα μπορούσε να κόβει βαθμούς από τον Lewis. Και να έχεις και μερικούς χιλιάδες tifosi να σε κράζουν που τους αλλάζεις θέση. Και βρίζουν και άσχημα. Και τι να κάνω; Να αφήσω μπροστά τον Kimi, όταν ο άλλος έχει ακόμα ελπίδα για το πρωτάθλημα; Αχχχχ, βάσανα. Να σου πω, επειδή κάτι έχει πάρει τ’ αυτί μου, που καθόλου δε μου αρέσει, μήπως ψάχνετε για barman;”
Red Bull
Κάθεσαι αμέριμνος στον καναπέ σου, για να δεις τον αγώνα. Είσαι σίγουρος ότι με τον Daniel και τον Max δεν πρόκειται να βαρεθείς. Παίρνεις ποπ κορν, μια ξέχειλη γαβάθα και αράζεις. ΜΑΧΑΡΑ Daniel με Valtteri, όρθιος στον καναπέ να φωνάζεις “DANI, ΑΛΑΝΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΣΕ ΦΤΑΝΕΙ” και δώσ’ του να κατεβαίνουν με τις χούφτες τα ποπ κορν. Εν τω μεταξύ να πλησιάζει και ο Max από πίσω και να χαίρεσαι, γιατί θα σου προσφέρει θέαμα. Και κάπου εκεί που αδειάζεις την τρίτη σακούλα ποπ κορν στη γαβάθα και ξεκινάς να μασουλάς ξανά, βλέπεις τον Daniel να εγκαταλείπει, σου κάθεται το ποπ κορν. Από τη μια να πνίγεσαι και να βήχεις και από την άλλη να πονάει το είναι σου. Πίνεις λίγο νερό, λίγο το πνίξιμο, λίγο που είναι λύσσα τα ποπ κορν και παρηγορείσαι που τουλάχιστον ο Max είναι ακόμα στον αγώνα. Και ο άτιμος, να είναι σε φάση “Κατάλληλες προϋποθέσεις”, ξέρετε το άσμα των Λεμπέση – Βανδή, δηλαδή “ΟΥΟΥΟΥΟΥ ΚΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ, ΟΥΟΥΟΥΟΥ ΚΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ, ΟΥΟΥΟΥΟΥ ΚΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ”. Και περνάει και τον Bottas και φτάνει και τον Raikkonen. Και τον περνάει, όλος εκτός πίστας, ΌΛΟΣ όμως και παίρνει ποινή. Χάνει το βάθρο και ταράζεται και λέει ότι σκοτώνουν το άθλημα τέτοιες αποφάσεις. Και από το πουθενά εμφανίζεται έναν πορτοκαλί όχλος, που δίνει πόνο και κράζει αγωνοδίκες, FIA, τους διοργανωτές, έναν περαστικό, τη θεία Μερόπη από τα κιούρκα και φυσικά τη Ferrari, γιατί αυτή φταίει για όλα. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ. Ο Max βγήκε εκτός πίστας ΤΗΝ ΏΡΑ που εκτελούσε προσπέραση στον Kimi. Πήρε πλεονέκτημα στη μάχη και γι’ αυτό πήρε και ποινή. Όχι, δεν ξέρετε καλύτερα από τους αγωνοδίκες, που έχουν στη διάθεσή τους πλειάδα καμερών, ούτε τόσο βαθιά γνώση των κανονισμών για να αμφισβητήσετε την άποψή τους. Μπορεί να το κάνει η ίδια η Red Bull, αν θεωρεί πως αδικήθηκε τόσο κατάφωρα ο οδηγός τους. Δεν είδα όμως να ασκούν έφεση, γιατί ξέρουν ότι θα τη χάσουν. Και θα τη χάσουν, γιατί η απόφαση ήταν σωστή.
McLaren
Δεν τα πήγαν άσχημα, ας καλά το σασί δηλαδή, που είναι ανάμεσα στα κορυφαία, γιατί αν περίμενε κανείς από τον κινητήρα, πρόκοψε. Είκοσι χιλιόμετρα έλλειμμα στην τελική ταχύτητα η Honda, παρουσιάζει ξεκάθαρα σημάδια βελτίωσης. Αφού είναι τέτοια η πρόοδος, που στην Toro Rosso κάνουν έρανο, να μαζέψουν τα χρήματα για τη ρήτρα αποδέσμευσης από το συμβόλαιο. Από την άλλη βλέπουν στη McLaren τους κινητήρες της Renault να σπάνε και ψάχνει κάποιον που να μιλάει Γαλλικά, για να ρωτήσουν τους νέους τους συνεργάτες “Το νέο το μοτέρ, θα αντέχει περισσότερο, ε; Ε; ΕΕΕ;”. Υπέγραψε και νέο πολυετές συμβόλαιο ο Fernando και είπε να το γιορτάσει με μια ακόμη εγκατάλειψη, γιατί είναι άνθρωπος των παραδόσεων και ήθελε να τιμήσει τη συνεργασία του με τη Honda, όπως θα τη θυμάται όλη η πλάση.
Carlos Sainz
Ρε αυτός είναι πολύ καλός! Όταν στην πρώτη σου επαφή με το μονοθέσιο βρίσκεσαι με τρομερή άνεση μπροστά από τον Hulkenberg, ε τότε, ναι, το ‘χεις. Εν τω μεταξύ, ακόμα βαστάω το σαγόνι μου, μετά τη μάχη του με τον Perez. ΝΑΑΑΑΑΑΑ κάτι κάκαλα ο μικρός Ισπανός. Σας θυμίζει κι εσάς έντονα η όλη φάση τη συνεργασία Alonso – Renault, έτσι, δεν είμαι μόνο εγώ;;
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify