O Thierry Neuville είναι επικεφαλής του αγώνα μετά το τέλος της δεύτερη ημέρας, με τους Sebastien Ogier και Ott Tanak να συμπληρώνουν την τριάδα.
Για το απογευματινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Αργεντινής όλοι οι οδηγοί εκτός του Andreas Mikkelsen επέλεξαν 5 μεσαία ελαστικά της Michelin, με τον Νορβηγό να επιλέγει 6 μεσαία ελαστικά.
O Thierry Neuville είχε σταθερό ρυθμό στο απογευματινό loop και σε συνδυασμό με το πρόβλημα του Tanak κατάφερε να τερματίσει την ημέρα του στην πρώτη θέση, μπροστά από τον Ogier.
Ο Sebastien Ogier έχασε έδαφος από τον Neuville, παρόλο που πίεζε. Μάλιστα στην πρώτη ειδική παραλίγο να ντελαπάρει, όταν έχασε το πίσω μέρος του Citroen C3 WRC και πέρασε πάνω από το ανάχωμα στο εσωτερικό της στροφής.
Ο Tanak ήταν εκπληκτικά γρήγορος στις δύο πρώτες ειδικές του loop, τις οποίες και κέρδισε, με αποτέλεσμα να περάσει στην πρώτη θέση της κατάταξης, και να πάρει μία μικρή διαφορά. Ο Εσθονός είχε σπασμένο παρμπρίζ από την πρώτη ειδική, αλλά δεν φάνηκε να τον επηρεάζει. Στην τελευταία ειδική έχανε σχεδόν 8 δευτερόλεπτα από τον Neuville, και με ένα τετακέ λίγο πριν το τέλος της ειδικής έχασε δύο θέσεις. Στο τέλος της ειδικής δήλωσε ότι κόπηκε κάποιο από τα ημιαξόνια, κατά πάσα πιθανότητα στο μπροστινό μέρος.
Ο Kris Meeke δεν ήταν το ίδιο γρήγορος με το πρωί, και έχανε συνεχώς χρόνο. Μάλιστα στην τελευταία ειδική έχασε και την 3η ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Λίγο πίσω, στην 5η θέση βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen, έχοντας μία μικρή διαφορά από τον Elfyn Evans, και τον Dani Sordo.
Ο Dani Sordo κόλλησε σε ένα χαντάκι στην έξοδο μιας αργής στροφής στην τελευταία ειδική, αλλά κατάφερε να συνεχίσει. Επίσης δήλωσε τυχερός που κατάφερε να αποφύγει το αυτοκίνητου του Lappi, αφού κανένας δεν τον προειδοποίησε.
Ο Jari-Matti Latvala τελείωσε την ημέρα του στην 8η θέση παρά το τετακέ που είχε στην τελευταία ειδική. Λίγο πριν το ατύχημα ένας κριτής έδειξε κόκκινη σημαία στον Φινλανδό, ο οποίος έκοψε άμεσα ρυθμό, ενώ οι οδηγοί που ακολουθούσαν πίσω του συνέχισαν στον κανονικό ρυθμό, αφού κανένας δεν του έδειξε κόκκινη σημαία.
Ο Teemu Suninen συνέχισε στον ίδιο ρυθμό με το πρωινό loop, αλλά ανέβηκε στην 9η θέση της κατάταξης. Ο Φινλανδός έχασε λίγο χρόνο μετά από ένα πέρασμα από νερά στην τελευταία ειδική, αλλά κατάφερε να τερματίσει χωρίς περισσότερα προβλήματα.
Την δεκάδα συμπληρώνει ο Mads Ostberg με το Citroen C3 R5.
Ο Esapekka Lappi είχε μία μεγάλη έξοδο στην τελευταία ειδική του loop, όταν και τούμπαρε το C3 WRC.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | T.Neuville/N.Gilsoul | 1:11:13.9 |
2 | S.Ogier/J.Ingrassia | +11.9 |
3 | O.Tanak/M.Jarveoja | +1.5 |
4 | K.Meeke/S.Marshall | +14.7 |
5 | A.Mikkelsen/A.Jaeger | +1.3 |
6 | E.Evans/S.Martin | +8.8 |
7 | D.Sordo/C.Del Barrio | +2.9 |
8 | J.M.Latvala/M.Anttila | +32.5 |
8 | T.Suninen/M.Salminen | +45.6 |
10 | M.Ostberg/T.Eriksen | +4:11.9 |
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το χθεσινό Shakedown:
Δείτε το πρόγραμμα και την τηλεοπτική κάλυψη του Rally Αργεντινής εδώ.
Δείτε το Rally Recce του Rally Αργεντινής εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify